Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]hallucinogen, 27.6.2006 14:39:
---
domi, 27.6.2006 14:35:
Liian korkee verenpaine heidän mielestään, pieni kone, eivät ota riskiä et selviäisin hengissä helsingistä prahaan.

---

Örrr? :D Mistä lähtien matkatoimisto/lentoyhtiö/lentokenttähenkilökunta (kuka ikinä sit eväskin sun matkan) on alkanu tsekkaileen matkustajien terveyttä? :D
[/q]
En tiedä, mutta näin kävi, kun toimitin tarvittavat lisäselvitykset :D

[q]mayah, 3.7.2006 10:38:
---
Fyraett, 2.7.2006 12:20:

miksi?

---

NIIN KYLLÄ MÄ SITTEN VASTAAN.
[/q]

Ai en oo ainoo jota ärsyttää moiset asiat

Edit; rupes ärsyttää toi ylipitkä quotekin

[q]äm, 17.7.2006 12:29:
Elisan palvelut, jotka markkinoitiin meille äärettömän nopeina, kätevinä ja kilpailijoita parempina.

Joo. Olen jonottanut yritysasiakaspalveluun kohta 25 minuuttia, ennen lomaa en päässyt lähellekään läpi. Hetkittäin jopa jonotusmahdollisuus oli pois käytöstä.
Nettisivujen "näppärät" palvelut ilmoittavat kaikkeen Tekninen virhe! ja myyjä lupasi meille itsestäänselvyytenä palveluita, joista muut Elisalla eivät ole kuulleetkaan kyseisen häiskän jäätyä lomille. Muutenkaan MIKÄÄN ei ole toiminut Soneraa paremmin. Ei lähellekään!
Tämä pitänee kertoa myös yrityspalveluun, mikäli ehdin päästä läpi ennen safkista... Tai edes tällä viikolla. Vaikka hittojako niitä siellä kiinnostaa. Palkkansa saavat siitä huolimatta, onko meillä ongelmia ja vitutusta vai ei.

Elisa

"Paskan myivät"
[/q]
I agree.

Sen lisäksi että yhdyn ylläolevaan, myöskin asiakaspalvelujen tekniikan tuntemus on ajoittain perseestä, välillä ei edes tiedetä mistä on kyse, ja kaiken huipuksi, laskuissa on ajoittain virheitä. Paras oli se, että koko firman ilmeisesti ainut laskutushenkilö oli lomalla heinäkuun alun.

Ihmiset joiden mielestä bileet pitää olla korttelin päässä kotiovelta, ja vähintään biomehanika soittamassa, että viitsii tulla.

Vtun saatanan lääkärit vttu *grr**grr**grr**grr**grr*

Joka asiaa joutuu soittelemaan perään ja kyselemään, olisiko kukaan kertonut mulle yhtään mitään jos en olisi eilen soittanut ja sitten tänään kun eilen luvattua kirjettä ei postissa tullutkaan (eikä mitään kirjettä kuulemma ollutkaan tulossa)? Ja seuraavaksi soitetaan seuraavasta paikasta että milloin sinne sitten.

Onhan se ihan mukavaa vaan täällä odottaa ja kun kysyy niin saada epämääräisiä vastauksia. PHKS fuck off

ensin on kauhee nälkä, sit syö ihan vitusti liikaa ja sit on huono olo

Mun yöpalaksi duunista nyysitty scampi-mozzarellasalaatti on liian suolaista. :o

[q]Freja, 23.4.2008 15:23:
"Sul ny o ollu vasta 2 kuukautta tota selkäkipua eikä ennen oo ollu, ni ota tästä viel noita tulehduskipulääkkeitä ja niiden kanssa vielä panacodia niin katsotaan sitten että suositellaanko me sinulle tuota sähköpöytää."

