Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]mayah, 22.8.2007 10:02:

Jälleen kerran lähetettyjen meilieni laatikosta löytyy tähänkin vastaus:

"Arvon ”Leidit” Manskun toimistolla

Ymmärrän toki, että joskus kesken työpäivän se isompikin hätä iskee, mutta olisitteko niin ystävällisiä, että jatkossa pesisitte sillä vessaharjalla ne paskaraitanne pois sieltä pöntöstä? Nykyinen siivoojamme kun ei joka päivä vessoja pese, niin vauhtiviivanne saattavat pöntön reunaa koristaa useamman päivän. Mukavampi sitten asiakkaiden ja muiden vieraidenkin käydä jännäpissansa siellä lirauttamassa, kun ei tarvitse ensin yökätä henkilökunnan aikaansaannoksia.

Yhtiömme kiittää."
[/q]

Oot kyllä niin huippu.. Pitäisköhän munkin väsää joku tommonen meili, koko talolle!

[q]zaler, 22.8.2007 15:06:
sari (verkkarimuija)
[/q]

Sari, sun uus paras ystävä! *sydän*

[q]crissy, 12.9.2007 11:09:
no perkele ku telkkarissakaan ei ohjelmat pelaa enää kunnolla! tökkii ja pätkii ja tulee vaa tekstii et signaalis on jotain häikkää...

olisin halunnu kattoo eilen 4D dokkarin mut meni hermot ku pätki ja kuva oli vituilla ja ei toiminu.. meil ei ees oo digiboksii..

ylen tekstityksen menee ihan päin perää ja huulisynkkakaan ei oo kohillaa.. HYVÄ DIGIAIKA!!!!
[/q]

Eilen ainakin meillä tökki toi digilähetys niin perkeleesti. Tosin meillä on erillinen antenni, kun meidän talossa on niin vanhentunutta tekniikkaa, ettei dikilähetykset näy sen antenniverkossa.. Mut normaalisti tol erillisantennillakin on näkynyt lähetykset ihan jees, mut eilen ei voinut kattoo telkkua yhtään, pätki, äänet hävis ja signaali katos välillä kokonaan..Kyllä vitutti! Jäi sit Pako näkemättä!

Voi vitun duuni! Kiitoksena vitullisesta hommasta, saan kommentin "sietäisit saada tukistuksen!"..

Vitun vittu..Kuka noi kaikki saatanan erot on etsinyt, tehnyt ja laskenut..?? Jos sinne nyt yksi laskuvirhe on tullut, mitä en ollut edes ehtinyt tarkistaa..Niin siitäkö mä ansaitsen tukistuksen? Jep, tuli naula arkkuun, jouluun mennessä irtisanon itseni, vaikkei olis uutta duunia!

Haistakaa nyt jo!

[q]Freja, 6.9.2007 14:54:

Sanoiko sen joku 60-vuotias pikkupomo?
[/q]

Juurikin sellainen! Itseään se kehuu jonkun parin tonnin eron etsimisestä..*igor*

Jotenkin nyt aivan kaikki täällä duunissa.. Duunikaveri, joka on nyt 4 kuukautta tehnyt näitä hommia, kyselee edeklleen ihan koko ajan multa kaikkea, viitsimättä ensin itse ottaa selvää asioista. Oon tehnyt sille ison nipun ohjeita, mut niitä ei voi katsoa!? Vaan mun pitää hyppää koko ajan neuvomassa.. Ja heti jos jokin asia ei mene niinkuin pitäis, niin himmee raivoominen ja mauhkaus ja taas mä juoksen neuvomaan! Mitä, jos hän edes kerran laskisi 10 ennen kuin alkaa meuhkaamaan ja miettisi sitten asiaa uudelleen, niin ehkä itekin tajuisi missä vika?! VITTU!

Ja moni muukin asia vituttaa tääl duunissa. Mä en jaksa olla täällä enää..*uuh*

[q]Super-Kerttu, 2.4.2008 12:39:
Jotenkin nyt aivan kaikki täällä duunissa.. Duunikaveri, joka on nyt 4 kuukautta tehnyt näitä hommia, kyselee edeklleen ihan koko ajan multa kaikkea, viitsimättä ensin itse ottaa selvää asioista. Oon tehnyt sille ison nipun ohjeita, mut niitä ei voi katsoa!? Vaan mun pitää hyppää koko ajan neuvomassa.. Ja heti jos jokin asia ei mene niinkuin pitäis, niin himmee raivoominen ja mauhkaus ja taas mä juoksen neuvomaan! Mitä, jos hän edes kerran laskisi 10 ennen kuin alkaa meuhkaamaan ja miettisi sitten asiaa uudelleen, niin ehkä itekin tajuisi missä vika?! VITTU!

Ja moni muukin asia vituttaa tääl duunissa. Mä en jaksa olla täällä enää..*uuh*
[/q]

Ja tän kaiken ärsytyksen kruunas verottaja, joka soitteli.. EI TÄSMÄÄ! Vittu, kuitenkin ne jotain sössineet.. ja tiedossa taas pitkää päivää duunissa!

