Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Keski-ikäiset naiset! Jumalauta sitä muutoskammoa! Joka ikisestä uudesta asiasta pitää valittaa ja laittaa jarruja rattaisiin, vaikka ei ole vielä edes nähty/koettu koko asiaa. Ja sitten se selkäänpuukotus! Pahempaa kuin teinitytöillä! Koko ajan ollaan haukkumassa toista! Voi jumalauta! En jaksa kuunnella tota kohta enää sekunttiakaan!

Mut saa ampua, jos musta joskus tulee noin katkera kapula rattaisiin!

[q]Annakins, 15.9.2006 11:49:
Voi v*ttu. En tajunnut irtisanoa kuntosalin jäsenyyttä 6 viikkoa ennen sopimuksen loppumista, joten se jatkuu automaattisesti seuraavat 12 kk.

Ei siin muuten mitään, ihan kiva sali ja kaikkee, mut vähän kallis ja oon viime aikoina käyny uimassa enemmän ku salilla.
[/q]

Mulle kävi joskus noin.. Ja nostin hommasta äläkän..Ei kukaan voi vuoden jälkeen sopimuksesta muistaa tommosta..jos ei muu auta, niin kuluttajasuojaan vaan ilmoitus! Mulla ainakin tehos!

Noi ainaissopimukset on aiheuttaneet ihan mielettönmästi valituksia ja kuluttajasuoja on tosi hyvin niissä asiakkaan puolella!

Se, että olen saanut jonkun velttous ja laiskuus taudin.. Jo reilun viikon lusmunnut salilta. Tänään piti taas mennä, mutta jotenkin vain istun himassa koneen äärellä. Ei vois vähempää kiinnostaa joku salilla huhkiminen!

[q]mayah, 25.9.2006 16:15:

(sitäpaitsi oot sen verran läski, et kyllä sun kandeis mennä sinne jo ihan senki takia....)

[/q]

No sitä mäkin oon itelleni yrittänyt sanoa, mut mun läskit ei tottele mua! no jos kohta..ehkä..

[q]mayah, 25.9.2006 16:20:

Pointti oli se, et nyt kone kiinni ja menoksi! Oot tyytyväinen päätöksees parin tunnin päästä!
[/q]

No kun olis tässä muutakin..ja väsyttää niin, että hyvä, että silmät pysyy auki..*haukottel*

Jos mä huijaan sua ja loggaan itteni pariksi tunniksi ulos Klubbarista..*tirsk* No mut joo, oikeesti tiedän, että siitä tulee hyvä olo, kun menee salille ja se piristäiskin mua..mut taidan silti jättää sen huomiseen.*igor*

[q]mayah, 2.10.2006 06:27:
Kun ihmiset sotkee mut mukaan keskusteluihin, JOIHIN EN ITSE HALUA OSALLISTUA.
[/q]

AH..Niin tuttu tunne..*grr*

Se, että pitää roudaa aina kaikki tavarat, meikit, vaatteet ym..mukaan bileisiin. Ja sit pitää olla niin kännissä, et unohtaa sen repun narikkaan.. No nyt sit oon yrittänyt löytää reppua ja kellään mitään hajua siitä! Halpa reissu tuli..*igor*

Lisää viinaa mulle, kiitos!

Että olen Kotkassa ja kuolen tylsyyteen..Mä haluan ulos! tai ainakin takas Helsinkiin..

PAKKANEN, jonka takia hiukset on ihan pirun sähköiset seuraavat 5 kk!!! Hiuksia ei saa mitenkään, ne vaan lentää ja tarrautuu naamaan..*grr* Mikään ei auta eikä tehoa.. Näytän mörrimöykyltä!

[q]Kriss G, 23.11.2006 14:36:

Kyllä niistä klubitus nimistä voi jutella sitte vaikka hetken päästä jos on tarvis, ja aluksi esittäydytään omalla nimellä ok? Siis ainaki mun kanssa.
[/q]

Mä ainakin esittelen kaikille uusille ihmisille itteni Kertuksi tai Kertsuksi..En Kariniksi.. Joskus tutut naureskelee, kun käytän mun klubbarinimeä, mut musta Kerttu on vaan niin IHKU nimi..että vaan! Niin..Ja taidan tunnistaakin itteni paremmin jo tolla Kerttu nimellä..

