Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Avernian, 14.2.2008 12:21:
Kun klubitus syö viestejä.

Saitit, jotka avaavat joka linkin uuteen ikkunaan.

Kun kaupungin sivustolla ei osata kirjoittaa vartiJaa oikein.
[/q]
Se, etteivät koulutetut ihmiset osaa kirjoittaa myöskään opiskeliJaa oikein.

Nielun aristus ja kipu + (yli)tehokas ilmastointi = vielä aristavampi ja kipeämpi nielu *toktok*

Aloitin uuden työn sairaslomasijaisena. Oon tehny samaa työtä ennenkin ja tää joka on jäämäs pois on mua viikon perehdyttäny tilauksiin, [size=15] mut ei sen jumalauta tarttis neuvoo mua, ku en ois ikinä ollu kaupas töis. [/size]

tauti jatkuu, olo on paska jne.

kaiken lisäks en pysty irkkaamaan kun jostain syystä tut ei halua leikkiä miun kanssa *igor**senkin*

Vihaan Suomen asevelvollisuusjärjestelmää. Intti ei kiinnosta mut ei kyllä sivari järjestelmänäkään ole mieleeni vaikka voisin hyvinkin päästä mielenkiintoiseen mestaan duuniin, -ilman palkkaa. Tanks.

[q]Hitchhiker, 13.2.2008 21:08:
Selkäkipu joka iskee yht'äkkiä pusikosta ja se ettei kotona ole särkylääkkeitä ollenkaan *igor*.
[/q]

Selkäkipu sen kun vain jatkuu, venyttelyt eivät auta ja olo on jokseenkin tukala edelleen

ystävänpäivän kaupallisuus

siis jopa autokaupat yrittää mainostaa itteensä ystävänpäivällä! onko todellakin ihan pakko tunkee sitä ystävää joka väliin?!!

[q]elysha, 14.2.2008 18:16:
onko todellakin ihan pakko tunkee sitä ystävää joka väliin?!!
[/q]
On, varsinki jos on hyvä ystävä ja ennen kaikkee kakkoseen! Tai no, uppoohan se tunkematta jos ei oo paikat tiukassa kunnossa.

[q]Nitta, 14.2.2008 23:04:
---
Santutar, 8.2.2008 21:01:
..kun tämä flunssa jatkuu sitkeenä... yskää, nuhaa, lämpöö... ja huomenna pitäs olla pelikunnos...jepjep!½ Kannatti ottaa se rokote... autto ihan v***sti

---

Ei menee tauti pois kuin lepäämällä. Itsellä iski viikonloppuna ja nyt vasta alkaa olo paranemaan. Rokotteiden kanssa on vähän niin ja näin kun virukset muuntautuvat niin nopeasti. Paras hoito on paljon lämmintä juotavaa, halinalle kainaloon ja petin pehmoiseen syleilyyn

Hyvää ystävänpäivää muuten!

(vieläkö ärsyttää? *vink*)
[/q]
Ei ehdi levätä ku koko ajan pitäs olla jossain.. ja reenaan jatkuvasti... nooh... katellaa*joo*
Ja jooo... ei paljoo ärsytä... meenkin tästä kylmään sänkyyn väsynyt pehmoankka kainaloon*igor* Hyvää ystävänpäivää*nauru*

Se ettei mun maileihi vastata.

[q]Santutar, 8.2.2008 21:01:
..kun tämä flunssa jatkuu sitkeenä... yskää, nuhaa, lämpöö... ja huomenna pitäs olla pelikunnos...jepjep!½ Kannatti ottaa se rokote... autto ihan v***sti
[/q]

Ei menee tauti pois kuin lepäämällä. Itsellä iski viikonloppuna ja nyt vasta alkaa olo paranemaan. Rokotteiden kanssa on vähän niin ja näin kun virukset muuntautuvat niin nopeasti. Paras hoito on paljon lämmintä juotavaa, halinalle kainaloon ja petin pehmoiseen syleilyyn

Hyvää ystävänpäivää muuten!

(vieläkö ärsyttää? *vink*)

Kaikki tällä hetkellä! Vituiks meni tääki vkl :(

[q]sapeli, 6.4.2005 18:03:
Tyhmä mikro ja tyhmä popparipussi; pussi ei mahdu täyttyessään pyörimään mikrossa, ja sit kaikki popparit kärähtää *hmph*[/q]
Tota, mun mielest sillä ei oo merkitystä et pyöriiks se pussi vai ei, koska säteethän menee siel mikron sisäl ihan tasasesti, eikä se pyöriminen vaikuta siihen.

Tää oli muistaakseni ihan kouluesimerkki featuresta, jolla ei oo mitään käytännön tason merkitystä, vaan että joku mainosmies on päättänyt että "tää pyörii, tää on parempi ku noitten toisten mikro". Jonka jälkeen se on sitten ollut vakiona muissakin laitteissa.

"Sms". Jotenkin tosi epäintuitiivinen lyhenne. "Lähetänpä ystävälleni short message service viestin!"

känny sekos totaalisesti.. plus ketuttaa tuuppivat ja kähmivät ihmiset bileissä..

[q]sapeli, 16.2.2008 18:37:
"Sms". Jotenkin tosi epäintuitiivinen lyhenne. "Lähetänpä ystävälleni short message service viestin!"
[/q]

?

miten sa sit lyhentaisit short message servicen

epaintuitiivista on lahinna kayttaa tekstiviestin lyhenteena palvelun lyhennetta, mut se on suht vakiintunut kaytanto ja mika siina muka sit arsyttaa?

Temppuileva vahvistin. Prkl.

No voi vitun maanantaita vaan kaikille taas.
Mikä siinä on, ettei viikonlopun jälkeen duunipäivät vaan voi ees alkaa hyvin,
vaan täällä pitää aina olla läjä kuraa venaamassa?*grr*

Mikä helvetin lottorivi on 8 12 13 14 15 16 24 ja minkä takia mun kupongilta ei tätä riviä löydy? Lotto on ihan paska peli :(

Perkeleen poskiontelo tulehdus*grr* onnex sain lääkärille ajan suht pian

O