PITÄÄKÖ MUN VITTU OLLA TYÖKYVYTÖN, ENNEKU SAAN PÖYDÄN MINKÄ VOI MYÖS NOSTAA NII YLÖS ET PYSTYN TEKEMÄÄN SEISTEN TÖITÄ? VITTUPERKELE.
[/q]
Tosta tuli mieleen, että ootko muuten kysynyt lääkäriltä voisko se antaa sulle sähköhoitoa? Se on ihan kivutonta ja se auttaa varsinkin selkäsäryssä. Ja voit vaikka ite kotona tehä sitä kun se on ihan helppokäyttönen.

netti hidastelee ja mikään sivu ei tunnu aukeevan!!!!!

yritän päästä s-tilille kattomaan et paljonko on cash mut ei sit kun ei kerran suostu mikään aukeemaan!!!*dissaa*

[q]Sssan*, 24.4.2008 13:28:
Työhaastattelut!!*poks*
Joka kerta sama juttu,ku en oo kakskielinen tai osaa hyvin ruotsia niin homma on sit siinä...*eiei* Pitäis varmaan jo muuttaa pois täältä ku ei ees pääse töihin...
[/q]

niin tuttua...

t: vaasasta pois muuttanu

[q]Super-Kerttu, 28.4.2008 08:59:
---
Kipinä, 28.4.2008 08:54:
---

Lainaa sitä sit mulle[/q]

Taatusti!
Risoo kun muutenkin oon nukkunu niin huonosti viime aikoina... sitte vielä tollaset rumat ja laulutaidottomat linnut tulee ja pilaa yöunet *toktok*

Mä en saa mitään aikaseks,ja silti ruikutan asioista joihin voisin jopa vaikuttaa.

[q]crissy, 27.4.2008 13:47:
---
Sssan*, 24.4.2008 13:28:
Työhaastattelut!!*poks*
Joka kerta sama juttu,ku en oo kakskielinen tai osaa hyvin ruotsia niin homma on sit siinä...*eiei* Pitäis varmaan jo muuttaa pois täältä ku ei ees pääse töihin...

---

niin tuttua...

t: vaasasta pois muuttanu
[/q]

Jooo,luulen et fiksuin veto olis loppujenlopuks vaan muuttaa muualle..kun tuo v*tutus vaan tuntuu kasvavan jokasen haastattelun jälkeen!*eikä*

Ku tänään pitäs lähtä "päiväkerholaisten" kaa keilaamaan. Ei jaksa...! Hyvä ku sain tänään tultua tähän systeemiin.

[q]Fuzzy, 15.10.2006 07:11:
onko vielä kilttejä miehiä olemassa?*täh*
[/q]

On meitä..

[q]sapeli, 10.8.2008 13:50:
Maccien hiiret.
[/q]

Second that.

(Mutta on se "rulla" kiva aina kun se toimii)

[q]Fyraett, 13.5.2007 11:52:
---
Tiia,
No eeei, pitää vaan säästellä kakkaa siihen asti että pääsee kotiin ;(

---

eeww, ei naiset käy kakal x(
[/q]

Nehän vast on pahimpia!

[q]aada, 30.4.2008 17:19:
---
alphamagic, 30.4.2008 17:09:
vappu *toktok*

---

jee sain kaiffarin! ei tarvii synkistellä yksin
[/q]

:)
Vihaan näitä "vittu et on pakko pitää kivaa"-juhlia niin paljon.
Onneksi on olut *sydän*

No voi vittu saatana. KAIKKI!!

Se että joillakin henkilöillä on oikeus töissä valita työmääränsä, tänään eräät päättivät jättää osan töistään huomiseksi meille muille kun ei jaksanut kiinnostaa. No huomenna on sitten tuplaten enemmän töitä ja aikaakin menee tuplasti enemmän, joten kiitti vaan *****ti.

Ja miten uskaltaa vielä valehdella esimiehelle samasta asiasta, välillä tuntuu että olisi ihan hyvä olla töissä jokin jolla voisi takoa kyseisten ihmisten päähän "hieman" sitä kuuluisaa järkeä. Omaan napaan katsominen on jokseensakin ärsyttävää, kun ei tarvitse ajatella muuta kuin sitä omaa persettään.

EDIT:

Alkais jo viikonloppu, tämä kolmen viikon työputki alkaa hiljalleen potuttamaan mutta ei auta kuin kituutella kaksi päivää niin on ensimmäinen vapaa.

O