Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]alphamagic, 30.4.2008 17:29:
---
aada, 30.4.2008 17:19:
---
alphamagic, 30.4.2008 17:09:
vappu *toktok*

---

jee sain kaiffarin! ei tarvii synkistellä yksin

---

:)
Vihaan näitä "vittu et on pakko pitää kivaa"-juhlia niin paljon.
Onneksi on olut *sydän*
[/q]

Imo ei oo mikään pakko "pitää kivaa", ei vappuna, ei UV:na eikä juhannuksenakaan. Viime vapun olin himas tsiigaa leffoi, eilen olin kaverilla istumassa partsilla ja hengailemas. Parhautta <3 Ei vaan vois vähempää kiinnostaa tsiigaa normaaliakin enemmän päreissään olevaa porukkaa ympäri Stadia ja baareja.

- Irlanti
- irlantilaiset
- Dublin
- uuden työpaikan löytämisen vaikeus

<-------

Saatanan duunikaverit jonka kanssa asutaan samassa asunnossa ja jotka aloittaa sen kahvinkeittämisen ja vitun vessassa juoksemisen ja puhumisen kello 5!!!! Eikä toivoakaan että mitään mitä tekee voisi tehdä paukuttamatta ovia ja tavaroita! Paljonko siinnä sitten nukut!!!!
*grr**grr**grr*

[q]H3li, 2.5.2008 10:34:
hienovaraiset tai vähän suoremmatkaan vihjailut ei tehoa, mut en kyl osaa kuvitella itteeni huutamassa sille elämän totuuksia tai mitään.
[/q]

Roikkujat on todellakin ärsyttäviä. Älä huuda. Älä myöskään vihjaa vaan sano rauhallisesti, mieluiten face-to-face (jonka järjestämisen ei ilmeisesti pitäisi olla ongelmista suurin) että mikä on mättänyt ja minkälaista yhteydenpitoa toivoisit jatkossa.

Roikkuja joko järkyttyy tai kiistää kaiken, mutta tasapainoisia ihmissuhteita ei oikein saa muuten kuin puhumalla. Jos järkipuhe ei auta, niin sitten saa huutaa imo

[q]Kit^, 11.3.2008 01:52:
ei saa unta. taaskaan.
[/q]

Terve tuloa joukkoon!....tää on oikeesti niin maailman siisteintä koskaan ikinä pyörii ja kierii sängyssä ja unta ei saa ei millään...ihan sama vaikka joku löisi tajun kankaalle....no...henk.koht on TÄYSIN turha tässä kohtaa enää mitään unta koittaa saada....toivottavasti sulla olisi parempi tuuri...*hihu*

[q]Zenni, 31.7.2008 10:48:
Yhä useampi kauppa luopuu kylmän oluen myynnistä

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Yh%C3%A4+useampi+kauppa+luopuu+kylm%C3%A4n+oluen+myynnist%C3%A4/1135238229337

No täähän nyt on ihan perseestä!
[/q]

mutta onneksi "esimerkiksi pääkaupunkiseudulla toimivan HOK-Elannon kaupat eivät ole lopettamassa kylmän oluen myyntiä"

Tämä on oikeastaan juttu joka tuli taas esille tuossa menneenä viikonloppuna:
Jos kaksi jätkää osaa jollain tasolla tanssia ja hyppäävät hyvän biisin soidessa tanssilattialle irroittelemaan niin eipä mene pitkään kun joku tulee kysymään: "Oletteko te yhdessä?"
Voi vittu, ei kaikki jonkin sortin tanssitaidon omaavat miehet ole homoja!!
..ilmankos täällä Lohjalla ei saa mitään vipinää aikaiseksi. On meinaan tullut tamppailtua tuolla normibaari-iltoina sen verran pitkään että todennäköisesti kaikki luulevat homoksi. Pitää vissiin lopettaa koko tanssailu.

Se kun kerrankin voisi lähteä liikenteeseen, niin eivätkös kaikki ole juurikin silloin tekemässä jotakin muuta (itse olen ollut viimiset 3vkoa töissä, ja 4vkoa kotona oleskellessa, olematta misään joten alkaa hieman maistua puulta tämä) ja joo tiedetään onhan niillä muillakin oma elämänsä elettävänä (ei siis ole personoitua, vaan omaa potutusta yssinäisyydestä).

[q]vns, 3.5.2008 22:54:
---
mariq, 3.5.2008 22:44:
puhelin varastettiin
---
Mulla jäi taksiin ma-ti aamuyöllä eikä oo kuulunu. *toktok*
[/q]
Mult se vietiin ihan nenän eestä. Ovela oli varas, ei sitä ihan ekana epäilis n. kymmenenvuotiasta tyttöä varkaaks..