[q]sune, 23.11.2006 16:50:

Muhahaa..mul on käyny niin monta kertaa et ihmiset esittelee ittesä klubbari nimel ja meinaa vaan purskahtaa nauruun..elääks jengi oikeesti koko ajan jossai klubbarilaaksossaan?
[/q]

Moi, mä oon Kerttu!

Kyl mä elän..*joo*

MINÄ ITSE!

Oma nössöys, munattomuus ja saamattomuus varsinkin duuniasioissa..Kysymyksessä on kuitenkin mun elämä ja mun työsopimus.. Mut vittu ei.. "joo-joo"

Ampukaa joku mut..

*toktok*

[q]Elmiira, 11.12.2006 12:44:

Juteltuani talousjohtajan kanssa palkasta, hän käski minut
luovan johtajan puheille, joka puolestaan käski minut toimitusjohtajan
puheille, joka sai raivarit, et kuka mut on luvannut tähän uuteen hommaan.
Hän ei kuulemma ole kuullut koko asiasta, paskat sanon minä!
Eli kohta mulla ei oo töitä ollenkaan. Vittu menee hermo tähän firmaan!
Tekis mieli lähteä ite kävelemään, kun tää menee tämmöseksi säädöksi
ja mua kohdellaan kuin jotain paskakasaa. Vaikka kyllä mulle tänään
taas luvattiin, että kyllä sopimus tehdään, mut eipä taida enää kiinnostaa.
Pitää varmaan alkaa rustailla työhakemuksia. VITTU!
[/q]

Sä sentään uskalsit mennä rutisemaan asiasta..Mä olen niin perkuleen nössö ja munaton, et kitisen vaan itelleni ja läheisilleni maailman paskimmasta työsopparista ja palkasta..*grr* Antakaa joku rohkeutta mulle!

No ne vitun yläkerran naapurit.. Tällä kertaa ei nussittu viimeistä päivää keskellä yötä, vaan kello 3 yöllä herätään siihen, et tää ihana työtön-alkoholisti-narkkari pariskunta tappelee niin saatanasti! Himmee huuto, varmaan molemmat paiskoi toisaan ja pullot kaatuili! Niin ihanaa, kun tollaiset asuu yläkerrassa..*sydän* Helppo se on kaiket yöt mesoo, kun päivät saa nukkua.. Mut me saatana herätään joka vitun arkiaamu klo 0600!!!

Vois sen valituksen laittaa viimein vireille!

[q]lunake, 18.12.2006 13:28:
Tää koulutuspäivä! *eiei**toktok*
[/q]

Eiks nappaa!?

[q]lunake, 18.12.2006 14:28:

Ahistavaa ku pitää olla koko päivä kauhee tsemppi päällä et jäis jotain mieleen, arvaa vaan kuin paljon huomen taas tästäkin muistaa...
Ja toisekseen en voi sietää näitä uusia ohjelmia, sekavia sekä lisää duunia...
[/q]

Joo, ei ne kurssit mitään mielenkiintoisimpia ole..Meinaa aina nukahtaa väkisin..*nukkuu**poks*

[q]Annakins, 19.12.2006 17:10:
---
Freja, 19.12.2006 17:09:
Ja oksentelustakin sen verran, meil kans toi toinen yrjöilee, ja aina samalle matolle. Ihan sama, mihin sen siirrän, niin aina sille helvetin samalle matolle.

---

Mä oon aina ihmetellyt sitä, miksi meidän koira oksentaa aina matolle jos sillä on huono olo? Miksei se oksenna lattialle? Mikä siitä matosta tekee hyvän oksennuspaikan?
[/q]

Nä oon kuullut, et ne oksentais matolle sen takia, kun siitä saa vähän tukea ja tarttumispintaa. On helpompi oksentaa, kun saa kynsillä kiinni matosta..*ding* Mut voi olla, ettei tää pidä yhtään paikkansa.. Ja kai siksi samalle matolle, et ne kokee sen "turvalliseksi ja tutuksi" Paikaksi.. Tai, mistä mä tiedän!

MINÄ ITSE! Itsellä paska aamu, niin pitää pilata sitten toisenkin aamu..*grr* *toktok*

Duunit..Tai tää vittumainen tilanne duunissa! Pitäis taas revetä sataan suuntaan..Opettaa muita ja oppia ite uutta.. Päivät vaan venyy ja venyy. Omat hommat jää tekemättä, kun juoksen muiden asioita! VITTU!

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O