Mikä ärsyttää?
TOI KELI!
Ihmiset ei varmaan löydä meille tossa myrskyssä :C
Ottakaa GPS mukaan!
TAHDON OIKEAN TALVEN!!!!!
[q]nyyti, 5.3.2006 13:17:
särkee viidettä päivää päätä... Ja mitään vikaahan ei tietenkään mistään löydy.
[/q]
Mulla oli kanssa sellanen melkeis viikon päänsärky,jonka syyksi löytyi niskarusetin lihasten tulehdus. Ja tähän kevätflunssaankin kuuluu ikävä särky. Ei muuta kun lepoa, flunssalääkettä ja kevyttä venyttelyä.
paskapaskapaska. vittupersiö. mua tavallaa ottaa nyt niin hattuun se, kun en voi aukaista suutani ja kertoo, mitä tunnen.
[q]crissy, 26.3.2008 09:44:
-ihottumasta-
[/q]
Menee vähän off topiciksi, mutta pyydän anteeksi. Kokeilehan crissy helokkiöljykapseleita ja siihen EPA- kapseleita joukkoon, alkaa ihan taatusti iho paranemaan eikä tarvi lääkkeitä popsia/kortisonia levitellä. Syöt niitä säännöllisesti vaan, ja katot miten käy :)
Mua ei ärsytä mikään tänään, vielä..Töissä saattaa alkaa ärsyttää yks juttu, mutta ehkä sekin hoituu.
Pomo.
edittii. Ja lisäksi kiinteistöhuolto, josta luvattiin jo maanantaiksi (siis viime) vuotavan hanan ja repsottavan postiluukun korjaaja. Tuossa nuo saatanat vuotaa ja repsottaa vieläkin.
[q]Sallakat, 10.4.2007 18:50:
sana uleeta. onks tää joku puhevikaisten UPEETA vai mikä hitto
[/q]
Yhdyn mielipiteeseen sanan totaalisesta ärsyttävyydestä. Sen lausuminen ääneen saa niskakarvat pystyyn ja inhoreaktion. Hassumpi homma, mut näin on ollu jo pidemmän aikaa. Samoin se ärsyttää, jos sen kirjottaa ulé. YÄK. Bile-sanan voi kirjottaa bilé, mut ton lahtelaisen äklösanan kohdalla aksentti-e on raiskattu :(
:D En muuten osaa sanoa, mistä toi ärsytys johtuu...
Tää on nyt tosi tyhmää ja lapsellista, mut mä luulen, et monet muutki tässä maailmassa saa lapsia ja maalaa asuntoaan.
[q]Zenni, 31.7.2008 10:48:
Yhä useampi kauppa luopuu kylmän oluen myynnistä
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Yh%C3%A4+useampi+kauppa+luopuu+kylm%C3%A4n+oluen+myynnist%C3%A4/1135238229337
No täähän nyt on ihan perseestä!
[/q]
Hei! Teininä mä kirosin sitä että kaikki limpparit oli lämpimässä ja kaljat kylmässä (joita en tietenkään voinut ostaa kun ikä ei riittänyt eikä äiti varmaan olisi sallinut).
Oikeus tapahtuu joskus viiveellä.
Arkiviikkoa edessä. Kyllä syö! Stna 3vko ja sit pääsee lomailee oikee kunnolla. vähintää kuukauden, ehkä 2.
[q]sapeli, 7.9.2005 14:22:
*super**grr**dissaa**kivatsulle*
Okei, harvoin minua näkee paiskomassa tavaroita tai kiroilemassa putkeen niin kauan että pitää vetää välillä henkeä (selvin päin), mutta nyt tämän voisi nähdä/kuulla.
Siis voi *sensuroitu* *sensuroitu* *sensuroitu* *sensuroitu* ja ne *sensuroitu* *sensuroitu* vois vetää *sensuroitu* *sensuroitu* päähänsä!
Kun täällä meidän talossa on putkiremppa, ja kun en alukskaan saanut nukuttua hyvin aamuyöstä ja sit ne alkaa jossain seitsemän aikaan poraamaan - JATKUVASTI - niin että ikkunat helisee ja huonekalut tärisee niin että ne kohta on vaeltanut huoneen toiselle puolelle Ja eihän tässä saa nukuttua, eikä edes KUULE OMIA AJATUKSIAAN!
Siis voi hyvää päivää ei vois huonommin päivä alkaa.
