Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

oon nyt viettääs ekan kerran töistä kesälomaa..

kyselin sit pomolta et mites noi kesälomajutut..

vastaus: Joo no eka katsotaan noiden osastopäälliköiden ja vastuumyyjien lomat ja sit tuun kyseleen teiltä toiveet ja katsotaan mitä jää jäljelle...

no salee se aina noin menee mut kävi ärsyttään silti..

[q]Hitchhiker, 6.2.2008 15:20:
--- duunivuodatusta ---
[/q]

Eikös sitä sanota, että se, jolla on aikaa kytätä toisten tekemisiä, on alityöllistetty tai laiskottelee vinkkaapa pomollesi asiasta ja koeta kestää...

Mua ärsyttää mun oma typeryys

facebook kaatuilee

[q]Vertina, 18.11.2009 19:50:
pieni flunssa mikä ei meinaa millään mennä taas pois
[/q]

Mulla on kanssa viime aikoina ollu tuloillaan flunssa kolme kertaa. Joka kerta menny ohi heti kun oon ottanu auringonhattu-uutetta En tiiä onko placeboo vai toimiikse vaan oikeesti (näin oon kuullu että toimis).

Prismasta saa n. 3 eurolla putelin.

Vitun tietokoneet, saatna *toktok*

[q]crissy, 6.2.2008 14:59:

vastaus: Joo no eka katsotaan noiden osastopäälliköiden ja vastuumyyjien lomat ja sit tuun kyseleen teiltä toiveet ja katsotaan mitä jää jäljelle...

[/q]

Ja sit niil kesänipeil on jotain TOSI tärkeetä menoa sillon ku haluut lomaa ja et saa

DNA:n vitun ärsyttävä mainoskampanja (mokkula, you know). Se on perkele ihan joka puolella, metrossakin tuntui, että olisi jossain mainosvaunussa.

Ja sitten viimeisen puolentoista vuoden kestoärsytyksen aihe: (kohta onneksi entinen) vuokranantajani Suomen adventtikirkko. Älkää ikinä vuokratko asuntoa lahkolaisilta, kirkon kuin kirkon toiminnasta on pyyteettömyys kaukana.*dissaa*

[q]hemuz, 6.2.2008 19:43:
---
crissy, 6.2.2008 14:59:

---

Ja sit niil kesänipeil on jotain TOSI tärkeetä menoa sillon ku haluut lomaa ja et saa
[/q]

katotaan nyt miten käy.. no ei mulle o kertyny vasta ku 12pvää lomaa ja ilmotin et toiveena olis pitää se samaan aikaan ukon kans.. ( eli heinäkuun puolivälis) mut niin varmaan haluu pitää moni muuki.. suas nähä..

Puolentoistatunnin yöunet viime yönä on saanut mut tänään aika ärsykeherkäks.
nim. Ihan vitun tiukkapipoinen ämmä*grr*

Prkleen tv-mainokset!! varsinkin ne hemmetin activia -jogurtti väännelmät!!

miten hitossa voi perustella jotain jogurttia niin et väittää:
- "jogurttia??"
- "ei tää oo mitään tavallista jogurttia, tää on hyvän makusta ja tekee hyvää jne...

???halooo, eiks normaalit jogurtit sit oo hyvän makusia?!?!
ottaa päähän tommoset!!!

niin ja sit se grandiosa...*toktok*

se sama pikkumainen ikäihminen _taas kerran_!!!!
eilen tulin töihin 07.15 koska mulla oli aamulla tekemistä... (työaika alkaa siis 08.00)
täällä ei ollut vielä ketään, joten soitin yhdelle työkaverille ja kysyin ovikoodia, ettei tarvitsisi rapussa istuskella ja ootella koska joku tulee (yleensä siis tuo ikäihminen on täällä ekana).

noh, olin vaihtaas kenkiä ja tää tuli sit töihin ja eka asia mitä sano, oli et "mites sä tänne oot päässy??" (teki mieli sanoo, et ovesta niinku kaikki muutki *toktok*)

no nyt tää urpÅ on mennyt itkeen pomolle siitä et tää mun kiva työkaveri anto mulle ovikoodin, ja pomo oli mennyt sille valittaan...

