Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

yks vitun apina

-M

[q]alphamagic, 20.2.2008 16:33:
Pankki ja se kuin saatanan vaikeeks ne on tehny yhden lainan hakemisen.
---
[/q]
Mikä pankki sul on?
Mä kans joskus tuskailun yhen kämäsen käyttöluoton hakemisen kanssa, kun ei meinannu niin millään onnistua, vaik tarvittavan lainan suuruus oli vähemmän ku mun kuukauden tulot.. Nordealle ei tämä riittäny, eikä se et työsuhde on vakituinen ja luottotiedot kunnossa.
Pankin vaihtaminen auttoi kummasti Sampon kanssa ei oo ollu mitään onkelmia

On se nyt kumma ku ei kipu lähe Tramalillakaan pois.

[q]alphamagic, 20.2.2008 16:33:
En tajuu mikä mättää mut rahaa ne ainakaan anna.
Mikään ei oo muuttunu edellisen lainan jälkeen joka on maksettu jo pois ja viel etuajassa, ei sekään näköjään miellytä.
Ois korrektia et asiakkaalle kerrotaan mikä mättää ni vois sit koittaa tehdä järjestelyjä niin et se jokin ei ois enää ongelma *toktok*
Mikä se - eipä sitä minulle kerrota En vaan vittu tajuu.
[/q]

kannattaa vaihtaa pankkia.. pienemmät pankit myöntää helpommin lainaa.. isommilla pankeilla on varaa valita asiakkaansa..

Olen yrittänyt lukea kirjoituksiin ja tänään on mennyt totaalisesti hermot tuon yhden kirjan kanssa; se on TÄYNNÄ kirjotusvirheitä! Valehtelematta joka toisella sivulla on kirjoitusvirhe ja jokaisen kohdalle pysähdyn väkisinkin hetkeksi ja menetän sen lukuvauhdin, johon olin juuri ennen virhettä päässyt. Kirjan ensimmäisten sivujen virheet vielä menivät, mutta mitä lähemmäs loppua ollaan tultu, sitä enemmän on alkanut ärsyttää jokainen kirjoitusvirhe, joka tästä kirjasta löytyy.

Onneksi kirja on ihan kohta luettu, sillä hermot ei kestäisi noita virheitä enää kauaa

Mulla ei sittenkään taida olla niin paljon selkärankaa kuin luulin.

Ihmiset joita pidin parhaina kavereina löi niin lujaa puukkoa selkään tänään että eipä oo hetkeen mitään mielenkiintoa olla niiden kanssa missään tekemisissä. Onneksi yksi fiksu heistä pyysi yksityisesti muiden puolesta anteeksi. Se on ihan vitun hienoa että asiat irrotetaan asiayhteydestä, kaivetaan vanhojakin juttuja esiin ja sitten hierotaan niitä naamaa vasten silloin, kun itse kaipaa aika paljon tukea ihmisiltä vaikeassa elämäntilanteessa.

Kai sitä on vaan sitten uskottava että mä olen vaan niin vitun epämiellyttävä ihminen ja mulla on paskat jutut. No, eipä harmita sitäkään vähää se jenkkeihin muuttaminen. Ei mua tänne kovin moni jää kaipaamaan.

[q]mariq, 21.2.2008 13:49:
---
alphamagic, 20.2.2008 16:33:
---

---

Mikä pankki sul on?
Mä kans joskus tuskailun yhen kämäsen käyttöluoton hakemisen kanssa, kun ei meinannu niin millään onnistua, vaik tarvittavan lainan suuruus oli vähemmän ku mun kuukauden tulot.. Nordealle ei tämä riittäny, eikä se et työsuhde on vakituinen ja luottotiedot kunnossa.
Pankin vaihtaminen auttoi kummasti Sampon kanssa ei oo ollu mitään onkelmia
[/q]

Nordeapa hyvinkin
Joo oon kyl muutenkin kelannu vaihtaa pankkia, jotenkin nihkee maku jääny ko. pankista kaikennäkösten pikkuyllärien myötä.

V*@#n pattereiden asentajat S****na!!
Pari viikkoo tässä jo jäädytty ku herrat ei osaa laittaa niitä kuntoon/paikalleen tai mitä vit... ne sitten ikinä niille Vielä tekeekään?!?!!!
Tunti sit alko loriseen ja koliseen patterit ja Oho Wau, patterit on lämpimät, siistii!! *sydän*
Mut ei vit.. tuu Hanasta Vettä!! Ja kello on JO yli yhdeksän!!! *toktok*

anna mun kaikki kestää..

