Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Yliherkkä yökkäysrefleksi*igor* En taas aamulla pystyny pesee hampaita kunnolla, kun laatta meinas lentää kun laitoin harjan suuhun. Kiva kun koko päivän tuntuu et hampaat on ihan paskaset ja varmaan kohta reikiä täynnä*sars* Enkä ees haluu ajatella mitä tapahtuu jos joudun hammaslääkäriin..

Vittu mua riepoo alle 30v. jannut jotka ei uskalla/saa päättää itse omista asioistaan vaan sen tekee puoliso, joita nää velliperseet kutsuvat emänniksi. Emäntä!? "Tuus ny emäntä", "pitää kysyä emännältä" Voi ristus sanon mä. Emäntä!?! Kasvattakaa kivekset ja kutsukaa puolisoitanne vaikka etunimellä jos ei mielikuvitus muuhun riitä!

Johan helpotti!

[q]-Santtu-, 3.3.2008 13:54:
Yliherkkä yökkäysrefleksi*igor* En taas aamulla pystyny pesee hampaita kunnolla, kun laatta meinas lentää kun laitoin harjan suuhun. Kiva kun koko päivän tuntuu et hampaat on ihan paskaset ja varmaan kohta reikiä täynnä*sars* Enkä ees haluu ajatella mitä tapahtuu jos joudun hammaslääkäriin..
[/q]

Seuraa vähän outo kysymys: tuleeko sul esim. joistain ruuista sit yökkäysrefleksiä? Liittyy vaan omaan alaan, niin kiinnostaa..

Melkee kaikki.. prkleen selkä, mikä v.ttu siin ny voi olla ku ei parane..?*grr**toktok*

[q]RainChild, 4.3.2008 11:15:
---

---

Seuraa vähän outo kysymys: tuleeko sul esim. joistain ruuista sit yökkäysrefleksiä? Liittyy vaan omaan alaan, niin kiinnostaa..
[/q]

Ei mul muistaakseni kauheen usein ainakaan mistään ruuasta ole tullut, mutta hajuista kylläkin. Jos haistan jotain erityisen pahaa niin rupeen kakomaan tosi helposti. Mut jos jossain ruuassa on läskiä esim. lihassa niin se kyllä lentää suusta ulos samantien.

[q]pupuankka, 4.3.2008 11:55:
Kevätväsymystä? Onks muilla tätä?
[/q]
Ei tää keväästä johdu, mut jep, uupumus on vallitseva olotila täälläkin tällä hetkellä. Ei vaan jaksais melkein mitään.

Jaksele muru

päin vittu parkkeeraavat ihmiset ilmaisparkkipaikalla... vaikka se on ilmainen niin ei tartte jättää sitä autoo siihen keskelle AJOVÄYLÄÄ!!!!!!!! ja eikä poikittain niit autoja!

maria kiusaa..
ja chasse on kännissä *super**pelle*

[q]inneah, 6.3.2008 18:50:
Kun peitto ei pysy pussilakanan sisällä vaan valuu joka yö sillai "alas" ja sit se yläreuna on ihan löllö ja ohut ja ilman sitä täkkiä ja tyhmä
[/q]

Juurikin tämän asian takia tuskailin tänä aamuna*grr**nauru* Tää on niiiiin ärsyttävää, että voi pärsse!

Känniset toilailuni, joita tapahtuu lähes joka kerta kun alkoholia tulee nautittua *toktok*

Kun peitto ei pysy pussilakanan sisällä vaan valuu joka yö sillai "alas" ja sit se yläreuna on ihan löllö ja ohut ja ilman sitä täkkiä ja tyhmä

Ja oon näköjään tulossa kans kipeeks ku kurkussa tuntuu joku patti. Tulis nyt sit kunnolla heti eikä viiveellä niinku yleensä ku ois kk päästä parin viikon ulkomaan reissukin tiedossa!

Ja sit viel seki ärsyttää et ois parin kuukauden päästä muutto edessä ja en yhtään osaa nyt pakata tai miettiä näitä tavaroita,mitä heitän pois ja mitä vittua....

Yks URPO!!

vitun office 2007 saa tapella kaks tuntii et sen saa poistettuu koneesta ja silti jättää sellasta crappia mihin ei pure näköjään mikään HAISTAKAA NYT OIKEESTI JO VITTU SAATANAN MIKKISOFTAN PROPELLIPÄÄT!

-M

tällä kertaa ärsyttää kaikki vitun flässit sun muu turha paska kauppojen nettisivuilla. koitin ikean sivuilta ettiä jotain pieniä säilytysbokseja, mutta joka saatanan välissä on jotain turhia animaatioita, jotka tekevät selaamisesta käytännössä mahdotonta. tajuukovatkohan ikean web-developerit itsekään, kuinka perseestä niiden tekemät sivut on.

-Ihminen joka ei osaa kommunikoida huutamatta tai muutenkin olematta aggressiivinen
-Helsingin Kaupungin Liikenne
-Ylä-Aste
-Suomi Muoti
-Talvi
-Kuivat kädet
-Matti Vanhanen

[q]crissy, 7.3.2008 13:05:
päin vittu parkkeeraavat ihmiset ilmaisparkkipaikalla... vaikka se on ilmainen niin ei tartte jättää sitä autoo siihen keskelle AJOVÄYLÄÄ!!!!!!!! ja eikä poikittain niit autoja!
[/q]

mua kans välil rasittaa, aamusin varsinkin, ku puistokadulle autojaan jättävät ihmiset parkkeeraa ne ihan päin persettä.

jätetään sellasia semi-isoja rakoja, johon ei saa autoo kuitenkaan ängettyy... jos fiksummin jättäis niit autojaan, ni sinne mahtuis enempi

Ihmiset jotka soittaa kaupatakseen jotain vitun verkostomarkkinointituotteita

en saa palkkaa sairasloma-ajalta koska ei ole kuin sairaanhoitajan allekirjoittama todistus. pitäisi kuulemma olla lääkärin antama.
muttamutta. terveyskeskuksessa et "pelkän" kuumeen takia pääse lekurille, vaan vain hoitsulle. kipeänä ei kuitenkaan töihinkään saisi mennä ja...
eli pitäisi maksaa itsensä kipeäksi ja mennä yksityiselle että saisi rahaa niistä muutamasta sairaslomapäivästä mitä ei saa kuitenkaan tehdä töitä ja...

Kun itse jaksaa mutta kaverit väsähtää! >:(

[q]H3li, 7.3.2008 15:48:
mä imuroin aamul ja nyt joku imuroi paremmin.
[/q]

niin ärsyttävää

O