Yks hemmetin idiootti!!

ah, ihana työtoverini, joka ei ymmärrä oman toimintansa tai laiskuutensa vaikutusta koko hemmetin yrityksen toiminnan kulkuun..*igor* Saatana kun vois hommat tehdä ajoissa, niin et kaikki olis helppoo, niin ei..Kun kuun vaihteen jälkeen, kiireisimpään aikaan, just kun kaikki täsmäytykset ja tilitykset on tehty, niin tää tyyppi alkaa ihmettelemään, et pitäiskö näille tehdä jotain?! *toktok* Vittu, arvaa monta työtuntia tästä tulee lisää ja sä vaan naureskelet!?

Ihmiset, jotka ei luota yhtään omiin taitoihinsa ja omaan työhönsä.. Varsinkin, kun kyseessä on ihan simppeli homma, minkä on tehnyt monta kertaa ennenkin. Saan aina olla tarkistelemassa yhden työkaverin duuneja ja aina ne on ihan oikein tehty..*grr* Samainen tyyppi pyytää mua usein myös lukemaan sen sähköpostit ennen kuin hän laittaa niitä eteenpäin..MURR! Vähän sitä itseluottamusta nyt kehiin hei! Ymmärtäisin epävarmuuden, jos kyseessä olis oikeesti joku vaativa homma..Mut kun ei oo..

[q]-Santtu-, 11.10.2007 22:17:
---
_RixU_, 11.10.2007 19:01:
*itkupotkuraivari*

---

Älä ny noin helpolla luovuta, mä olin viimetalvesta asti itkeny yhden vaatteen perään ja sitten löysin sen 2vkoa sitten outletista vieläpä alle puoleen hintaan..*vink*

Mutjoo tiedän kyllä tunteen..kivoja talvitakkeja on viel ihan stnan hankala löytää*grr*
[/q]

Talvitakin ostaminen on yks haastavimpia tehtäviä. Tai no villakangas takkeja kyl löytää, mut et lämmin kunnon untuva/toppatakki, mikä viel näyttäis hyvältä, on lähes mahdotonta löytää. Mäkin löysin aivan ihanan toppatakin viikonloppuna. Tosin se ei ole kovin lämmin, koska on aika lyhyt..mut se on niin nätti ja siinä on aivan ihana huppu..Mut ei mulla oo siihen koskaan varaa..*uuh* Tai jollekin 145 ei oo paljoo, mut mulle sen hintainen vaate on lähes mahdottomuus ostaa!

[q]Yallu, 12.10.2007 12:34:

Visa vinkumaan.
[/q]

Se on vinkunut niin paljon, ettei vingu enää..*uuh*

[q]Yallu, 12.10.2007 12:37:

Pyydä Luottokunnalta lisää ääntä..
[/q]

Kuule, kyllä tässä ilman lisävinkunaakin ollaan jo niin syvässä suossa, ettei viittis itseään ihan kokonaan hukuttaa. Eli pärjään ilman!

[size=5]Tai ehkä en selviä ja ens liksasta meen ostamaan sen kuitenkin..ja sit oon taas loppu kuun rahatta..*igor*[/size]

Tää tylsyys!

[q]josbe, 29.11.2007 13:23:

Leikkaa tucca?
[/q]

Mullon liian iso pää moiseen (siis oikeesti!) Ja liian ohut ja pliisu tukka, et sitä sais lyhyenä mitenkään järkevästi!

[q]Annakins, 29.11.2007 14:23:

Onks sul koskaan ollu lyhkäsempi tukka? Mä nimittäin huomasin, et omani on huomattavasti tuuheampi ja eläväisempi lyhyempänä kuin pitkänä.
[/q]

On ollut..suurinpiirtein saman pituinen, kuin sulla sun kuvassa..Mut mun tukka on NIIN piikkisuora ja liukas, et joka aamu sain kihartaa sitä vähintään 45 min ja silti se oli illalla ihan suora ja liistrautunut päätä myöten..*sydän* Eli, jos mulla olis lyhyt tykka, niin sen pitäis olla siili..*nauru* Ei kiitos!

[q]infiana, 11.12.2007 09:38:
Että crocseilla on omia liikkeitä*sars*
[/q]

Mä olin kuolla, kun näin sen liikkeen! miten jotain niin rumaa, voi saada oman liikkeen ja myydä vielä??

Kun täältä mun uudesta huoneesta, uudelta koneelta puuttuu suurin osa mulle tärkeistä duuniohjelmista.. En voi tehdä kunnolla mitään..*grr* Hommat seisoo ja joudun koko ajan menemään häätää muita pois työpisteiltään, et saan omia hommia tehtyä! Vauhtia siellä IT:ssä!

[q]Mark, 11.12.2007 14:56:

Jos oisit paremmas firmas jos on parempi IT ni se ois jo hoidettu ;)

-M
[/q]

No hei yritystä on koko ajan..*vink*

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O