Mikä ärsyttää?
Jaahas ja tuli nukahdettua sohvalle yöksi, nyt on kaikki paikat ihan jumissa kun tuo sohva ei ole mikään metri jättiläinen. Ei vain sitten tajunnut mennä nukkumaan sänkyyn, vaan pitää väkisin yrittää väsyneenä katsoa sitä telkkaria.
[q]alphamagic, 28.9.2007 21:24:
Se kun laittaa kananmunia kiehumaan ni eka hajoo aina kun tiputan sen liian korkeelta, seuraavan voi laittaa sit sen hajonneen kautta ni se ei hajoo :D
Olipa taas ongelma perjantai-iltaan.
[/q]
Eikös niitä munia voi laittaa kylmään veteen valmiiksi jolloin keittoaikakin on lyhyempi ja munat eivät varmasti rikkoonnu *vink*.
Elohiiri, joka on ollut jo muutaman päivän tossa olkapään lähellä nykimässä. x(
[q]Mellu-, 30.9.2007 17:44:
edit: toisinsanoen vituttaa ku mul ei ooketää kenen kans hengailla sunnuntaipäivät, ei ketää joka puhuu samaa kieltä (suomea kiitos välillä) tai kenen kaa ylipäätää jutella ja purkaa näit paskoi fiiliksii ilman väärinkäsityksiä yms paskaa!Ei viitti kokoaikaa porukoille soittaa ku tulee loppupeleis aika kalliiksi ja ei se mitään auta ku ne on siel suomes ku pitäs päästä raivoo ihan ihmislle tätä paskaa oloa.miks ei mulla oo sellasta lauma-suojaa ku noil vtun japseilla!? PERKELE ku OTTAA PÄÄHÄN!!!
[/q]
Yleensä paikassa kuin paikassa on jonkinmoinen Suomalaisedustus, koitin vähän etsiä netistä mutten löytänyt äkkiä mitään - luulisin silti että sieltä Freiburgistakin löytyy Suomalaisia jostain kolosta Onko se kuinka iso kaupunki? Jos siellä on esim. yliopisto niin sieltä saattaisi löytyä, samoin jos löydät minkäänlaista listaa paikallisista seuroista ja yhdistyksistä niin sieltä voisi tärpätä
[q]alphamagic, 28.9.2007 21:45:
"kuinka keittää muna"
Yritetään ens kerralla...
[/q]
Niksipirkka osa 568: Spaghettikauha toimii myös hyvin munakauhana..vinkvink*vink*
[q]Freja, 30.9.2007 23:04:
Mut eiks ne oo helppo vaan tilata?
[/q]
No kun sekään ei tuntunut onnistuvan millään, mutta AH! Nyt sain toimimaan
HKL Mä sit inhoan ja vihaan koko fakin HKL:ää, lähes joka päivä saa raivota kun bussit jää kulkematta, vuoro jää välistä, kuski on idiootti, bussit törkeän täynnä ja ihmiset tuuppii.. tänäkin aamuna tein tätä huikean pitkää työmatkaani yli tunnin! Aaaarght! Terkkuja vaan sille kuskille, joka EI OSANNUT käyttää takaovia Urpooo!
En malta odottaa että pääsen muuttaa helvettiin täältä skutsista. Tää on niinku elämäni vika kerta kun muutan näin kauas keskustasta. Kämppä jo myynnissä, mutta vielä lähes puoli vuotta ennenkun voin myydä.. olen vakavasti jo harkinnyt varainsiirtoveron maksua, jotta pääsen vittuun täältä ja takas ihmisten ilmoille.
Se, että mä en vittu osaa laittaa puhelimeeni internet-asetuksia. Vanhassa puhelimessa kyllä osasin, mutta musta tuntuu ettei tosta ole mahdollista tajuta mitään. Kaikki ohjeet mitä löytyy, tuntuu selittävän jotain aivan täyttä paskaa mitä tosta puhelimesta ei löydy. Arrr!
[q]trustus, 1.10.2007 09:12:
flunssa!! ei sit meinaa millään poistua.
