Mikä ärsyttää?
Ihmiset, jotka ei osaa vastaan tulevalla kaistalla ajaa omalla puolellaan. Jälleen tuli todistettua liian läheltä piti-tilanteita, kun vastaan tuleva tulee mutkassa ihan väärällä kaistalla. Jos ei osaa pysyä vähänkään kovemmassa vauhdissa omalla kaistallaan mutkassa, niin silloin on aika hiljentää vauhtia ja koittaa jos se oma kaista pysyisi sitten paremmin.
edit. Sit vielä noi naapurin kakarat ja niitten kaverit. Oon vihannut niitä jo alusta lähtien, kun niillä ei näytä olevan mitään älliä päässään. Nytkin ne taas seisoo kauheena lössinä pyöriensä kanssa keskellä autotietä ihmettelemässä yhden sällin pyörää vaikka kävelytie olisi vieressä. Kaiken huippu on kuitenkin olleet ne viime kesäiset pesikset tossa keskellä risteystä. Jokanen löi pallon vuorollaan autotien suuntaisesti. Vähän pisti vituttamaan kun itse tulee auton kanssa ja näkee jo kaukaa kun ne heiluu pesäpallomailan kanssa keskellä autotietä. Leikkisivät omalla pihallaan vittu *släp*
[q]MaoTse, 8.5.2008 19:04:
Iltaisin on jo niin rikki/väsynyt, että ei jaksa tehdä mitään muuta kuin maata sohvalla. Työasiat pyörii mielessä melkein 24h ja nukkumisestakaan ei ole oikein tullut mitään pariin yöhön... *poks*[/q]
Syy miks ei amiskoulutuksen jälkeen ole ollut kiinnostusta jatkaa. Oli kuin kiire tahansa, niin työ päivän jälkeen kun pääsen kotiin voi huoletta unohtaa kaikki, kun ei ole mun vastuulla (vaik kai sitä tulee taas v-loppuna mentyä töihin kun pitäis 3 projektia olla maanantaina valmiina)
Naapurin alkoholisoitunut tyyppi joka tupakoi hullun lailla pikku yksiössään ja hajustaa meidänkin asuntomme ihqulla lähiöräkälän röökinkatkulla. Oon odottanut että koska se nukahtaa palava rööki kädessä ja ilmeisesti jotain sellaista tapahtui eilen.
Puoli yhdentoista maissa alkoi sen palovaroitin piipata. Ja se piippasi pitkään. Kävin jo rappukäytävässä kuulostelemassa että pitääkö tässä soittaa palokunta mut äijän kämpästä kuului askelia ja mölinää ja hetken kuluttua palovaroitin hiljeni - hetkeksi. Kävin uudelleen käytävässä ja ajattelin pitääkö soittaa ovikelloa ja kysyä onko kaikki ok mutta sitten palovaroitin hiljeni taas. Mulla oli lähtö hippaamaan ja mun mies jäi kotiin nukkumaan, tuntui hiukan haljulta lähteä kun en ollut ihan varma mitä naapurissa oli tapahtunut, mut mun mies sanoi että meidän palovaroitin on kunnossa ja lupasi pelastautua jos tulisi tilanne. Rappukäytävä oli sakeana savua meidän kerroksessa ja koko rappukäytävä haisi savulle, kyseessä ei ollut pelkkä pitkäksi mennyt ruoanlaitto vaan ihan kunnon tulipalon haju.
Ulkoa näin että naapuri oli avannut ikkunan apposen ammolleen, hyvä toimintatapa jos asunnossa olisi vaikkapa kytevä palonalku... Savunkäry oli kuulemma tullut kaikki suoraan meille, mies oli tuulettanut läpivedolla pitkät pätkät ettei meillä kaikki haisisi savulta ja nyt sillä on törkeä päänsärky, liekö syynä savu vai häkä.
Onpa ihanaa käydä iltaisin nukkumaan kun on pelko persiissä että koska toi tapahtuu uudelleen. Vaikka sedällä on palovaroitin, se saattaa olla niin tuubassa ettei se tajua mistä on kyse. Tai sit se avaa vaan ikkunan... Tässä kun on kohtsiltään leikkaustoipilaana niin en ole ketterimmilläni. Ja talossa asuu paljon vanhoja ihmisiä jotka eivät hekään ihan notkeimmassa kunnossa ole...
Voi ny...*kirosana* *grr**senkin*
Se, että oli ollut ihan kiva päivä duunissa, ja eräs työntekijä sitten jälleen kerran onnistui juuri viime hetkellä muuttamaan hyvät fiilikset ei niin hyviksi. Kiva lähteä kotio sitten ikävillä fiiliksillä, kun lasten kuullen en viihtinyt alkaa puimaan.
Välillä ihmetyttää, kuinka tällekin alalle mahtuu jengiä, jotka yrittää olla kukkoina tunkiolla sen sijaan, että pyrkisivät panostamaan ryhmätyöskentelyyn - jota siis meiän duuni on.
