Mikä ärsyttää?
Helsingin energian nettisähkösopimus lomakkeissa on bugi:
Otan pois merkin kohdasta "Haluan sähköpostilaskun peperilaskun sijaan, sähköpostiosoitteeni on ____________". Painan seuraava. Tulee ilmoitus "Sähköpostiosoite puuttuu" kohdasta "Haluan sähköpostilaskun paperilaskun sijaan".
Oon nyt jo muutamaan kertaan yrittäny alottaa kaiken alusta mut ei. Sama juttu koko ajan.
Haluan kuuntelijan!!
Joillakin ihmisillä on uskomattoman kova tarve elää sun henk.koht. elämää ja antaa neuvoja niinkuin ne olisivat ainoat oikeat. Sitte vedetään herneenpalkoja neukkuun kun ilmoittaa että "en tarvitse neuvojasi vaan sinun korviasi" *eikä*
Tänää tuli otettua yhtään läheisen kanssa juurikin tässä asiassa... ärsyttää.*dissaa*
[q]domi, 26.2.2008 18:33:
Kokeile eri selaimella.
[/q]
No nyt ärsyttää se, et jotkut saamarin viralliset tahot pakottaa mua käyttää Explorerii
Miksi just mun ikkunan alle täytyy tulla aamulla jotain työmiehiä kaivelemaan maata ja mekastelemaan Ei ollut ensimmäinen päivä kun herään tuohon mekkalaan. En pysty nukkumaan niin kauan kuin haluaisin enkä pysty keskittymään lukemiseen.
-Työn tuomat vuorokausirytmin vaihtelut joita muutellessa menee liikaa aikaa ja kun siihen lisää kaikki juoksevat asiat ja yhden pienen harrastuksen (soittaminen) niin tuntuu ettei omalle tyttöystävälle jää juurikaan aikaa... ..ja se ainakin minua henkilöjohtaisesti ahdistaa kun ei pysty panostamaan suhteenseen niinkuin haluaisi... ...eikä toinenkaan osapuoli ole kovin mielissään..
-Neiti lähtee syksyllä takaisin Joensuuhun jatkamaan kouluaan jota on vielä kolme vuotta jäljellä ja nähdään sitten taas vain viikonloppuisin... ..en tiedä tässä vaiheessa jaksanko toista tai useampaa vuotta sellaisella kuviolla... ...en voi sille mitään vaikka olen toivonut että tästä tytöstä tulisi se viimeinen tyttöystä, on pikkuhiljaa alkanut usko hiipua... ...toivottavasti se on väliaikainen tunnetila ja kaikki muuttuisi paremmaksi...
...ja ikuinen rahanpuute...
Miehet....
Mikä niistä tekee niin vaikeita...?
Päivähoitomaksuihin tuntuvia korotuksia
27.2. 07:09 Suunnitteilla oleva uudistus toisi helpotuksia pienituloisille ja suurperheille.
Sosiaali- ja terveysministeriössä parhaillaan tekeillä oleva päivähoitomaksujen uudistus rokottaisi keski- ja hyvätuloisten perheiden kukkaroita.
i
Sanomalehti Keskisuomalaisen mukaan päivähoitomaksut sidottaisiin sosiaali- ja terveystoimen indeksiin, jolloin korotukset olisivat 16 prosentin luokkaa. Enimmäismaksu ensimmäisestä lapsesta nousisi 200:sta 233 euroon. Toisesta lapsesta maksu nousisi 180:sta 210 euroon.
ei vitus tartte nostaa!!
[q]crissy, 27.2.2008 17:13:
27.2. 07:09 Suunnitteilla oleva uudistus toisi helpotuksia pienituloisille ja suurperheille.
[/q]
haha, onneks meil on pientulonen suurperhe
[q]Miinapiina, 27.2.2008 17:16:
---
crissy, 27.2.2008 17:13:
---
haha, onneks meil on pientulonen suurperhe
[/q]
*lmao**tirsk*
"pokarosvot". MUR!
5min välein tulevat aivastelukohtaukset!! ei oo enää mitenkään kipee olo, eikä mitään vastaavaa, mut vois tää aivastelu loppua jo!!! *toktok*
Odottaminen!
Nielu turvoksissa ja kipeä Kieltäydyn tulemasta kipeeks!!
Menkat! voi vittu..*toktok*
Totta kai mun täytyy tulla kipeeks just silloin ku olis näyttö. Vittujen kevät, menee niin päin helvettiä taas koko harjottelujakso. En ois halunnutkaan pitää sitä pirun lomaa samaan aikaan äijän kanssa *igor**igor*
Miehet.
Sairastelu... välillä herää toivon kipinä, että ehkä mä alan parantumaan, mutta sit kun seuraava järkyttävä kuumekohtaus iskee, tajuan etten ole yhtään parantumassa. Tää on rankin tauti, mikä mulla on koskaan ollut.l
Suosittelen ihan ehdottomasti kaikille influenssarokotusta.
Lumi. Voisko se nyt mitenkään sulaa jo pois ja olla tulematta takaisin. Kaikki tää lisääntynyt kirkkaus johtaa siihen, etten kohta uskalla edes avata aamulla verhoja migreenin pelossa. Ulos menemistä ei tarvi edes harkita.
Ei ois enää kuin neljä viikkoa koululla kituuttamista jäljellä, mut tässäkin tuntuu olevan neljä liikaa. Meinasin kävellä ulos jo ensimmäisen kymmenen minuutin jälkeen, nyt on mennyt 50min ja suunnittelen väliaikaista itsemurhaa. Jos leikkis puristavansa päänsä prässin väliin...
[q]anniharha, 3.3.2008 09:53:
[/q]
*super*jaksu*hali*