Naapurin haukkuvat koirat. Koko päivän haukkuvat kun ei omistajia paikalla. naapurillekin soitin asiasta että voisko tehdä asialle jotain, mutta naapuri tokas puhelimeen ett "ei kiinnosta". Naapurissa on kolme koiraa ja asuvat kerrostalossa et jos ei naapurin sana kiinnosta ni ehkä isännöitsijän varoitus kiinnostaa, vittu. Mulle ei ryppyillä

Se kun ei saa minkäänlaista vastausta, kun kysyy. Se on alkanu vuosien varrella ärsyttää yhä enemmän ja, kuten tällä hetkellä, se ettei saa minkäänlaista vastausta ihmiseltä, josta on osoittanut olevansa kiinnostunut. Eli epäselvyys ärsyttää, kuten myös liiallinen epävarmuus. Ja voimakas ihastumineni ihmiseen, joka on välinpitämätön / hyvin ailahtelevainen ja liian syvällä maailmassa, johon ei aidot ystävyydet kuulu. *sydän**nyyh*

Ja nyt ärsyttää taas vaihteeksi tää mun pehmoilu. Kun vois vaan unohtaa ihastumisensa ja jatkaa hyvillä mielin yksin, ilman että tarvis jauhaa tätä täälläkin

Kun masentunu oon nyt ollu pitemmän aikaa ja aika vaikeastiki niin ärsyttää kaikki hyvin usein.

[q]sapeli, 5.4.2005 04:57:
Se muuten ärsyttää kun ihmiset keskeyttää sun kesken lauseen tai jopa tarinan. *grr*[/q]

Niin, ja pahimpia on ihmiset, jotka sen lisäksi että puhuu päälle ei vastaa ku kysyy jotain eikä muutenkaan oikeen kuuntele, mitä niille sanoo. Itsekkyys ja välinpitämättömyys: Siinä ehkä yhdet pahimmista paheista.

Melkeen kaikki just nyt, paitsi musiikki. Piti laittaa raskasta musiikkia, se parantaa oloa.

(System of a Down - Toxicity)

Ärsyttää se, että tyyppien kalloihin ei ikinä tule menemään se, että vaikka omistankin auton, ei se tarkoita, että mun velvoite olisi kyyditä kaikkia ilmaiseksi paikkoihin.
bensa maksaa, ihmiset ja mä en todella keskeytä työkeikkaa sun kauppatarpeittesi takia. välillä tuntuu, että jotkut eivät muuten edes olisi kaveria, elleivät pitäisi mua hovikuskinaan.
ja voi sitä itkua ja parkua kun kieltäydyn... sulla on jalat joilla kävellä ja bussit kulkee. ai mitä, bussiko maksaa? no niin maksaa mun kyytikin, urpo...

Tänään on ollut harvinaisen tylsä päivä. Sit ku piti lähtee käymään tossa parilla piipahtaa ni kaveri feidas.
Toisaalta huomenna taas töihin ja sit onki viikonloppu ja...

Ai samperi, että ottaakin päähän just nyt...

Olin lupautunut kesäksi kahteen tapahtumaan vapaaehtoiseksi työntekijäksi. Kaveri sitten ilmoitti, että hän voisi olla kiinnostunut tulemaan myös toiseen niistä. Annoin osoitteen johon laittaa mailia, ja niinhän tämä tekikin. Tänään se oli sitten saanut mailin, että ko. taho ei kuulema hoida sen tapahtuman työpuolta.

ETTÄ KIITOS VAAN KUN VIITTITTE MULLEKIN ILMOTTAA ETTÄ HOMMA ON PERUUNTUNUT.

Nyt ottaa päähän ku olin jo pyytänyt töistä 3 päivää vapaata tota varten... Se tarkottaa sitä, että joko edellisellä tai seuraavalla viikolla on vaan yks vapaa, mistä en yleisesti ottaen tykkää koska yhen vapaan työviikot on raskaita ja ne yhden päivän vapaat vaan niin totaalisen perseestä.

Mut joo, eniten ehkä ärsyttää just se, että tiedän, miten helppoa niiden olis ollu ilmottaa asiasta. Mutta ei...

[size=7]Mun tuurilla kohta varmaan jotain kiertotietä selviää, että toinenkin työkeikka on peruttu. [/size]

Nappi 2:ssa on jo 3 huijaria *hmph**justjoo*

1.) Se, kun meidän lopputyön yhteistyötahosta ei ole kuulunut mitään, vaikka olemme soitelleet aina viikon 34 alusta asti (jolloin pyysivät soittamaan), laittaneet sähköpostia ja tekstiviestiä, jättäneet viestiä vastaajaan... Kukaan ei vastaa puhelimeen eikä mihinkään viesteihin saatana! Menee koko valmistuminen päin helvettiä tätä menoa! Vittu et vituttaa ja ressaa! Muutenki voimat ihan lopussa ku koko kesän vääntäny duunia, ja nyt koulu alkaa tähän päälle kursseineen, ja lisäks lopputyö ihan perkeleen paskassa jamassa.

PERKELE!

2.) Koko päivän mun toinen silmäluomi on nykinyt, eli siinä on ollut elohiiri. Se on meikäläisellä aika kovan stressin merkki.

SAATERI!

Vittu et vituttaa, kun haluis hoitaa kaikki hommat ajallaan ja hyvin, ja sit joku ulkopuolinen tekijä ryssii hommat.

Mä haluun syliin paijattavaks, mut ei ehi kultaakaan näkeen ku about kerran viikossa, kun molemmilla niin kiire kokoajan. Joo, ja asutaan siis samassa kaupungissa ja aika pienen välimatkan päässä.

Viddu! Pää hajoo kohta!

O