[/q]
sama täällä, kestänyt jo viikkoja
[q]Miinapiina, 1.10.2007 09:17:
---
trustus, 1.10.2007 09:12:
---
sama täällä, kestänyt jo viikkoja
[/q]
Sama vika, oli tuos viikko välissä et olisi muka terve...
no jos tohon lähdetään..*igor*, harvassa ne terveet päivät on
[q]MissKoo, 1.10.2007 08:50:
En malta odottaa että pääsen muuttaa helvettiin täältä skutsista. [/q]
Asut ilmeisesti Roihikassa? :D Mä muutin sieltä Kallioon maaliskuussa ja nyt tajuan, kuinka "kaukana" siellä olikaan... Tosin, kun muutin Roihikseen niin se oli pelkkää juhlaa, koska aiemmin asuin Kaitalahdessa, joka on niin skutassa kuin Stadissa voi vaan olla. Iltasin meni n. 2 bussia tunnissa ja jos halus kävellä, piti tarpoa kilsa keskellä metsää...
[q]trustus, 1.10.2007 09:18:
Sama vika, oli tuos viikko välissä et olisi muka terve...
[/q]
mä en oo tervettä päivää nähnyt aikoihin
[q]Annakins, 1.10.2007 09:24:
---
MissKoo, 1.10.2007 08:50:
En malta odottaa että pääsen muuttaa helvettiin täältä skutsista.
---
Asut ilmeisesti Roihikassa? :D Mä muutin sieltä Kallioon maaliskuussa ja nyt tajuan, kuinka "kaukana" siellä olikaan... Tosin, kun muutin Roihikseen niin se oli pelkkää juhlaa, koska aiemmin asuin Kaitalahdessa, joka on niin skutassa kuin Stadissa voi vaan olla. Iltasin meni n. 2 bussia tunnissa ja jos halus kävellä, piti tarpoa kilsa keskellä metsää...
[/q]
Siis mä asuin ennen Kalliossa, mutta 1,5 vuotta sitten päätin ostaa kämpän ja Roihikassa hinnat tietty huomattavasti halvemmat kun Kalliossa, ni ostin täältä. Kämppä on aivan ihana ja pidän Roihuvuoresta muuten, mutta noi julkiset.. HKL on vielä huonontanut kaikkia yhteyksiä ihan hulluna, vähentänyt vuoroja.
Mutta joo,o, Kallio kutsuu samalla sekunnilla kun pystyn kämpän myymään Eiks oo kivaa kun Kalliossa on kaikki niin lähellä?
[q]MissKoo, 1.10.2007 11:13:
Eiks oo kivaa kun Kalliossa on kaikki niin lähellä?
[/q]
On! Ja baarista voi kävellä kotiin.
Me likez Kallio *sydän*
ai mikä ärsyttää? se kun herää aamulla kesken unien - 2 kertaa, joista toisen aiheutti ukkonen ja toisen koira. sitten väsyneenä huitasee kätensä ja jalkansa hallitsemattomana joka paikkaan ja pudottaa tavarat pöydältä. ja kun posti ei tuo mitään mitä odotat vaan pelkkiä easy shopping mainoksia, niin kyllä tää aamu vähäsen on ehtiny jo pänniä.
Kaksarista puolet kulunut ja opettajaa ei näy vielkään. Oisin jo menny himaan, mut turhaanpa lähden kun neljäks tarttee tulla takas urheilee. Oon sit tekemättä poikkileikkauskuvia ja luen netistä muotiblogeja. Kehittävää.
AArrgfhdhdj hajoo pää tähän paskaan.
Ei se, että pitää osallistua johonkin pirun virtuaalikoulutukseen puhelimen/netin välityksellä vaan se, että kun yrität kirjautua järjestelmään niin koko ajan "järjestelmään kirjautuminen epäonnistui, yritä uudelleen". Ja luonnollisesti joudut joka yrittämällä täyttää kaikki tiedot uudestaan.
se että jos syö jugurttia, ja purkki on käytännössä jo tyhjä, niin miksei sitä voi sitten samalla ottaa ihan tyhjäksi asti ja laittaa pois?? pakkoko on jättää se milli sinne jääkaappiin ja toivoa että toinen sitten litistää purkin tyhjäksi asti..
plus että jos juo mehua sen kaksi purkkia, mitä oli jääkaapissa, niin voisi myös laittaa uuden purkin sinne kylmään.
se että ruoka on kallista ja pahaa ja silti sitä pitäisi vaan syödä hirveästi.
tuo kellokin raksuttaa aivan liian kovaäänisesti.