huh huh!! niiiiiiin ärsyttävää!!!!!

mun työstä ei oo ikinä mitään valittamista, postitki on jokaisen lokerossa ENNEN klo 08.00 jolloin mun työaika vasta alkais... ja eilenki tulin tänne 45 min ennen ku pitäis, mut huomioidaan vaan se saatanan OVIKOODI, millä en tee mitään ku harjottelu loppuu ku ei mul oo avaimiakaan sit enää. ja sen koodin varmaan voi vaihtaa. eli en siis kässää et miks tästäki piti laulu saada aikaseks *toktok*

IKÄIHMISET *släp*

pitäs varmaan olla iloinen hyvästä numerosta tentissä, mutta jotenkin kyrpii taas olla ½ pisteen päässä paremmasta numerosta vielä kun oli varmaan neljäs kerta tän vuosikurssin aikana.

[q]pirpeli, 7.2.2008 08:58:

Jos sä oot kerran töissä siellä, niin eikö sun kuuluis muutenkin tietää se ovikoodi?*ding*
[/q]

mun mielestä kyllä. mut sillon ku avaimet sain, ni oli puhe siitä ovikoodista, ni pomo sano, et en tarvitse sitä koska täällä on AINA joku ennen ku mä tuun.. no joo, kasilta alkais duunit, mut eilenki aattelin tulla aikasemmin, ettei tuu sit kiirus hommien kanssa... eikä täällä ollut vielä ketään ja en kässää, et miks se nyt on niin kauheeta et sen ovikoodin tiedän??!!??

[q]pirpeli
Mutta siis joo, ymmärrän kyl, et tollaset katkerat, pikkumaiset tuhat vuotta samaa duunia tehneet aivokäävät voi olla rasittavia..
[/q]

joo, ja tää kyseinen henkilö on pari vuotta vajaa eläkeikänen ja on tehnyt tätä samaa duunia jo silloin, ku mua ei oo ees ollut olemassa, luulisin

yhdyn valitukseen elisasta. Mulle ois tietääkseni pitäny tulla jo 2 laskua, 3 viikon välein kun laskutus tällä hetkellä on. Maksoin puhelinlaskun viimeksi ennen uuttavuotta elisan sivuilta olevasta palvelusta ei laskua saa selville (sekoilee) ja asiakaspalveluun on turha edes yrittää. Kummasti kyllä se muistutus 5eur lisämaksuineen löytää aina perille mut itse laskua ei näy..

[q]Miinapiina, 7.2.2008 10:08:
---
crissy, 7.2.2008 09:53:

no justiinsa nii! se on tainnu ottaa sut ihan silmätikuks! mitä tää pomo oli käyny nariseen tälle työkaverille?

---

ilmeisesti näin, ehk se on vaa kade ku oon nuori ja näppärä
en kerennyt tän työkamun kanssa tosta viel muuta ku vaihtaa muutaman sanan, en siis tarkkaan tiedä, mut sen verran kuitenkin, et jotain sanomista oli tullut.

nii, ja sit tää pomo viel kehtas sen edellisen kopiointi "episodin" jälkeen mutista mulle jtn töiden priorisoimisesta... eli pitääks tää nyt sit käsittää niin, et pomon antamat kiireelliset tehtävät ei oo _niin tärkeitä_ ku joku vitun kopiointi?
vai niin, et nyt vaan kaks ikäihmistä pitää yhtä? ei voi tietää...

---
crissy,
mut katos jos ne joutuu sen ovikoodin vaihtaan niin eihän ne ikäihmiset sitä sit muista ku ne o joutunu paineeleen sitä samaa koodia jo yhen 30v! aattele mikä mullistus se niille olis ku vaihtuis koodi

---

niinpä muutoksen (pelottavat) tuulet

muoks: typot
[/q]

nii ku sä oot nuori ja pinké ja sitä/niitä se vituttaa! hahah! koitahan kysyy siltä kurpalta et mitenkä se priorisoisi ne tehtävät mitkä sulla silloin oli ja kenen pyynnöt menee kenenkäki edelle?? eiks ne yleensä mee siinä järjestykses mihnä ne o annettu (paitsi jos X tehtävän välissä on aikaa tehdä se Y tehtävä) kyllä on silläki hankala elämä..

