Mikä ärsyttää?
[q]Mark, 9.5.2008 11:55:
väsymys mikä näköjään on nykyään pysyvä olotila
-M
[/q]
No kandeisko joskus vaikka nukkuu, eikä vaan rillutella ja rietastella kaikkia öitä!??
[q]crissy, 31.7.2008 11:12:
ai vittu tää helle sais jo loppuu pikkuhiljaa! kiva olis jo lämpötila olis pikkasen siin +20°C molemminpuolin.. meillä ku ei töissä taaskaan toi ilmastointi skulaa nii sisällä on sellasta +30:sta sinne +35°C about koko ajan..
ei huvita nii yhtään.
[/q]
Johan sitä hellettä onkin ollut kohta viikko putkeen..
Meidän uudesta kamerasta on kadonnut se piuha, mitä tarvitaan, kun siirretään kuvia koneelle! Niin ärsyttävää! Olihan toi kamera jo kuukauden vanha! *toktok* Ja mä oon yleensä niin tarkka tavaroistani..
Mun hiukset..Ne on ihan vitun kamalat ja näytän ihan 80-vuotiaalta mummolta!! Tosi nätti mummotukka..Olispa rahaa, menisin heti laittaa pidennykset..Mut ei oo, niin näytän sit mummolta seuraavan vuoden, et nää ehtii kasvaa taas pitkiksi!
Miksi ikinä leikkasin hiukseni???
[q]mayah, 19.8.2008 21:30:
---
satumetsä, 19.8.2008 20:42:
Paitsi kun työhaastattelussa ei käsittääkseni saisi udella raskausjuttuja sun muita? Kai? Ainakin jotkut väittää niin. En nyt jaksa etsiä faktatietoa. Ja kyseleehän ne jotkut vaikkei saisikaan..
---
Ei saa ei. Ei mitään sinne päinkään. [/q]
Joo ei sais kysyä, mut eipä oo yks tai kaks kertaa, kun multa on kysytty esim. "No mites sun yksityiselämä, missä näet ittes 5-vuoden kuluttua?" Tai jotain ton tyylistä..Ja nää viisi vuotis katsaukset liittyy siis tosiaan yksityiselämään, ei duunielämään.. Taidan vastata ens kerralla, että "työntelemässä kaksosten rattaita pitkin katuja maha pystyssä!" Vituttaa niin noi utelut, kun muka ei kysytä, mut mikä muu ton kysymyksen pointtina on, kuin kysyä, että aiotkos hankkiutua raskaaksi lähivuosina! Mä olen vaan todennut tohon kysymykseen, että ajattelin olla onnellinen..
Tää HELVETIN firma.. Mä en tajua mitä vittua mä täällä vielä teen!? Olen hakenut 3 eri mestaa sisäisesti täällä. Yhteen ei ollut tarpeeksi kokemusta, yhteen oli liikaa kokemusta ja sit viimeiseen paikkaan mitä hain, mikä sijoittui osaamiseltaan noiden kahden aiemman väliin, en päässyt edes haastatteluun!!?? VOI VITUN PASKAA! Ne haluu pitää mut vaan täällä osastolla, kun osaan nää hommat´.. Ei halua hankkia ketään uutta tänne, joten mun kohtalona on istua täällä lopun elämääni. Vittu.. Mä en ikinä tuu saamaan mitään duunia ja mitään vitun uraa..
*GRR* *uuh*
Mjooh..mä alan tekemään niitä vauvoja.. Saispa kerrankin edes tuntea itsensä tärkeeksi ja tarpeelliseksi..
