Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Mä sain palovamman duunissa ja tätä polttelee kokoajan(ja siihen nousi sellanen rakkula*sars*)

Laskutentti hylättiin sit sen takia, että olin ilmoittanut 2 vastausta viidestä väärällä tarkkuudella. Vastaukset ja laskut siis oikein. Vituttaa stressata uudesta tentistä, kun mut oltas ihan hyvin voitu päästää läpi prkl.

Lisäksi ei oo taaskaan motivaatioo tehdä mitään koulujuttuja, kun ajatukset on vaan muutossa :( ei se mitään, jos tyrii omia juttujaan, mutta kun on paritehtäviä ja ne ainakin pitäs saada kunnialla tehtyä. Mutta kun ei jaksa niin sitten ei jaksa...

O sole mio -äijä on takas. Siis joku, joka laulaa kovaa ja matalalta aarioita milloin tahansa. Onneks käkätysnaurumuija on kadonnu.

[q]Valentina, 6.10.2007 11:19:
Ihmiset, jotka peruvat kaikki lupaukset viime hetkellä...*grr*olisi syn.bileet ja moni hyvistä kaverista ilmoittivat vaan että joo ei ne pääsekään, kauan sovittu homma kuites..prkl..Mä en ainakaan tulee niiden synttäreille..
[/q]

Kaverit järjestikin yllätysbileet mulle, meni ihan täydestä, heh en arvannut mitään, kun kaikki frendit olikin oven takana...

Ja vielä: Leffassa häiriköivät teinit. Vittu eilen olisi oikeesti niin tehnyt mieli vetää paria teiniä ihan suoralta pataan, mut oli pakko hillitä ittensä, ettei olisi ollut kotiintuotavana jotaan lapsen pahoinpitelysyytettä. Alkaa olee sellaiset fiilikset, että ei enää kiinnosta maksaa leffasta, koska nautinto on välillä aika kaukana.

Mun mielestä äsken uutisissa, kun tuli äsken tuosta pakkolaista ja hoitsujen irtisanoutumisesta ja siinä haastateltiin yhtä hoitsua, se kommentti siinä oli jotenkin.. Ärsyttävä.

"Olemme raivoissamme. Tuntuu ettemme ole minkään arvoisia."

Nii. Kun halutaan taata se, ettei potilaita kuole, ni tyypit on raivoissaan ja tuntee olevansa ei-minkään-arvoisia?

Tää on si mun eka ja viimenen kommentti täällä tohon kiistaan liittyen.

Tuo helvetin kännykkämainos!*grr* Toi ei onneks oo ihan niin iso kun se If:n mut toi tulee tohon ihan joka kerta kun vaihtaa sivua tai päivittää yms.*senkin* Onneks tosta ei kotona sentäs tarvi kärsiä!

tää yskä!!
ei yhtään unta viel tänä yönä, ja jo seiskalta herätys
enkä varmaan enää nukukaan, on tää yskä meinaan niin paha

hävitä aa:lla 72 offarille:S
vittu.

[q]Santutar, 10.10.2007 15:41:
Minä. En osaa enää... enkä tajuu enää.*igor*
[/q]

loppu tollaset puheet heti kättelys nainen*släp*

Pari viikkoa väsyttänyt ihan tajuttomasti vaikka oon mennyt joka ilta viimeistään kymmeneltä nukkumaan. Ja herätys on seiskalta. Ennen on voinut valvoa helposti puoleen yöhön ja ylikin, ja silti oon herännyt aamulla pirteenä. Käy pikku hiljaa ketuttaa tää väsymys

minä itse, prkl kun menin nukkuu yhen jälkee ja tyttö heräs kuuden aikaa nyt sit väsyttää

Flunssa-nuha-kuume-räkäyskä.. naisss.. en sit päässy töihin enkä varmaa tänääkää reenaa

Joidenkin ihmisten läpinäkyvästäkin läpinäkyvämpi käytös. Eikö niitä edes hävetä????????

Taloyhtiön patterit on säädetty ihan VITUN kuumalle, täällä huoneessa on jotain 28 astetta...

Se, että löysin tänään ihan saakelin hianon Gsuksen talvitakin *plur*, mutta jälellä oli enää 1 kpl L kokoa, mikä on mulle ihan liian iso *nyyh*, ja niitä ei nyt sit tietenkään enää tuu lisää...enkä tiiä mistä helkutista sellasen nyt löytäs sit...ei ollu maahantuojallakaan enää niitä varastossa Mä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin haluan sen takin! *itkupotkuraivari* Se ois ollu kyl niin mun näkönen takki!...äsyttää, et sitkun kerrankin löytää ihan megapasselin, ni sit ei oo kokoi...mhö

Englanninkieliset postaukset jotka alkaa "Umm..." Kuulostaa niin daijulta tai vaihtoehtoisesti alentuvalta, tai hyvällä säkällä molemmilta!

Eilen meni treeneissä niskat vähän jumiin... Tänään ei ookkaan tarvinnu kauheasti päätä käännellä.

[q]mikke, 11.10.2007 19:03:
---
juuco, 11.10.2007 18:21:
Kämppis ylipuhui mut rekisteröitymään facebookiin.

---

mua ärsyttää kun jengi ei muusta puhukaan ku tosta vitun facebookista. Uutisia myöten
[/q]

Sepä se.. Ja mä kun alunperin vannoin etten ikinä sekaannu siihen. Tosin helvetin turhalta se edelleen tuntuu, ehkä mulla on vielä toivoa pelastua!

Minä itte *hmph**eiei**eikä**dissaa*

O