Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Yritän kirjoittaa mielipidettäni ruotsiksi. Teksti on täynnä anglismeja. Argh!

Jälleen kerran se miten tässä firmassa asioita
hoidetaan! Jos mulla on palaveri esimiehen
kanssa mun työsuhteen jatkosta, niin mä myös
oletan, että esimies kertoo mulle, että jatkuuko
soppari, onko se vakituinen ja saanko lisää liksaa.
Mutta kun ei, hän ei voi päättää näistä asioista
yksin. NO OIS SITTEN S**TANA OTTANU SELVÄÄ
ennen tuota palaveria... Taas luvattiin et tällä viikolla
selviää...

Sen kuitenkin ymmärsin, et vakkari sopparia on kai
ihan turha odotella taaskaan... Palkkaa ilmeisesti ois
kuitenkin tulossa lisää...

Ärsyttää myös, etten oikein tiedä kannattaako tänne
jäädä vai lähtee vetämään ja nopeesti
Molempien vaihtoehtojen hyvät ja huonot puolet
on niin fifty-fifty... No katotaan paljonko ne tarjoo
rahaa...

tää olo.. jotenki mikää ei tunnu miltää.. niin paljon tekemistä, muttei jotenki saa mitää aikaseks..

[q]Miinapiina, 15.10.2007 09:51:
jonotin 45 minuuttia tonne soneran asiakaspalveluun ja sit tuli puhelu johon oli pakko vastata.
argh!!!!!!!!
ja nyt ku soitin uudestaan ni "meillä on juuri nyt ruuhkaa, soittakaa hetken päästä uudestaan"
*ranteetaukiviilteel* vittusaatana
en jaksais enää hetkeekään sitä paskamusaa mitä sieltä tulee UUUUUUUUUUH!!!!!
[/q]

laita mailia

Se että mp3-soitin on taas kerran mennyt itsekseen päälle laukussa ja
siinä samalla syönyt pariston ihan tyhjiin...

tuli kouluun 1½h liian aikasin ja väsyttää ihan törkeesti. olis vaan pitänyt jäädä nukkumaan.. vittusaatana

Nukuin pommiin ja missasin kokeen.

Ärr. Jos vaan tajuaisin mennä aikasemmin nukkumaan

No, uusintapäivänä sitten tekemään. Harmittaa vaan kun venyy monella viikolla.

Äijät joiden jutut on niiden mielestä niin erinomaisen hauskoja että ne pitää kertoa huutovolyymillä Ei viitsi itse alentua niiden tasolle huutamaan niiden yli, mut koita siinä nyt sitten saada asiaa hoidettua

[q]moksu,
Ilmainen suositus kaikille yrittäjille.. kannattaa vaalia niitä asiakassuhteita, asiakkaathan ne rahat tuo! [/q]

..ai prkl...arvasin, et jtn unohtu...

Aamulla aikainen herätys, hirvee säätö ettii terkkarin ajanvarausnumeroa, puhelimessa sanotaan et tuut tänne varaa ajan ja katotaan sitten siinä mikä on ja minne laitetaan jonottamaan ties kuinka pitkäksi aikaan.

Onneksi kuitenkin pääsin omalle lääkärille joka sitten määräsi mulle tollasen hirveen lekan (0.5L) yskänlääkettä :D. On muuten aikaa karmeen makusta kurlattavaa.

Vittu, firma osaa.

Eilen piti tulla lopputili ~2000euroa. Tili tulee perjantaina. Jääkaappi tyhjä. Rahaa tilillä 12 senttiä. Tupakat loppu. Vituttaa. Krapula. Krääh.