[q]Super-Kerttu, 19.8.2008 09:06:
Tää HELVETIN firma.. Mä en tajua mitä vittua mä täällä vielä teen!? Olen hakenut 3 eri mestaa sisäisesti täällä. Yhteen ei ollut tarpeeksi kokemusta, yhteen oli liikaa kokemusta ja sit viimeiseen paikkaan mitä hain, mikä sijoittui osaamiseltaan noiden kahden aiemman väliin, en päässyt edes haastatteluun!!?? VOI VITUN PASKAA! Ne haluu pitää mut vaan täällä osastolla, kun osaan nää hommat´.. Ei halua hankkia ketään uutta tänne, joten mun kohtalona on istua täällä lopun elämääni. Vittu.. Mä en ikinä tuu saamaan mitään duunia ja mitään vitun uraa..
*GRR* *uuh*
[/q]
Salli mun nauraa.. Sen paikan vei talon sisältä joku 61-vuotias siivooja..*poks*
[q]Umbala, 18.9.2008 18:11:
Saamattomuus. Pitäis varmaan tehdä jotain.
[/q]
NIIN VARMAAN PITÄIS!
Tää vitun lihominen! Vaatteet ei mahdu enää päälle ja ahdistaa!?
Joo pinnallista, mut mä vaan oon tarkka painostani.. Täytyy varmaan lopettaa syöminen, kun tälläkin syömisellä lihoo!?
[q]Vampyrella, 23.10.2008 14:15:
Ei edes se, että kohta alkaa siivousproggis. Aion meinaan vetästä bikinit päälle, kuunnella Prodigyä ja siivota sellasella apinanraivolla, että tulee päivän reenit hoidettua siinä samalla. :D
[/q]
Eipä oo koskaan tullut mieleen, et bikineissä vois olla hyvä siivota! Mut pakkohan sen on toimii; ei tuu kuuma ja ei haittaa jos vähän vesi tai lika roiskuu!
[q]Marjo, 2.4.2009 20:11:
Tää pakkaaminen! Tuntuu, että pakkaa ja pakkaa, eikä tavarat vähene mihinkään. Ja tietty, mitä lähemmäs loppua pääsee, sitä hankalammaks toi pakkaaminen tuntuis käyvän.
[/q]
Mitä mä sanoin! No, mut kohta se on ohi! Ja sadaan teidät melkein meidän naapuriin! *sydän*
Ei nyt ärsytä, mut oonpahan huomannut, et jengi ei tajua ratkoa pitkien takkiensa takaosan halkion kaupassa kiinnipitäviä muutamaa harsinlankaa. Tän vuoksi takit istuu tosi huonosti jengin päällä! Eli jos omistat takin, missä on takana halkio, niin ne langat siitä alareunasta kuuluu ratkoa pois! Eihän se muuten mikään halkio ole. Auttaa myös takin istuvuudessa huomattavasti!
Tällästä tällä kertaa!
Skenet
I want a dubstep remix of this. Apparently enough people have searched for that to come up for it to be suggested while i was typing this lol.
^
Um, how about no? That's one of the worst ideas I've heard in a while.
intti...
Rullaportaat jotka ei oo toiminnas. ylöspäinmentäessä yleensä. niinku. esim.
Vitutus hiipii hipiään...
tää vitun ufc-ultimate fight-trendipelleily alkaa oikeasti nyppiä. joka helvetin paikasta ja kaverin suusta tunkee kaikenmaailman turhanpäiväistä lässytystä siitä, että millä jätkällä on kovin kiertari ja kenen pää ei irtoa vaikka bazookalla lasauttaisi metrin päästä. siihen päälle vielä perinteiset 8 miljoonaa eri tositeeveesarjaa ja mä sanon että IMEKÄÄ KYRPÄÄ!
eikö se curling olekaan enää niin kova juttu häh? kummasti tän seurauksena olen alkanut kaipaamaan kaverien 24h-kyökkispesialismia sm-liigasta ja mauritanian 4. divisoonan jalkapallokarsinnoista
toi joka vitun saitilla keikkuva homo-twilight-banneri, joka ulvoo joka kerta kun vien kursorin sen yli - samalla tappaen äänet esim. saitin playerilla pyörivästä videosta
minkä takia jossain vampyyribannerissa edes on suden ulvontaa?
Päässä soiva Wham - Last Christmas