Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Hampaan poiston jälkeinen jomotus ei ota millään laskeakseen. Kai se on se viikko odotettava täyteen ennenkuin hellittää kunnolla.

ihmiset jotka ottaa yhteyttä vain kun tarvitsevat jotain ja sit ku asiat ei mee niiden mielen mukaisesti, aletaan narisee! *toktok*

Ihmiset, jotka peruvat kaikki lupaukset viime hetkellä...*grr*olisi syn.bileet ja moni hyvistä kaverista ilmoittivat vaan että joo ei ne pääsekään, kauan sovittu homma kuites..prkl..Mä en ainakaan tulee niiden synttäreille..

lumi/räntä/räpäskä whatevö

Minä. En osaa enää... enkä tajuu enää.*igor*

tuo vtn stnn "avopuoliso". Ei edes pysty alkaa erottelemaan *senkin**eiei**dissaa* *grr**släp**släp**släp**släp*

Helvetin turha pitkä viikonloppu. Ei paljoo rentouttanut maata neljää iltaa neljän seinän sisässä suurimpana viihdykkeenään omat ajatukset.

Ihmiset jotka ei osaa / kykene / riitä koulutus sammuttamaan tupakkaa tuhkikseen ja tuloksena se syttyy palamaan ...

lupausten pettäminen, sanansa syöminen jne mitähän kaikkea vielä.....

Unettomuus, seiskalta ois herätys mutta perkele ku pyörii liikaa asioita päässä niin eivaan pysty lepäämään.

puhelinmyyjät jotka ei ymmärrä lausetta "ei kiitos kiinosta tällä kertaa"*igor*

no voi vitun vittu kun nuo esimiehet ei malta pitää näppejänsä erossa asioista joista ne ei tiedä pätkän vertaa!*dissaa* mut eihän se paska sen niskaan kaadu vaan mun.

ihanaa olla takaisin töissä*igor*

Negatiiviset ja pessimistiset ihmiset, jotka vaan valittaa ja ruikuttaa koko ajan. Onko hei lasinne puolityhjä vai puolitäysi..? Jos joka ikinen päivä pitää ruikuttaa oman arkensa karmeudesta, löytyy vastaus 100% varmasti peilistä. Tehkää sille jotain ja lopettakaa toi jatkuva valittaminen! Kukaan muu ei teidän arkeanne pysty muuttamaan ja suoraan sanottuna olen kurkkuani myöten täynnä näitä valittajia.

Ja sit nää sankarit jotka jaksaa kitistä joka ikisistä bileistä.. niinkun vaikka nää jotka valitti Infectedin keikasta. Hei haloo ja hyvää päivää! Jos lähtee sillä asenteellä liikkeelle että kaikki on paskaa, niin kaikki varmaan sit onkin ihan just sitä! Mun bileiloa ei pystynyt pilaamaan sit yhtään mikään ja se oli ihan itsestäni ja omasta asenteestani johtuvaa. Lähdin kuuntelemaan v****n hyvää keikkaa ja sain ihan just sitä.

aurinko tunkee mun kotiin

Aamulla ärsytti sade ja kiireiset autokuskit ja märät vaatteet.

Sit ärsytti se kun ihmiset ei osaa tehdä töitään hyvin.

Nyt ärsyttää se et mul on huomenna hammaslääkäri mut se ei kuulemma oo palkallista työaikaa. Jotenkin vaan outoa, se on kuitenkin käytännössä välttämätön terveyteen liittyvä meno mitä ei voi hoitaa työajan ulkopuolella; samalla periaatteella mun mielestä tänkin pitäis olla palkallista työaikaa kuin sairasloma.

Ituhipit.

just tänään virrat prkl *toktok*

[q]H3li, 9.10.2007 07:49:
kurkku kipee yhyy
[/q]

mul on kans vähän nielu ja oon niiiiiin tukos
just ku näytti siltä et lenssu saattais alkaa helpottaa, ni ei, uudestaan vaan kipeeks ennen ku ees kerkes kunnolla parantuu

miks oon näin tautinen??

kurkku kipee yhyy

Toi duunihaastattelu.
Mut oli kutsuttu sinne sanomalla että oon just sitä mitä ne ettii, mutta sitten siellä paikanpäällä ne valitteli mun vähää kokemusta alasta*ding*
Eiks se ollu lukenu mun cvtä ennenkun se kutsu mut sinne*senkin*

O