Poikaystävä soittaa : "Tuun viimestään siinä seiskan maissa" Ja mitä kello nyt on... Tajuan joo, kyse on siitä, että kouluhommat venyy, mutta voisko sitä *ittu opetella tekemään itselleen aikataulun *toktok* Kun ei oo eka kerta... ois vielä ollut ainoa ilta viikosta, kun ehtisi olemaan rauhassa kahdestaan

*ituttaa osaksi se, että itse paahdoin kouluhommien kanssa koko päivän aamusta asti... vaikka ois voinut jättää iltaan. Oishan se pitänyt tietää

Se ettei oikein ole mitään unirytmiä tällähetkellä. Välillä nukkuu 5h, sitte nukkuu seuraavana yönä 10h.

hain tänään mun digiboxin huollosta (vein sen sinne 27.8.)
laitoin sen kiinni ja päälle, ja kappas, niin vallan hienosti pelitti.
eikä mitään ollut hävinnyt muististakaan
laitoin salkkarit ajastukselle, suljin boxin kaukosta, samoin kuin telkkarin.
menin kouluun, tulin kotiin.
koitin käynnistää boxia kaukosta, mitään ei tapahdu
koitin painaa myös boxissa olevia nappuloita, mitään ei tapahdu!
virrat pois, johto seinästä pois.
hmm, hetken odotus...
koitin taas käynnistää, mitään ei tapahdu.
(virrat ku ottaa pois ja ku käynnistää uudestaan, siihen "näyttöön" pitäis tulla teksti samsung... jonka jälkeen hd(d) checking tms, ni nyt, ei mitään. valot kyllä palaa, mut se onki sit ainut mitä tapahtuu)

mitä tekniikalla on mua vastaan, kysyn vaan??!!??!!

vittumitäpaskaa!!!!!!

Se että Jenkin salmiakkipurukumi maistuu 50% ajasta ihan piparmintulle Siis ei jokainen pala, vaan about joka toinen. On se vaikeata.

[q]Miinapiina, 3.10.2007 21:01:
hain tänään mun digiboxin huollosta (vein sen sinne 27.8.)
laitoin sen kiinni ja päälle, ja kappas, niin vallan hienosti pelitti.
eikä mitään ollut hävinnyt muististakaan
laitoin salkkarit ajastukselle, suljin boxin kaukosta, samoin kuin telkkarin.
menin kouluun, tulin kotiin.
koitin käynnistää boxia kaukosta, mitään ei tapahdu
koitin painaa myös boxissa olevia nappuloita, mitään ei tapahdu!
virrat pois, johto seinästä pois.
hmm, hetken odotus...
koitin taas käynnistää, mitään ei tapahdu.
(virrat ku ottaa pois ja ku käynnistää uudestaan, siihen "näyttöön" pitäis tulla teksti samsung... jonka jälkeen hd(d) checking tms, ni nyt, ei mitään. valot kyllä palaa, mut se onki sit ainut mitä tapahtuu)

mitä tekniikalla on mua vastaan, kysyn vaan??!!??!!

vittumitäpaskaa!!!!!!
[/q]nonnii just juzkailtii et vitun kauan oli pois ja nyt SAATANA kone meni tilttii sulla*lohduttel*!
paa soitto sinne ja sano et tuut sinne laittelee paikkoja järjestyksee jos et saa kunno boxii ja et sulla on menny hermot noihin maamantai aamun malleihin*grr**grr**grr* ! ! ! ! ! ! !

MAANANTAI!!!

Miks mä nyt oon taas näin superpahalla tuulella?

Tytön synnyttänyt mies pääsi sairaalasta

omigod, mies synnytti

Ottaa päähän tää saatanan sensaationhakuisuus! Se että tyyppi on poistattanut rintansa ja on "virallisesti" mies ei tee siitä ihmeelllistä asiaa, että naiseksi syntynyt, naisen sukupuolielimet omaava ihminen on synnyttänyt lapsen

Tekis ihmiset omasta elämästään sen verran mielenkiintosempaa, ettei tarttis vouhkata tollasista joutavanpäiväsyyksistä *toktok*

[q]miGGi, 3.10.2007 21:06:

nonnii just juzkailtii et vitun kauan oli pois ja nyt SAATANA kone meni tilttii sulla*lohduttel*!
paa soitto sinne ja sano et tuut sinne laittelee paikkoja järjestyksee jos et saa kunno boxii ja et sulla on menny hermot noihin maamantai aamun malleihin*grr**grr**grr* ! ! ! ! ! ! !
[/q]

juu, huomenna taas huoltoon, mut en kyllä oota viittä viikkoo, vaan haluun ihan uuden koneen!!!!

O