Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Miinapiina, 3.10.2007 21:28:
---
miGGi, 3.10.2007 21:06:

nonnii just juzkailtii et vitun kauan oli pois ja nyt SAATANA kone meni tilttii sulla*lohduttel*!
paa soitto sinne ja sano et tuut sinne laittelee paikkoja järjestyksee jos et saa kunno boxii ja et sulla on menny hermot noihin maamantai aamun malleihin*grr**grr**grr* ! ! ! ! ! ! !

---

juu, huomenna taas huoltoon, mut en kyllä oota viittä viikkoo, vaan haluun ihan uuden koneen!!!!
[/q]oo vihanen niin saat tahtos läpi !

[q]Miinapiina, 3.10.2007 22:52:
---
miGGi, 3.10.2007 22:50:

oo vihanen niin saat tahtos läpi !

---

sen mä kyllä osaan... kjähkjäh

siis olla vihanen
[/q]*joo**joo**joo*

sama ongelma
[q]Miinapiina, 3.10.2007 23:07:
tietyt ihmiset ottaa päähän ja lujaa!!
*toktok* uuuuuuuh
[/q]

[q]soile, 4.7.2008 08:15:
Oltiin eilen hesessä syömässä. Siinä vieressä istui sitten äiti pikkuisen vauvansa kanssa. Vauva oli ihana ja suloinen ja vaikka mitä, mut oisko se äiti nyt sen verran voinut miettiä, ettei käy vaihtamaan vaippaa siinä ravintolan pöydällä.
[/q]

Hah mitä helvettiä? :D Joutu kyl repeemään ääneen, kun luin tän :D Aika ajattelevaista käytöstä taas!

ehkä just nyt se et iMacilla ei pysty pelaan king.comissa...

1) Hikut (näin vähän rumasti sanottuna) ennen tenttiä: "ai että siis kauheeta kun mä en oo siis yhtään lukenu tähän, mä en siis osaa yhtään mitään, en mä siis tajua näitä asioita yhtään kun ei siis oo ollut aikaa yhtään lukea, tää ei nyt siis todellakaan mee läpi, millon se uusinta oikein olikaan, voi vitsi kun tästä ei nyt oikeesti tuu nyt yhtään mitään, siis mä oon ihan paniikissa, voi että kun oisin ehtiny lukee..."

2) Hikut tentin palautuksessa: "Oho, siis voi vitsi, mä sainkin täydet eli vitosen tästä, en ois siis kyl ikinä uskonu et tää meniki näin hyvin".

JA SAMAT LIIRUM-LAARUMIT JOKAIKISEN TENTIN YHTEYDESSÄ *eikä*

se et mä suunnittelin kovaa et kuivausrumpu olis seuraava ostos, mut perkele ei sitä saa tohon pesukoneen päälle ku se saatanan pesukoneen hana on just siinä ja tila on rajallinen, eli ei tuu kuivausrumpua meille!!!

se ettei vastata tekstareihin vaikka kysyisi ihan suoran kysymyksen.

arhghghghgh

ja just tällä hetkellä, vesisade tai muuten vaan ällön kostea ilma.

Duuni. Ei se mitä teen, vaan missä sitä teen. Ei voi olla huonommin hoidettua organisaatiota. Pitänee lukea sunnuntain HS:n taloussivut entistä huolellisemmin, ei tätä enää kauaa jaksa.

ihmiset jotka pettää koko ajan lupauksiaan eikä välitä ku itestään hermo menee...

[q]tomii, 4.7.2008 11:42:
---
soile, 4.7.2008 08:15:
Oltiin eilen hesessä syömässä. Siinä vieressä istui sitten äiti pikkuisen vauvansa kanssa. Vauva oli ihana ja suloinen ja vaikka mitä, mut oisko se äiti nyt sen verran voinut miettiä, ettei käy vaihtamaan vaippaa siinä ravintolan pöydällä.

