Mikä ärsyttää?
aikakoneen uus biisi ja juanes*igor*
Oli äsken sellanen naisvihaaja-asiakas, et teki mieli mennä linjoja pitkin ja tukehduttaa se omaan puhelimeensa.
Oon unohtanu miten yks ihana kookokanakeitto tehdään. *toktok*
Vtun inventaari vttusaatana
Se, että systeri soittaa aamulla mulle, herättää mut ja alkaa tilittää sen paskaelämää mulle. Heti aamusta on ärsyttävä fiilis. Kahvi varmaan auttaa
Menin liian aikaisin nukkumaan ja nyt en saa enää unta*igor* no, ehkä kohta sitten kun menee uudestaan yrittämään.
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=60755;pid=1100043#1100043 ottakaa ny hyvä luoja joku se lukko pois!
[q]nomic, 12.3.2008 17:14:
[/q]
Hei älä ny viitsi.
ku ei voi vastata!!!!!
[q]crissy, 12.3.2008 13:22:
ku ei voi vastata!!!!!
[/q]
no et oo soittanu!!!!!!
Minä
Ostetaan työmotivaatiota roppakaupalla!!
se että jengi ulisee yhdys sana virheistä mutta ei osaa itse sen enempää äidin kieleen liittyy myös väli merkit sekä isot alku kirjaimet...
onhan se hienoa päteä toisille jos toinen ei osaa yhdys sanoja mutta voisi sitä kattoo omaakin tekstiä... eipä kukaan tosin heti osaa kaikkea mutta kunhan on edes vähän sinne päin niin se on jo askel eteen päin kuten myös se että pitää turpansa kiinni jos ei itselläkään homma ole hallussa...
ja mikä ihmeen into jengillä on sotkea isoja alku kirjaimia joka kohtaan jossa on esim tietty kirjain ???? siis esimerkiksi kaikki o kirjaimet on O kirjaimia tai peräti nollia!!!!
Yes klubitus has this peoples!!
vähän sama kuin omistaa dj soittimet ja ei osaa miksata mutta pakko päteä silti tekniikasta ymmärtämättä siitä vitun vertaa
ei saa unta. taaskaan.
[q]mayah, 12.3.2008 17:34:
---
Ober, 12.3.2008 17:32:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=60755;pid=1100043#1100043 ottakaa ny hyvä luoja joku se lukko pois!
---
http://klubitus.org/forum_alue.php?id=32
Tuol on kilokaupalla tilaa suoltaa paskaa, jos siltä tuntuu. Et ei muuta ku anna palaa vaan.
[/q]
mmm ööö???? tähän threadiin postataan "mikä mua ärsyttää". ja mua ärsyttää toi lukittu topikki. (se ei oo ees mun tekemä)
ja btw. jesse - välilihaEP on yks kovimmista julkasuista suomalaisen elektronisen musiikin saralta enkä nää siin mitään paskaa
Työharjoittelija. En edes sano muuta.
[q]Miinapiina, 12.3.2008 16:59:
---
crissy, 12.3.2008 13:22:
ku ei voi vastata!!!!!
---
no et oo soittanu!!!!!!
[/q]
ku ei ne sielt pankista vastaa:DD
[q]H3li, 13.3.2008 09:01:
se kun duunipaikan esimies kyttää mun pukukaappii ja nillittää vaatteiden sijainnista
[/q]
ei oo pomolla sinne mitään asiaa!
[q]crissy, 13.3.2008 08:16:
ku ei ne sielt pankista vastaa:DD
[/q]
pöljät
Toi hemmetin lintujen viserrys, johon herään aamuisin! + Eräs kaveri, kaikin puolin
[q]Miinapiina, 13.3.2008 15:30:
---
MiMoSa, 13.3.2008 15:30:
Suomen oikeusjärjestelmä
---
*täh*
muoks: joo siis kylhän se välil kusee mut lähinnä siks nyt kysymysmerkki et mitäs ny taas...
[/q]
Ottaa vaan päähän noi henkirikoksen tekijöiden tuomiot. Tyypit pystyy uusimaan tekonsa useastikin ja silti vaan lopulta ovat taas vapaalla.*grr*