Mikä ärsyttää?
[q]Kolera, 14.11.2008 15:20:
---
MRC, 14.11.2008 14:25:
Helvetin kiinalaiset fägärit pölli mun rahat :S
---
ostaa niillä kolaa ja nipsui ja harrastaa rietasta ja limaista seksiä <3
---
Samu*, 14.11.2008 14:16:
Himassa on valehtelematta 8 vuotta vanha astianpesukone jonne en ikinä heitä likaisia astioita, huuhtelen ne aina tipalla Fairya ja tänäkin päivänä ko. kone on uutta vastaavassa kunnossa, tuoksuukin sellaiselle .. no, uudelle.
---
eiks samaa vaivaa vois pestä niitä jos kerran fairya käyttää?
[/q]
Jep. Luulis et 640 eskolla sais jo jotain :D
Tämä helvetin flunssa vie järjen...grrr!
Se että on näin pirun tylsää, koko päivä himassa tekemättä mitään ja sama sen kun vain jatkuu. Ei ole ollenkaan sellainen olo, että jaksaisi himassa roikkua ja kattoa telkkaria.
v*tuttaa, väsyttää, selkään sattuu ja bongasin pacifiquetuliaisina keskellä jalkaPÖYTÄÄ olevan vesikellon
Varmaa aamulla saa kaivaa neulaa ja lankaa. Ei mikään kenkä voi tuntua hyvältä tollasen palleron kanssa. *toktok*
Kela
Vittu HUHUHUH..*grr**dissaa**senkin**toktok**poks**eikä**släp**eiei**hmph*
23.30 tulee jimiltä tämmönen ohjelma ku Hypnoosin vallassa. arrgghhhh paskempi ku kriss angel
Mun gmail-postilaatikko.... siel on jo jotain 2000 lukematonta viestiä ja stressitaso kasvaa potenssiin 100 aina kun avaan sen. Eikä asiaa auta ettei mulla ole nettiyhteyttä kotona tällä hetkellä ollenkaan.
Se muuten ärsyttää kans. *toktok*
Ja viel hammassärky. Voi jeesus.
kun valion suklaapingviinituuttien itse jäätelöosa on sitä tylsää vanilijaa :(
[q]Mellu-, 11.2.2008 17:11:
Tää allergia !!! *aivastel**nenää tyhjentel**kurkkuaselvittel*
[/q]
Lohduttaako yhtään, että sulla on kohtalotoveri?
Suomen avantouintijoukkue paluulennolla avantouinnin MM-kisoista Lontoossa. Lievästi sanottuna äänekästä porukkaa.
[size=14]Pertti, ootko kartalla? PERTTI![/size]
Missä siellä edes on avantoja?
[q]larzizi, 12.2.2008 15:37:
Tänään ärsyttää ilmeisesti kaikki. Kaikki mahdolliset asiat, ihmiset yms. En tiedä edes miksi, koska oikeesti mulla on ihan älyttömän kivaa. Mutta jotenkin nyt vaan patoutuu kaikki ärsytykset samalle päivälle. Pää räjähtää
[/q]
Sinäpä sen sanoit.
Eilisen 13h koulupäivän jälkeen kaheksan tunnin yöunet ei riittäneet, oon käpyperseilijä ilman varsinaista vitutuksen aiheuttajaa. Äsdfghhh.
Räntä muuttui juuri sadepisaroiksi, jotka ropisee duunin ikkunalautaan. Vttu tota vettä on tänä talvena saatu PALJON!
Kutittaa hyttysen puremat ja selkä. Eikä saa raapia. SEKOON!
Ja joutu pitää vapaapäivän kun ei töis tullu vettä koko päivänä!!
[q]a-j, 13.2.2008 16:55:
[size=13]ARRRRGH!!1[/size] oon onnistunu elää taas ihan liian
leväperäisesti ja rahat ei riitä *toktok*
[/q]
tiedän tunteen....nimim. elää yli varojensa
Sonera. Well done, nimipalvelut pimeenä 2h ja yhteydet sitämyöten katki ulkomaailmaan, got to love em *sydän*
-M
Selkäkipu joka iskee yht'äkkiä pusikosta ja se ettei kotona ole särkylääkkeitä ollenkaan *igor*.
Virukset *grr**igor*
Äsken ärsytti oikeastaan ihan kaikki, mutta nyt asteen verran vähemmän.
Vinkki viitonen tuleville asuntonsa myyjille: ei kannata sit ikinä innostua, ennenkun oikeasti tulee tarjous. Koska voit tosiaan joutua seisoskelemaan pakkasessa ohkaset verkkarihousut jalassa lähemmäs puoli tuntia kun wannabe ostaja hengaa välittäjän kanssa sun kämpässä lähemmäs tuntia ja tuleeko tarjousta..NO TULEEKO? No ei hitossa tule.
Vittu mix on nii vaikeet sanoo asiat suoraan!!??!! *senkin**eikä**hmph*