[/q]
Otan osaa, saman kokeneena. Ajattele vaan, että sitten ei putket pauku ja on muutenkin kivampaa kun on paikat kunnossa (3,5 kuukautta siinä meni...) Koita jaksaa*hali*
laskin tossa jussina krapuloissani että vielä 6 viikkoo duunia ennen sitä virallista pitkää kesälomaa.
[q]Freja, 7.4.2008 08:45:
Duunikaveri, joka o saikul koko viime viikon, mut menee silti pe ja la dokaan, ja on si taas tänää saikul? Mulla ei vaa löydy ymmärrystä tollaseen.
[/q]
Näitä sanotaan lusmuilijoiksi, ja siitä kannattaa sanoa sille. Tai sitte pomolle.
Tommonen hatuttaa ihan suunnattomasti. Ite tosin oon oppinu kantapään kautta, et jos tosiaan on kipeenä, ei sinne kinkeröimään lähdetä. Et voihan tässäkin tapauksessa olla ihan tosi kysessä, eikä lusmuilua lainkaan. Mutta ainakin siitä kannattaa huomauttaa.
Mua vähän ärsyttää nyt se, että väsyttää, vaikka nukuin monta tuntia.
[q]sune, 3.8.2005 21:53:
Meijän naapurit. Joka ilta mä ajattelen et huomenna mä meen sanoo niille et nyt vittu loppu. Mut silti mä en ikinä sitä tee.
Ne möykkää aina. Ihan koko ajan. Se ei muuten häiritsis ehkä NIIN paljon, mutta kun on pieni lapsi mikä pitäs saada nukkumaan suht rauhallisissa olosuhteissa, se vittuttaa hyvin paljon.
Tälläki hetkellä ne kuuntelee jotain paskarokkia ja koira uikuttaa/ulvoo/haukkuu ihan ku sitä hakattais. Ja sama juttu eilen. se koira ulvo n. 5 tuntia, voi olla et jatku kauemminki, en tiiä koska jotenki sain nukahdettua siinä metelissä. Ja se ei oo mitää pikku vikinää.
mä vihaan niitä
[/q]
Kirjallinen ilmoitus isännöitsijälle. Tarpeeksi monta (olikohan kolme kertaa), niin pääset niistä eroon.
[q]äm, 3.8.2005 22:48:
---
pirpeli
Kirjallinen ilmoitus isännöitsijälle. Tarpeeksi monta (olikohan kolme kertaa), niin pääset niistä eroon.
---
---
sune
Joo kolmas lähti minuutti sitte. Ja jos ei auta mä muutan v*ttuun täältä.
---
Isännöitsijälle voi tehdä rauhassa vaikka 6000 kirjallista ilmoitusta.
Vasta kun isännöitsijä tekee niitä kolme kappaletta, asialla on seurauksia.
[/q
Toivotaan siis, että sunella on fiksu isännöitsijä. Kiitos oikaisusta, äm, nyt on parempaa tietoa mullakin :)
ainainen rahattomuus*toktok**senkin**toktok*
[q]hallucinogen, 12.12.2005 17:51:
---
lostgone, 11.12.2005 20:34:
Mitä pidemmälle idols etenee, sitä vaikeampi mun on ymmärtää, että kenen ne (siis tuottajat) oikeasti kuvittelee ostavan noitten levyjä?*täh*
---
Jos crazy frog notkui Suomen listan kärkipäässä jossain välissä niin kaikki on mahdollista :D
[/q]
Ja Suomen ostetuimpia singlejä on se helvetin tomaatintallaajien Ketsuppi-laulu.
[q]inneah, 5.4.2006 19:59:
Naiset,älkäämme olko enään typeriä,Ottakaamme läheisyys ja hellyys vastaan kun se on tarjolla..
[/q]
Mutku se ei riitä....aina....usein...
Mitenhän sen sais taottua päähän, et se riittäis..
[q]mayah, 30.6.2006 20:49:
Olinks eka??
[size=1]Vinkki: jos hymiöt vituttaa, mee: asetukset - lisäasetukset - hymiöt - piilota - tallenna. Ja saa ne sieltä myös muotoon *sitäsuntätä*, jos ei tahdo sarkasmikertoimen takia kokonaan poistaa, mutta tahtoo vaan heiluvat vaaleanpunaiset pallot piiloon.[/size]
[/q]
I*sydän*sinua.
Liian isot kuvat. (olkoonkin ne sitte vaikka kivoista tisseistä)*grr*
Pätijät. Sellaset turhanpäiväset ihmiset. Nilkit. Pällit.
:D