..käytinkö jo kaikki vihamieliset- "hymiöt"???
En: *kissatappelu**släp*

[q]alphamagic, 21.2.2008 16:19:
---
Nordeapa hyvinkin
Joo oon kyl muutenkin kelannu vaihtaa pankkia, jotenkin nihkee maku jääny ko. pankista kaikennäkösten pikkuyllärien myötä.
[/q]
Mul kerty kans useempi semmonen tilanne, et ei ainakaan kasvanu luotto kyseiseen pankkiin ku kaikki pitää tehä niin vaikeeks.

[q]Elmiira, 21.2.2008 17:10:
---
irrrma, 21.2.2008 16:33:
Haistakaa vaan paska!! Melkein kaikki..*eiei**eikä**senkin**toktok*

---

Yrrrmy irrrma, piristy!
Oot ihana
[/q]

Mua ei piristäis nyt just mikään muu kun miesstrippari nenän edessä..*hih*

[q]irrrma, 21.2.2008 17:15:
---
Elmiira, 21.2.2008 17:10:
---

---

Yrrrmy irrrma, piristy!
Oot ihana

---

[/q]

No siinä tapauksessa,
LAITAPA NENÄSI OIKEIN LÄHELLE TÄTÄ:

Onnistuin tuhoamaan omat aurinkolasini. Oli hiukan kiirettä ja lasit piti saada mukaan etteivät huku niin laitoin sitten laukkuun sellaiseen taskuun jossa oli parikin metallista ja suht painavaa esinettä. Nyt on sitten toisessa linssissä hyvät naarmut. Ei osu pahasti näkökenttään mutta ärsyttää. Ei noi nyt kovin kalliitkaan ollu mutta nyt pitänee etsiä uudet yhtä kivat :(

[q]Elmiira, 21.2.2008 17:29:
---
irrrma, 21.2.2008 17:15:
---
Elmiira, 21.2.2008 17:10:
---

---

Yrrrmy irrrma, piristy!
Oot ihana

---

---

ou nou mitä karjuja..*eikä*

No siinä tapauksessa,
LAITAPA NENÄSI OIKEIN LÄHELLE TÄTÄ:
[/q]

[q]irrrma, 21.2.2008 16:33:
[/q]

Yrrrmy irrrma, piristy!
Oot ihana

[q]Freja, 21.2.2008 21:03:
[size=1]Miehet. Mä haluisin ymmärtää niitä NYT.[/size]
[/q]

[size=1]Yleensä enemmän testosteronia kuin naisilla -> sen sivuvaikutukset. Aggressiivisuus tosin suitsittu yhteiskuntasopimuksin. Yhteiskuntarooli: ennen ruokkija, suojan tarjoaja ja korjaaja, nykyään ainoastaan siittäjä, jos sitäkään. Motivaatiot: mielihyvä, erityisesti seksi. Muita yleisiä kaverihengailu/känni, voimantunne(autot, aseet, valloitukset). Ihmisrodun edustajia kaikkine vikoineen ja etuineen.[/size]

Helpottaako? :D

Joidenkin ihmisten ajatusmaailma ja itsekeskeisyyden aiheuttama avarakatseisuuden puute. [size=16]Vi***[/size]

+Hänen käyttäytymisensä

[q]pupuankka, 24.2.2008 03:52:
just nyt vähän kaikki
[/q]

no vähän samat on fiilikset..

[q]akiapina, 24.2.2008 00:05:
Joku torvelo ketä asuu keskellä kaupunkia opiskelija-asunnossa ja hakkaa seinää lauantaina kun kuuntelee musiikkia melko normaalilla äänenvoimakkuudella
[/q]

Asuks sä vielä siellä samas paikas?

[q]RainChild, 24.2.2008 00:13:
---
akiapina, 24.2.2008 00:05:
Joku torvelo ketä asuu keskellä kaupunkia opiskelija-asunnossa ja hakkaa seinää lauantaina kun kuuntelee musiikkia melko normaalilla äänenvoimakkuudella

---

Asuks sä vielä siellä samas paikas?
[/q]

Oon nyt siis Tampereella, kotona ketään ei hakaa seiniä vaikka kuuntelee vähän kovempaa :/

O