Tämä threadi. Muistutti minua juuri kaikista niistä asioista, jotka ärsyttää

Lukeeko mun otsassa että pidän nuoremmista miehistä häh? Mikä siinä on, että koko ajan jotkut kakarat vonkaa?? Mä en pidä nuoremmista miehistä, en oo ikinä pitänytkään, vaikka joskus on heikkona hetkenä tullu 'testattua' Mua rupee vaan ärsyttää kun jotkut nuoret pojankolpit vonkaa. Onko se joku yleinen fantasia, että parikymppiset pojat haaveilee vähän vanhemmasta naisesta?? No oli tai ei, mua ei vois vähempää kiinnostaa *puistattell*

[q]MissKoo, 7.2.2008 15:22:
Lukeeko mun otsassa että pidän nuoremmista miehistä häh? Mikä siinä on, että koko ajan jotkut kakarat vonkaa?? Mä en pidä nuoremmista miehistä, en oo ikinä pitänytkään, vaikka joskus on heikkona hetkenä tullu 'testattua' Mua rupee vaan ärsyttää kun jotkut nuoret pojankolpit vonkaa. Onko se joku yleinen fantasia, että parikymppiset pojat haaveilee vähän vanhemmasta naisesta?? No oli tai ei, mua ei vois vähempää kiinnostaa *puistattell*

[/q]
No ootpa kyl ihme mimmi, ku tommoset harmittaa. Eikös se ny oo mukavaa, ku nuoremmat pojat tykkää, vaikka ikää tulee mittariin. Sehän on vaa sen merkki, että ne rinnastaa sut parikybäsiin*vink*. Vai onx täs `piilotettuna` se, että sua harmittaa, ku ne ei oo niit vanhempii miehii.

VAI harmittaax sua ylipäätään se, että miehet on susta kiinnostuneita?

[q]crissy, 7.2.2008 10:20:

nii ku sä oot nuori ja pinké ja sitä/niitä se vituttaa! hahah! koitahan kysyy siltä kurpalta et mitenkä se priorisoisi ne tehtävät mitkä sulla silloin oli ja kenen pyynnöt menee kenenkäki edelle?? eiks ne yleensä mee siinä järjestykses mihnä ne o annettu (paitsi jos X tehtävän välissä on aikaa tehdä se Y tehtävä) kyllä on silläki hankala elämä..
[/q]

pincee jopa

joops, kyl mä sen silloin ajattelin niin, et ne pomon antamat kiireelliset menee jonku kopioinnin edelle... olevinaan siis priorisoin mielestäni oikein

mut et sit POMO tulee viel natisee tosta, ni vittu, voinhan mä seuraavalla kerralla jättää sen antamat hommat kesken jos joku tulee pyytää jtn ei niin kiireellistä.

[q]Jammailija, 7.2.2008 15:31:
---
MissKoo, 7.2.2008 15:22:

---

No ootpa kyl ihme mimmi, ku tommoset harmittaa. Eikös se ny oo mukavaa, ku nuoremmat pojat tykkää, vaikka ikää tulee mittariin. Sehän on vaa sen merkki, että ne rinnastaa sut parikybäsiin*vink*. Vai onx täs `piilotettuna` se, että sua harmittaa, ku ne ei oo niit vanhempii miehii.

VAI harmittaax sua ylipäätään se, että miehet on susta kiinnostuneita?
[/q]

No ei se harmita että miehet on kiinnostuneita, vaan siis mä en vaan pidä nuoremmista miehistä.. ne on monesti aika kokemattomia 'monella' saralla ja en halua olla mikään opettajahahmo kenellekään. Jos nyt ylipäätään mitään miestä haluisin, niin sellanen aikuinen mies jooo

O