---

Hah mitä helvettiä? :D Joutu kyl repeemään ääneen, kun luin tän :D Aika ajattelevaista käytöstä taas!
[/q]

Repesitkö tolle olennaiselle vai sille et joku kutsuu heseä ravintolaksi ;)

säkkipillin ja viulun ääni

[q]Mellu-, 4.10.2007 22:22:

[size=3]Mut suosittelen pysyy suhteellisen etäällä lahtelaisita,niiden tavoilla on paha tapa tarttua *vink*[/size]
[/q]

[q]Amdi, 4.10.2007 09:57:
Se että en saanu ketää kaverii mukaan tonne Finrg pileisii. mul on ihan liikaa "luumu" kavereita
[/q]

Teet kato pelimiehet ja bongaat sielt uusii kavereit [size=3]Mut suosittelen pysyy suhteellisen etäällä lahtelaisita,niiden tavoilla on paha tapa tarttua *vink*[/size]

Se että en saanu ketää kaverii mukaan tonne Finrg pileisii. mul on ihan liikaa "luumu" kavereita

[q]nini, 4.7.2008 01:13:
Joidenkin ihmisten bussikäyttäytyminen.

Ensinnäkin se että jos sen maksun maksaa rahalla, niin eikö niitä hiluja voi laskea valmiiksi kouraan jo siinä pysäkillä bussia odottaessa, eikä alkaa kaivelemaan lompakkoa ties mistä vasta siinä vaiheessa kun seistään jo ovien sisäpuolella.
Toiseksi, bussista poisjäädessä miksi oi miksi ei voi jo bussin hidastaessa mennä sinne ovelle odottamaan aukeamista vaan suvaitaan nousta penkiltä vasta kun bussi on pysähtynyt.
Ja vielä, jos odottaa bussia pysäkillä ja bussin ovet eivät osu sille kohdalle missä seisoo, niin miksei heti voi lähteä niiden pysähdyspaikkaa kohti vaan liikahdetaan vasta kun bussi on pysähtynyt.

Tänään oli stressipäivä :D
[/q]

Allekirjoitan jokaisen, vaikkei ole edes stressipäivää. Ja lisään vielä, että miksi myös monet eivät ota myöskään matkakorttiaan esiin jo siinä pysäkillä, vaan laukusta tai jostakin takin miljoonasta sopukasta aletaan kaivamaan vasta, kun astutaan sisään (poislukien tietty, jos juoksee jostakin kauheella höökiksellä, että ehtii bussiin)? Ja miksi jotkut kelaa, että bussikuski avaa aina takaovet pysähtyessään noukkimaan jengiä kyytiin, vaikka ei painaisi poisjääntiä? Sit huudellaan vihaisena "hei! hei! ovi auki!". Yksi ei niin ärsyttävä, mutta aiheeseen liittyvä: miksi vitussa jengi nostaa pysäkillä käpäläänsä, vaikka edessä sen tekisi jo 3 tyyppiä? :D Sopulimeininkiä vai mitä? :)

tietyt ihmiset ottaa päähän ja lujaa!!
*toktok* uuuuuuuh

[q]Lyylikki, 5.10.2007 09:09:
Mun serkku, jolta tuli tekstiviesti tänä aamuna.

"Sofia viettää syntymäpäiviään 20.10. klo 14. Ilmoita pian pääsettekö tulemaan."[/q]

Ehkä se on lähettänyt ton saman tekstarin monelle ihmiselle samanaikaisesti? Tommosia kekkereitä järjestäessä on tietenkin hyvä tietää suunnilleen kuinka moni on tulossa että saa hankittua tarpeeks kakkua yms yms

Sen yhen kerran ku lähen kotoa pari minuuttia myöhässä ni bussia ei näy varttiin, oon töistä sen 15 minsaa myöhässä, ja olin unohtanu työkännykän päälle yön yli eli siihen oli ehtiny jo kolme asiakasta soittaa turhaan Eli En Vaan Osaa... No mut, ei tähän vielä maailma kaadu.

[q]Mellu-, 4.10.2007 22:22:

[size=3]Mut suosittelen pysyy suhteellisen etäällä lahtelaisita,niiden tavoilla on paha tapa tarttua *vink*[/size]

[/q]

Ei mitää hätää enää ku mä en oo siellä.

O