Mikä ärsyttää?
tää talo asukkaineen taas.
joku neropatti sitten pesee pyykkiä tähän aikaan aamusta.
kuuluu niin kivasti koneen kolinat ja linkous jne...
Se sama vanha: naapurin rapajuoppo joka dokaa ja röökaa käimäisessä yksiössään niin että kaikki röökinkatku kulkeutuu meidän kotiin. Siistiä että ravintolassa saa olla ilman röökinsavua/hajua mut omassa kotona ei.
Olen laittanut isännöitsijälle meiliä jossa kysyn mitä tolle löyhkälle voi tehdä mut eipä oo vastannut. Kohta otan yhteyttä terveystarkastajaan kun ei isännöitsijää kerran kiinnosta... On meinaan taloyhtiön vastuulla ettei tupakansavu/haju kulkeudu tupakoitsijan asunnosta muihin asuntoihin.
PRKL
Se, että toimistossa on kerroksen puolikasta kohden n. 2 yhden henkilön vessaa. Naisten vessoja on myös 2 mutta naisia on henkilökunnasta n. 1/10. Eli miesten vessat ovat siis aina varattuja.
Ei muuta kuin hissillä pääaulan jade-palatsiin helpottautumaan. Siellä on aina tilaa.
[q]Zandy, 6.5.2008 22:04:
Niin ja postinjakaja, joka ei viitsi vaivautua tiputtamaan mun posteja postiluukusta eteiseen sisälle, vaan jättää ne luukun väliin oven ulkopuolelle rappukäytävän puolelle näkyviin. Why oh why, en voi käsittää. Pitäis varmaan jäädä joku aamu kotiin postinjakamisen ajaksi ja keskustella kyseisen henkilön kanssa..
[/q]
Varmaan riittää maili "hei asun siellä ja kyseisen alueen jakaja ei tee työtään kunnolla"
[q]inneah, 10.7.2008 10:26:
Uudet housut, mut nää onki ihan tyhmät
ale-housut, ei voi palauttaa...
[/q]
Mitäs menit ostamaan huonot housut? Oma vikas.
[q]KooKie, 27.4.2008 13:33:
Siis mitä vittua?!?! Kiva aloittaa kirjasta uusi kappale: "Islamin oppi oli pyrkinyt valtaamaan koko sivistyneen maailman, mutta sille ei tulevaisuus tullut kuulumaan, epäilemättä onneksi ihmiskunnalle." Siis ei vittuperkelesaatana mua kuohuttaa nää vuosisadan alun historiankirjat puolueellisuuksineen. Kuinka helvetin surkeata lähdemateriaalia nämä ovatkaan.
[/q]
Eihän historiantutkimus nyt oo ikinä objektiivista vaikka se on toki ihanne, mut tossa kieltämättä paljastetaan kortit jo heti kättelyssä :D Mikäs kirja toi on?
[q]Kriss G, 10.7.2008 10:31:
[/q]
:(
No mut ei nää tietenkään ostaessa/sovittaessa ollu huonot ja kun edullisesti sai ni PAKKO oli ostaa!
se että ihmiset himoitsee lähimmäisten omaisuutta....
[q]Tiedotus / Atk-tiedotteet
Mustin toiminnassa ongelmia (10.7 klo 8.10)
Asiaa selvitetään.
Atk-palvelut / Medbit Oy[/q]
voi vittujen kevät! koko vitun systeemi kaaduksissa, TAAS!
ne jotka muistaa niin just muutama viikko sitten Tyksin röntgenin ja laboratorion keskeisin atk-ohjelma oli pois pelistä päiväkausia ja tilanne aiheutti valtavat määrät ylimääräistä työtä, yleistä kaaosta ja potilasturvallisuuden vaarantumista. homma ylitti myös valtakunnallisen uutiskynnyksen.
tänään sama homma jälleen. ei voi kuin toivoa että tällä kertaa kyse on tilapäisestä häiriöstä joka saataisiin korjattua mahdollisimman nopeasti.
PERKELEEN AMATÖÖRIT!
Se et pitää saada tällanen siivousintous tähän aikaan illasta. Nooh, kohta oon saanu imuroitua ja pestyä lattiat ni huomenna voi lähtä hyvillä mielin ystävän kaa kotikonnuille *vink*.
