Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ens viikolla joutuu tulee 07:30 duuniin, kaikki muut on lomalla :(

[q]yana, 17.2.2008 17:34:
---
sapeli, 16.2.2008 18:37:
"Sms". Jotenkin tosi epäintuitiivinen lyhenne. "Lähetänpä ystävälleni short message service viestin!"
---
?

miten sa sit lyhentaisit short message servicen

epaintuitiivista on lahinna kayttaa tekstiviestin lyhenteena palvelun lyhennetta, mut se on suht vakiintunut kaytanto ja mika siina muka sit arsyttaa?
[/q]

Mun mielestä ois kätevä puhua kaikilla kielillä tekstiviestistä tai text messagesta - siinä on tasan yksi kirjain enemmän, ja kertoo suoraan mistä on kyse. Mun mielestä tuo on vain epäselvä tapa ilmaista joku jokapäiväinen, yksinkertainen asia.

Kuume

*igor**senkin**igor**toktok**igor*

[q]Rubicon, 18.2.2008 16:05:
*igor**senkin**igor**toktok**igor*
[/q]

x 2

Se mikä aina... tyhmät ja yksinkertaset ihmiset...

Ärsyttävää odottaa suhteellisen tärkeää mailia joka on luvattu lähettää, mutta sitä ei kuulu.

saada huudot asiasta, joka ei ollu ees mun hoidettavana.. jonka jälkee kyseinen ihminen ihmetteli et miks kuulostan ärripurrilta.. voi hyvää päivää.

Miks helvetissä nää Kossin SparkPlugit menee aina hajoomaan?! Jo kolmannet, jotka menny paskaks ja aina samalla tavalla: oikeesta napista ei kuulu yhtään mitään, mut vasen toimii

Nyt ostan kyllä, jotkut toiset kuulokkeet..

Munattomat ihmiset. ARGH!

[size=15]vitunsaatananhelvetinvitunkyrvänpaska![/size]

Olin odottanut yhtä asiaa kuin kuuta taivaalta, mutta se ei nyt ainakaan hetkeen sitten ole ajankohtainen. Vittu.

Noh, voinpa ainakin sit lähte lomalle just sillon ku olin suunnitellu, tosin oisin ihan hyvin voinu lomaa siirtääkin tän asian takia. saatana.

Uusi seinänaapuri*igor*..joo ihan kiva että olet tänään muuttanut, mut vois jo pikkuhiljaa lopettaa sen hillittömän kolistelun siellä prkl*poks*

Kun oven menee vahingossa avaamaan silloin kun siellä on joku uskovainen tuputtamassa Jumalaut.... Jumalaansa... -_ -

[q]noena, 20.2.2008 12:42:
työpaikka draama, tää on välillä niin päivien viemää ja passionssit siihen päälle viel *toktok*
[/q]

Ota videokuvaa

työpaikka draama, tää on välillä niin päivien viemää ja passionssit siihen päälle viel *toktok*

Pankki ja se kuin saatanan vaikeeks ne on tehny yhden lainan hakemisen.
En tajuu mikä mättää mut rahaa ne ainakaan anna.
Mikään ei oo muuttunu edellisen lainan jälkeen joka on maksettu jo pois ja viel etuajassa, ei sekään näköjään miellytä.
Ois korrektia et asiakkaalle kerrotaan mikä mättää ni vois sit koittaa tehdä järjestelyjä niin et se jokin ei ois enää ongelma *toktok*
Mikä se - eipä sitä minulle kerrota En vaan vittu tajuu.

hartiasärky vituttaa.

Ihmiset, jotka eivät osaa käyttäytyä uimahallilla.

- Ei katsota, mille radalle kannattaa mennä; siihen jossa killuu pari mumppia vai siihen jossa jo valmiiksi räpiköi maksimimäärä uimareita.
- Pungetaan siihen nopeiden uimareiden radalle, vaikka oma tahti on kaukana nopeasta ja tukkii muiden tien, ja viereiselle radalle sopisi mainiosti mukaan (tätä harrastavat erityisesti +- keski-ikäiset miehet).
-Ei osata ottaa muita huomioon esimerkiksi päästämällä ohi selkeästi itseä nopeampia tai katsomalla, että etäisyys muihin uimareihin pysyy järkevänä.

Mörghh. Elkää tulko mihinkään, missä on muita ihmisiä jos ette osaa olla muiden kuin itsenne kanssa.

työn tuoma stressi.
mut mä tykkään tästä hommasta.
mitä mä teen?
:/

[q]Saara, 18.2.2008 13:14:
Työpaikka-arvauskeskuksen päivystävä lääkäritär ei voi kirjoittaa lääkärintodistusta tän päivän käynnistä, pitää muistaa pyytää se itse huomenna oikealta lääkäriltä, jolle se varas ajan huomiseksi.

Se nainen on muutenkin epäilyttävä. Kun tulee huoneeseen sisään se kysyy, et mikä vaivaa? Ei tee mitään elettäkään tutkiakseen vaivaa (ei kuuntele keuhkoja yms). Huomenna kyl kysyn siltä oikealta lääkäriltä et onko toi akka tosissaan.
[/q]

Molempina kertoina viimeisen parin vuoden aikana kun oon käyny terveyskeskuksessa niin sormellaankaan eivät ole koskeneet, kysyneet vain oireet ja kirjoittaneet saikkua...

O