Mikä ärsyttää?
"kaverit", jotka lupaa tehdä ensin jotain. Ja sit ei teekkään, kun ei halua ja ei sit sen takia vastaa puheluihin tai viesteihin! Kiitti vaan hemmetisti!
Ihmisten ajattelemattomuus, ilkeys, typeryys, lapsellisuus ja itsekeskeisyys!!! Varsinkin sellaiselta taholta, mistä sitä ei todellakaan odottanut..
[q]virtual-, 26.7.2005 19:24:
opinnäyte
[/q]
Tervetuloa kerhoon! Mulla on tänään opinnäytetyön tekopäivä..ja tässä vaan möllötän! tikkuakaan en oo vielä laittanut ristiin..*igor*
[q]mayah, 20.4.2005 23:03:
Mun keikkapukeutumistani on tänään herjattu huomionhakuiseksi, mun musiikkimakuani käsittämättömäksi ja ihmisiä, jotka mun keikoilla käy essoa vetäviksi kamapäiksi. Ja samaan hengenvetoon ihminen, jota koskaan en ole tavannut, jonka kanssa koskaan kukaan ei ole minua esitellyt ja vielä yhteydessä, jossa en koskaan ole esiintynyt muulla kuin nimimerkilläni, Maijatteli mua.
Ensin mä mietin, et pitäiskö itkeä vai nauraa ja sit mä tulin siihen tulokseen, et vaan ärsyynnyn. Mikä siinä on, et joillekki ihmisille ei riitä se, et ne tietää itse tekevänsä asiat niin kuin ne omasta mielestä on oikein tehdä, vaan täytyy väkisin arvostella toisten tekemiä valintoja, jotka ovat kuitenkin mielipideasioita? Miksei voi antaa toisten olla onnellisia sellaisina kuin ovat?
Pistää vihaks
[/q]
Voi, tiedän niin tunteen, kun ihmiset, joilla ei ole pienintäkään käsistystä susta alkaa arvostelemaan! Ja ne luulee tietävänsä susta kaiken ja niillä on oikeus sanoa mitä haluavat! En tiedä mikä tällaisia ihmisia riivaa, mutta ne todella pistävät vihaksi!!!!
Minä itse..*igor*
Ei vaan aina jaksa käsittää itseään..*uuh*
Se, kun mun "varakämppis" pitää pesukonetta likapyykkikorina! Tänään sit laitoin koneeseen valkoiset pyykit, sen enempää koneeseen katsomatta..ja äsken kun menin laittamaan pyykkejä narulle, niin käteen osuu ekana kirkkaanpunaiset kalsarit! WTF?! Eli koneeseen oli kasattu kaikki punaiset vaatteet pesua varten..Joka olis toimitettu sitten joskus vuoden päästä! Luojan kiitos, ne punaset vaatteet ei olleet päästäneet väriä! Muuten olis voinut vituttaa aika kohtalaisesti, kun isokasa mun valkoisia vaatteita olis olleet vaaleanpunaisia!
KÄMPPIKSET!
[q]Puistokemisti, 29.6.2005 19:13:
---
Super-Kerttu,
KÄMPPIKSET!
---
Mulla ei o koskaan ollu hankalaa kämppistä tai hankaluuksia minkään kämppiksen kanssa.
Nimimerkillä 3 vuotta, 3 kämppää ja 4 kämppistä takana.
[/q]
No ei munkaan kämppiksissä varsinaisesti oo mitään vikaa ollut..Mut mä vaan tykkään hiukka siistimmästä kämpästä..ja loogisemmasta tavasta asua..Tai jotain..*ding*
Ja sitäpaitsi mua ei nykyisin paljon himassa näy..
[q]MiSSy*, 5.7.2005 14:06:
Ärsyttää olla näin upeana päivänä töissä vaikka mitään tekemistä ei olekkaan
[/q]
NIINPÄ! Täällä istun klubbarissa, kun kellään ei ole mulle mitään duunia, mut kotiin saan lähteä vasta klo 16!
Suoraan sanottuna just alkoi vituttaa ku ei ole kesälomaa..Kesä on aivan liian lyhyt..varsinkin silloin kun kaikki kivat kesäjutut pitää ehtiä tekemään viikonloppuisin! Alkaa käymään työstä koko homma ja leppoisesta kesämeiningistä ei ole tietoakaan..*grr* Pää kolmantena jalkana saa juosta joka viikonloppu paikasta toiseen!
[q]mayah, 26.7.2005 19:59:
---
Super-Kerttu, 26.7.2005 19:56:
---
virtual-, 26.7.2005 19:24:
opinnäyte
---
Tervetuloa kerhoon! Mulla on tänään opinnäytetyön tekopäivä..ja tässä vaan möllötän! tikkuakaan en oo vielä laittanut ristiin..*igor*
---
Hei tehkää niitä vaikka miten v*tuttais, ihan oikeesti. Mä lupaan, että noi kovat kannet ja niitten vieressä oleva tutkintotodistus on sen arvoisia
Edes kaks sivua tänään, jooko?
[/q]
No ton kaks sivua ajattelinkin vääntää tänään vaikka väkisin! Eihän siinä muuten mitään vaikeeta olekaan kuin aloittaminen. Kun pääsen vauhtiin, en millään ikinä malttaisi lopettaa!
[q]mayah, 26.7.2005 20:03:
---
Super-Kerttu, 26.7.2005 20:00:
No ton kaks sivua ajattelinkin vääntää tänään vaikka väkisin! Eihän siinä muuten mitään vaikeeta olekaan kuin aloittaminen. Kun pääsen vauhtiin, en millään ikinä malttaisi lopettaa!
---
Noniin, sittenhän ei kuule mitään muuta ku rullaat tonne sivun ylälaitaan, klikkaat "ulos"-nappulaa ja alat tekee. Mä vahdin täällä sen aikaa maailman menoa. Kerro ku saat päivän urakan valmiiks!
[/q]
Ok..Sovittu!
KOULU!!!!
Se, että ihmiset uskovat sokeasti ystäviään, eivätkä osaa enää ajatella ollenkaan omilla aivoillaan..
Tai ehkä mä olen vaan sitten liian kyyninen ja pessimistinen, kun en enää usko ihmisiä sinisilmäisesti..
Oma saamattomuus, oman hyvinvoinnin suhteen! Mut minkäs teet, kun ruoka maistuu ihan liiankin hyvin ja urheilu ja hikoilu ei kiinnosta pätkääkään..
Ja maha vaan kasvaa..*igor*
Kitinää, napinaa, valitusta, kateutta ja seläntakana puhumista! Tätä on keski-ikäisen naisen työpäivä!
AIKUISTUKAA JO!!
[q]hardcorAve, 22.12.2009 13:08:
PAKKANEN
[/q]
...siitä suomalaiset tykkää..
LAPSELLISUUS!
Tää leikkikoulumeininki täällä! "Me ei leikitä teidän kaa, ku ootte ihan tyhmiä!"
Miksei kaikki vois vaan olla kavereita keskenään?
13 000 rivin excel, jota oon tässä nyt useemman päivän työstänyt!
Päässä soiva Wham - Last Christmas