Mikä ärsyttää?
[q]alphamagic, 21.2.2008 16:19:
---
Nordeapa hyvinkin
Joo oon kyl muutenkin kelannu vaihtaa pankkia, jotenkin nihkee maku jääny ko. pankista kaikennäkösten pikkuyllärien myötä.
[/q]
Vaihdoin tärkeimmät pankkitoiminnot (esim. palkka) Nordeasta Osuuspankkiin jo aikoja sitten. Suosittelen lämpimästi. Nordeassa on turhan HV-meininki mun makuun. Toinen suosittelemisen arvoinen on Nooapankki. Asunto- ja opintolaina-asiat hoidetaan ainakin hienosti siellä.
[q]akiapina, 24.2.2008 00:18:
---
RainChild, 24.2.2008 00:13:
---
akiapina, 24.2.2008 00:05:
Joku torvelo ketä asuu keskellä kaupunkia opiskelija-asunnossa ja hakkaa seinää lauantaina kun kuuntelee musiikkia melko normaalilla äänenvoimakkuudella
---
Asuks sä vielä siellä samas paikas?
---
Oon nyt siis Tampereella, kotona ketään ei hakaa seiniä vaikka kuuntelee vähän kovempaa :/
[/q]
Aah, no TaNpere. Tunge sen postiluukusta musta makkara, ni eiköhä rauhotu
10-14v nappulat, jotka tulee räplää liikkeeseen kännyköi ja meluu samalla. Ja samalla tietysti esitetään niin hel*etin kovaa jätkää.
Se kun noita nettilabeleitä on tullut lisää
kun sieniä sateella, ja niistä ehkä noin 5% on
laadukkaita, mistä päästään siihen että saa
kuunnella tuhottoman määrän clippejä ennenkuin
löytää sieltä edes muutaman ostokelpoisen!*grr*
[q]LiiNa, 24.2.2008 03:54:
---
pupuankka, 24.2.2008 03:52:
just nyt vähän kaikki
---
no vähän samat on fiilikset..
[/q]
Todellakin
Pää on räjähtämispisteessä. Särky ei helpottanut astettakaan, vaik kävelin keskustasta takas saadakseni raitista ilmaa, eikä ajatuksetkaan kirkastuneet yhtään. Kaikenmaailman nihkeet kusipäät viel sietäisin, mut en sitä, että löydän itseni käyttäytymästä samalla tavalla. Vihaan, vittu.
[q]satumetsä, 24.2.2008 15:38:
..... että viikko sitten aloin mököttämään ja melkein itkemään, koska mun suklaapatukka jäi ilmeisesti kauppaan
[/q]
toi on paha kyl, jos himottaa joku suklaa ja sit jättää sen kauppaan... surku siin tulee
Ärsyttää ettei oo safkaa eikä röökiä himassa, eikä jaksais lähteä kuitenkaan kauppaan niitä hakemaan. Eli oon siis laiska paska, mikä ärsyttää taas vaan lisää.
[q]violet_angel, 26.2.2008 21:29:
---
Ei kyl onnais kiertoon nähden, et aika mahottomalta tuntuis ajatus... mut toivos on hyvä elää... heh heh
Ei kai se pahoinvointi niiin aikasin ala, vai???
[/q]
Eihän se mahdotonta ole jos oot vällyilly Mullaki piti olla 'todella vaikeeta, ellei mahdotonta' ( suora quot lääkärin suusta) saada lapsia.. Jotenkin oon kuitenkin eri mieltä kun noi kaksoset tossa kattelee
miehet
[q]Freja, 25.2.2008 12:27:
Varata aika lääkärille ensin hirveen väännön jälkeen siitä, mihin pisteeseen mun pitää mennä, ja si ku meen sinne mihi piti ni huomaan, et mulle oli varattu hoitsuaika. Pillahdin itkuun, kaikki vaa menny viimeaikoina vaan nii helevetin pieleen.
No, 13:50 uus yritys.
[/q]
No voih :( Sulla oli se selkä kipeä?
Toivottavasti pääsit lääkäriin :)
kun tulee kipeeks juuri silloin, kun olis koulussa tärkeitä tunteja*grr*
Hanasta ei tule tarpeeksi kuumaa vettä.*igor*
"vai missä se oli" "vai mikä se oli"
siis niin isoa kirosanaa en taas oo voinu ees keksiä mitä latelisin sille mainostoimiston urpolle kuka tonkin hokeman on suoltanut ulos. "VAI KUKA SE OLI" *hiustenrepimis*
Vitun päänsärky.
Taloyhtiössä tapahtunu vesivahinko eli oottelen tässä hikitreenin jälkeen et pääsenkö joskus suihkuun *toktok* Perhana noi periköö jos eivät anna käyttää vettä tän illan aikana
Todella paljon ärsyttää ihmiset, jotka eivät osaa taputtaa biisin tahdissa oikeaan rytmiin. Mikä siinä on niin vaikeaa? Kylläpä rupeskin nyppiin...
[q]satumetsä, 24.2.2008 17:30:
Olen kärsiny serotoniinivajareista n. 10 vuotta ja nyt on alkanut makeanhimo. Johtuu masennuslääkkeestä, siis mirtatsapiini; aiheuttaa tunnetusti makeanhimoa ja yleensäkin ruokahalun kasvua. Tosin mulla se on vain tätä makeanhimoa, enkä ole lihonut onneksi tuosta lääkkeestä. Suurin osa lihoo.
Väkisin koitan syödä makeaa vain silloin tällöin. Tekee tiukkaa.
[/q]
Yöks mitä myrkkyy. Väsyttävämpää masennuslääkettä saa ettii, en voi kenellekkään ekana suositella. itse en päässy sängystä ylös millään. Kerta riitti..
- Joo kyl se aluks on sellasta, mutta ne sivuoireet lievenee... Lääkäri sano. -Ei kiinnosta... En koske niihin enää koskaan, mielummin olen ''masentunut'' Itse en kokenut ruokahalun kasvua vaan ne lähinnä pöhötti.
Btw. tos ois pari levyy ja resepti... Lähtöhinta 1;)
Jo jonkin aikaa päässä soinut friiking Mehukatti-mainoksen tunnari.. kele.
..."aina maistuuuuuuuuu mehukatti, se on ihan matti, mehukatti!"
Mä oon kipee.
Ja jouduin tekee tänään kovin epämiellyttävän myönnytyksen tulevan suhteen*igor*