[q]inneah, 10.7.2008 10:33:
---
Kriss G, 10.7.2008 10:31:
---
kun edullisesti sai ni PAKKO oli ostaa!
[/q]
Vähä ku laittais rahaa pankkiin :D
Mä niin tykkään mun naapurista joka viettää kesäloomaansa kämppäänsä rempatessa, aloittamalla poraamisen joka aamu klo 8. Tämä metelöinti kestää useasti vieläpä 1,5.-2h. En mä oiskaan halunnut nukkua.
[q]tir, 8.5.2008 15:22:
asunnonhaku.
kaikki on joko järjettömän kalliita, kaukana, pieniä tai sitten vuokranantaja ei hyväksy huoneistossa lemmikkieläimiä.
[/q]
Been there, seen that. Mut kyl se vielä sullekin löytyy*joo* Kieltämättä toi lemmikkikielteisyys pisti itteäki vituttaa aika huolella.. kun viimeinkin löysi jotain sopivaa, siihen ei sit TOODELLAKAAAN saanut ottaa lemmikkieläintä*dissaa*
[q]Pätkis, 8.5.2008 16:36:
---
tir, 8.5.2008 15:22:
asunnonhaku.
kaikki on joko järjettömän kalliita, kaukana, pieniä tai sitten vuokranantaja ei hyväksy huoneistossa lemmikkieläimiä.
---
Been there, seen that. Mut kyl se vielä sullekin löytyy*joo* Kieltämättä toi lemmikkikielteisyys pisti itteäki vituttaa aika huolella.. kun viimeinkin löysi jotain sopivaa, siihen ei sit TOODELLAKAAAN saanut ottaa lemmikkieläintä*dissaa*
[/q]
Kannattaa varmuuden vuoks vielä kysyä ihan "eläinkohtaisesti" vuokranantajalta.. meilläkin on vuokrasopimuksessa "ei eläimiä", mutta kun soitin ja kauniisti pyysn, niin ainakin yks pieni sisäsiisti pupu sai tänne majoittua
kuu-kau-ti-set!
auauAUAUAUAU.
Vittu.
[q]Hyzenthlay, 8.5.2008 17:14:
---
Pätkis, 8.5.2008 16:36:
---
tir, 8.5.2008 15:22:
asunnonhaku.
---
---
Kannattaa varmuuden vuoks vielä kysyä ihan "eläinkohtaisesti" vuokranantajalta.. meilläkin on vuokrasopimuksessa "ei eläimiä", mutta kun soitin ja kauniisti pyysn, niin ainakin yks pieni sisäsiisti pupu sai tänne majoittua
[/q]
Kuolaava rottweilerinpentu? kannattaa siis tietenkin kysyä, mut on se suht veemäistä alkaa sit sopimuksentekovaiheessa erikseen vääntää että käviskö nyt kuitenkin -varsinkin jos ei käy, menee molemmilta osapuolilta ihan turhaan aikaa. Parhaimmassa tapauksessa vuokranantaja ehkä kysyy, onko lukutaidossanne jotain vikaa..*hih*
Kaikki, ihan kaikki vittusaatanaperkelehelvetti
Ihan oikeastaan kaikki. Olen ollut ihan törkeessä flunssassa jo viime keskiviikosta lähtien, enkä vieläkään oo terve tai lähelläkään sitä. Istun yksin täällä saatanan epäsiistissä asunnossa, enkä pysty ees siivoo kun on niin heikko olo ja oikeastaan inhoon kaikkia ja kaikkea.
[q]Super-Kerttu, 9.5.2008 11:57:
No kandeisko joskus vaikka nukkuu, eikä vaan rillutella ja rietastella kaikkia öitä!??
[/q]
Nojoojoo Ehkäpä sitä vkl:n jälkeen vaikka oppis olemaan
-M
[q]inneah, 10.7.2008 10:26:
Uudet housut, mut nää onki ihan tyhmät
ale-housut, ei voi palauttaa...
[/q]
[color=darkgrey]Ostit selkeesti väärästä kaupasta jos ei voi palauttaa/vaihtaa ale-tuotteita. *vink*[/color]