Noh, meikä on päättänyt, että arvostan nyt sitten hänen toivettaan, että hälle puhutaan heti itselleen asioista suoraan sen sijaan, että mennään sanomaan ensin pomolle. Heti seuraavalla kohtaamisella ilmotan, että olisi vähän juteltavaa. Täytyy kyllä koittaa hillitä ihteään, koska mulla alkaa olla mitta täynnä. Aikuisiin ihmisiinkin mahtuu monenmoista taapertajaa, välillä ei tiedä pitäskö itkeä vai nauraa...
Se että ihmisten tarvitsee rikkoa niitä pulloja, mikä helvetin järki on pistää niitä palasiksi. Varmaankin joku saa jonkinlaisen orgastisen nautinnon pullon rikkoontumisesta, mutta voisivat nuo ajatella hieman metriä pidemmälle pienessä ajatusmaailmassaan ja miettiä vaikka niitä eläimä jotka niiden päälle saattavat astua / pyöräilijöitä jotka saattavat polkea niiden ylitse + puhkaisevat kuminsa vain sen takia että joku järjen jättiläinen on rikkonut pullonsa. Pistää vain "hieman" vihaksi prkl *grr*.
[q]Zenni, 31.7.2008 10:48:
Yhä useampi kauppa luopuu kylmän oluen myynnistä
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Yh%C3%A4+useampi+kauppa+luopuu+kylm%C3%A4n+oluen+myynnist%C3%A4/1135238229337
No täähän nyt on ihan perseestä!
[/q] Tää on ehkä kesän pahin epäkohta Suomenmaalla. Laittais saakeli vaikka ovet niihin kaappeihin, tai heittäis sidukoilla spurguja ja änkis ne niitten tilalle. Aion tehdä adressin asian johdosta.
Noku nnnngh ku vois ees sanoa, tai ajatella, mut oon nii typerä ja voi ..... hmph.
Voi vitsit oikeesti!
Huoh. En ees tiiä et ärsyttääkö ees, vai turhauttaako vaan.
No mut, nii.
[q]crissy, 10.7.2008 14:51:
mikä vitun keikkojen peruutus-suma tääl on oikein meneillään!!
nyt toi vitun Timbaland on ilmeisesti perumas keikkaansa.. tai no oikeestaa sen on siirtäny keikkapvm niin et sillä olis nyt sit vissiinki uudes seelannis keikka silloin ku pitäs olla täälä!!!
[/q]
no voihan v
mikäpä ei ärsyttäis tänään!
[q]hemuz, 10.7.2008 14:53:
---
crissy, 10.7.2008 14:51:
mikä vitun keikkojen peruutus-suma tääl on oikein meneillään!!
nyt toi vitun Timbaland on ilmeisesti perumas keikkaansa.. tai no oikeestaa sen on siirtäny keikkapvm niin et sillä olis nyt sit vissiinki uudes seelannis keikka silloin ku pitäs olla täälä!!!
---
no voihan v
[/q]
http://www.voice.fi/article.jsp?subpage=musiikkiuutiset&id=4319867&
Haukottelu jäänyt repeatille Tekis mieli kömpiä takas peiton alle vaiks pitäs kyllä siivota.
[q]mayah, 23.11.2006 12:44:
Ne VOITTI EUROVIISUT foor hevens seik! Ne voi tehdä mitä vaan!
[/q]
Perusteluna on mm. se et ne voitti bändinä ja Tomi Putaansuukin on kutsuttu niinku Mr. Lordina eikä yksityishenkilönä (ihan ku kutsussa ois lukenut Mr. Lordi..). Joo-o, mäkihyppääjätki sit sinne kypärät päässä ja sukset jalassa, Hanna-Maria Seppälä uikkareissa ja veteraanit sotapoikatamineissa.
*itun error *toktok*
Toi helvetin räntä ja harmaus! Yritän antaa sen olla vaikuttamatta, ku sisällähän tässä nytkin istutaan, mutta voi perkele kun tota on tiedossa vaikka kuinka paljon lisää ennen lumia. Ja lumien jälkeen lisää ennen hiirenkorvia.
Tää huimaaminen. Mutta Ogelin tk on reipas, niillä saa itse mitata verenpaineen, tsiuh tsiuh vaan :)
137/64
[q]KooKie, 17.11.2007 10:59:
---
Freja, 17.11.2007 10:31:
Sohvantuojamiehet
---
Lucky Bastard! Mäkin haluan uusia huonekaluja ja ehkä myös paikan, minne ne voisi laittaa! :D
[/q]
Kiva ku oot quotannu Frejaa päivän :) -topikista tänne puolelle ni hiukan meni pasmat sekasin et mitä hittoo, miks Frejaa muka ärsyttää kivat sohvantuojamiehet :D
[q]Freja, 18.12.2006 13:58:
Vihlovat hampaat.
[/q]
Jos sä tosiaan narskuttelit hampaita, niin sehän on haitallista kiilteelle ja aiheuttaa siten myös vihlontaa. Ootkos jo saanut ne kiskot hankintaan?
kaikki paska.
ja oksennus. ja vittu kaikki.
[q]Miinapiina, 7.2.2008 08:56:
-juttu-
[/q]
Jos sä oot kerran töissä siellä, niin eikö sun kuuluis muutenkin tietää se ovikoodi?*ding*
Mutta siis joo, ymmärrän kyl, et tollaset katkerat, pikkumaiset tuhat vuotta samaa duunia tehneet aivokäävät voi olla rasittavia..