Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Hitchhiker, 8.3.2008 01:46:
Tuli sitten mentyä unien yli ja tarkoitus olisi lähteä klo. 04.25 Turun dösäasemalta kohti Viroa *huoh*, tässä vaiheessa on ihan turha enää koittaa nukkua tai muuten en herää edes kelloon eli ******si meni suoraan sanottuna. Eli koitan sitten valvoa siihen saakka kunnes taksi tulee hakemaan klo. 03.50*igor*.
[/q]
Enää tunti ja 47 minuuttia.

Windows vista!! TtuPrklstna!!*igor**eikä*

ku tää meijä talo on nii LAHO kattusin eilen kevyen kompastelun jälkeen sillee et otin tukee mun lavuaarista joka o mun huonees.. no eikö se roska sit tästä painosta irronnu seinästä? voi vittujen kevät .. mikää ei toimi täs talos

[q]AnderS, 4.3.2008 11:10:
Vittu mua riepoo alle 30v. jannut jotka ei uskalla/saa päättää itse omista asioistaan vaan sen tekee puoliso, joita nää velliperseet kutsuvat emänniksi. Emäntä!? "Tuus ny emäntä", "pitää kysyä emännältä" Voi ristus sanon mä. Emäntä!?! Kasvattakaa kivekset ja kutsukaa puolisoitanne vaikka etunimellä jos ei mielikuvitus muuhun riitä!

Johan helpotti!
[/q]

sori.. joutu repeemään asiaa mään!

Sukulainen samassa työpaikassa, ei siitä sen enempää.

[q]SamHard, 7.3.2008 15:07:
Windows vista!! TtuPrklstna!!*igor**eikä*
[/q]

Mulla ei (vielä) ole mitään pahaa sanottavaa. Tiedä sitten kylläkään, että mitä hienoa tässä on XP:hen verrattuna, muuta kuin kaikki siistit valikot ja toi kello tuossa oikeassa ylälaidassa.

Naistenpäivä Todellakin olen tasa-arvon kannalla ja on tärkeä muistaa että monessa asiassa sitä ei ole vielä saavutettu, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon tai naisten oikeuksien kanssa että ne saa yhtenä päivänä vuodesta erioikeuksia (esim. joku mainitsi pomon tarjoamat safkat ja loppupäivä vapaata töistä) - miehillä ei vastaavaa päivää ole.

On toki kohteliasta ja mukavaa jos tämmöisenä päivänä, vähän kuin nimipäivänäkin, muistaa asianomaisia esim. viestillä tai jopa kukilla, mutta henkilökohtaisesti mua ottaa vähäsen päähän tapaukset jotka ottaa tuollaiset hemmottelut itsestäänselvyytenä ja loukkaantuu jollei koko päivän ohjelmaa ole räätälöity heidän toiveidensa mukaan, ikäänkuin kyseessä olisi joku ylimääräinen syntymäpäivä.

Osittain varmasti lähtöisin omasta perhekasvatuksesta, meidän muori ei juuri välitä tämmöisistä hömppäpäivistä... Sieltä lähteneen esimerkin mukaan mun mielestä naisten arvostuksen tulee lähteä arjesta eikä yksittäisistä merkityksettömistä kukkia-ja-suklaata-päivistä.

Pahoittelut prinsessoille, mutta onneksi ilmeisesti suuri osa valtakunnan miehistä kuitenkin yhä kuitenkin mieluusti hemmottelee teitä.

Monikin asia.. huoh! Vttu sanon minä..

En saa tehtävää palautettuu, kun toi saakelin blackboard ei suostu toimimaan On se kyllä kumma, että 90%:ssa niistä tilanteista, kun sen pitäisi toimia, se ei toimi. Luulis myös, että yliopistolla osattaisiin kehitellä vähän toimivampia ohjelmia.. menee hermo ei kiinnostais olla koko iltaa yrittämässä palauttaa tota tehtävää.

[q]MissKoo, 9.3.2008 20:14:
Mä oon ihan lihapulla. Pikku läskimooses. Mullon kaksoisleuka.
[/q]

Jotenkin sama fiilis mulla. Tuntuu, et osa vaatteistakaan ei mahdu enää päälle. Lähinnä kyl huvittaa tää tlanne

-kuume
-flunssa
-päänsärky
-krapula
-kipeet lihakset
-tinnitys
-sukujuhlat
-laktoosi-intoleranssi
-kiukkuiset ihmiset
-ylipirteet ihmiset
-kovaa puhelimeen puhuvat ihmiset
-räntäsade
-loska
-se,kun kenkään menee vettä ja kävelymatkaa on jäljellä vaikka kuin paljon
-se, että se kenkä kuivuu seuraavat pari päivää
-kun mp3-soittimesta loppuu akku kesken matkan ja vieressä istuva juoppo käyttää
tilaisuutta hyväkseen ja alkaa avautumaan syviä mietteitään
-vappu pimiä
-väljähtänyt muumilimu
-rikkinäiset sukat
-koirankarvat jokapaikassa

et tolleen aluksi noi.

Tän siitä saa kun ei kolmeen viikkoon treenaa ja vaan mässää. Fiilikset on niinku just nää

Se että kun on vuokrafirman listoilla, ei pysty yhtään suunnittelemaan menojaan!

[q]Hyzenthlay, 9.3.2008 20:23:
---
MissKoo, 9.3.2008 20:14:

---

Jotenkin sama fiilis mulla. Tuntuu, et osa vaatteistakaan ei mahdu enää päälle. Lähinnä kyl huvittaa tää tlanne
[/q]

Sama vika liian tosikkomaisesti ei saa ottaa näitä tilanteita, muuten tulloo ahdistus.

Sitäpaitsi, sut tietäen oot kuitenkin sellanen pieni söpö, etkä yhtään lihapulla *släp*

Se miten ihminen voikin olla pihalla kaikesta, vaikka elämä on paremmin mallillaan kuin koskaan ennen...

[q]crissy, 10.3.2008 09:48:
saaatanaaaananaaa!!!
[/q]

*täh*

[q]crissy, 10.3.2008 10:44:

auto jätti tarhan pihaan ja siellä se on edelleen.. no toivottavasti se saadaan tänään kuntoon..
[/q]

just :(

[q]Miinapiina, 10.3.2008 10:39:
---
crissy, 10.3.2008 09:48:
saaatanaaaananaaa!!!

---

*täh*
[/q]

auto jätti tarhan pihaan ja siellä se on edelleen.. no toivottavasti se saadaan tänään kuntoon..

Uni ei tuuuuu

Maikkarin Luukusta lukaali -mainos Klubbarissa.

O