Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Lauantai, eikä mitää tekemistä, eikä rahaa tehä mitää.

Sekä äiti.

Tykkimäen mainoksen tunnusmusiikki

Joku oli laittanu kaupassa sitruunapippuritonnikalan (= *poks*) samaan paikkaan chilipippuritonnikalan (= *kuolaa*) kanssa. Yöks.

Se kun nenä on niin tukossa, että pitää keskittyä hengittämiseen jotta homma pelittää... Not good.

Oma sinisilmäisyys.

Ratikkakiskojen remontti karhupuiston nurkalla, eli suoraan mun ikkunan alla.
Nukuin viime yönä kolmisen tuntia, kun kaupunki "on pakotettu tekemään osan töistä yöaikaa" ja lopettivat kai siinä vähän ennen puoli neljää aamulla. Ja tätä tulee sitten jatkumaan yli kaks viikkoa, että kiitos vaan, täytynee kiusata poikaystävää muuttamalla sen luo karuun sitä meteliä. Ne kun tosiaan poraavat ja repivät ylös sitä katua ja se kaikuu kivasti kiviseinästä toiseen.
Voisin jotenkii kuvitella, ettei ois maailman isoin, vaikein ja kamalin asia siirtää sitä kolmosen reittiä siks aikaa menemään vaikka kurvin kautta, että vois tehä sen duunin päivällä eikä tarvis valvottaa kahta viikkoa kaikkia niitä kymmeniä ja taas kymmeniä ihmisiä, jotka siinä liepeillä asuu. *toktok*

pablo myyty loppuun....harmittaa

No voi nyut perkele.... kouluun tullu uudet koneet..

Ei pääse mihkään sivuille
Ei galleriaa, ei kuvakkeesee, ei facebookkii, ei luukkuun, ei huuto.nettiin :DDD perkele.

[q]Miinapiina, 24.6.2007 10:48:
ajattelemattomat ihmiset... *toktok*
[/q]

Veit sanat suustani.

ajattelemattomat ihmiset... *toktok*

Jos mä en onnistu tän viikon aikana saamaa mitää muut duunia, joudun palaamaan taas kaupankassalle...*uuh*

Mun kesätyöpaikka, jossa ollaan epäreiluja ihan yleisesti ja naapurin ilmastointilaite, joka kuulostaa kovaääniseltä pesukoneelta ja vie mun viimeisetkin toiveet yöunista.

*eikä*

[q]`“'”´÷•º°·.¸, 25.6.2007 18:20:
Spedet, jotka käyttää sanan sopimus asemesta sanaa soppari. Siis; aargh. Molemmissa on seitsemän (7) kirjainta, joten tämä kiva uusiosana on täysin hyödytön. Vertauksen vuoksi: Mitä jos alettaisiin kutsumaan kännykkää kännykkäpuhelimeksi ja telkkua telkkuvisioksi. Järki käteen, hyvät ihmiset!
[/q]

Siks, että sana "soppari" sopii ainakin mun suuhun paremmin kuin "sopimus".

Edit. Ja kun puhutaan noista monikoissa, sopparit on helpompi ja nopeampi sanoa kuin sopimukset.

joo-o. vittusaatanan interventiojärjestelmä. täyttä paskaa koko roska. perkele. en kestä!

no, onneksi ei ainakaan ollut kyse omasta tyhmyydestä tai taitamattomuudesta vaan ihan puhtaasti jonkun konsultin tekemästä paskajärjestelmästä ja sen käyttökelvottomuudesta. jihuu.

[q]pyhimys, 26.6.2007 17:15:
Kaiken maailman liitytkö seuraa tyyppit.
[/q]

Joskus tuntuu että "ei kiitos" ei edes riitä joten mä oon oppinu sanomaan "kiitti mutta kuulun jo tähän" sitten ne vain hymyilee takaisin ja toivottaa päivänjatkoa

[q]hallucinogen, 26.6.2007 19:56:
---
Muhvi-, 26.6.2007 19:04:
Olla köyhä aina, tai siis ettei oo varaa ostaa kuussa ku ehks yks laukku ja ruokaa. :(

Ku valmistun ja saan 3 kertaa enempi rahaa säästän heti ja meen hakee Tukholmasta aidon Diorin laukun!!!!!

Mut vuos o pitkä aika tavaraa rakastavalle. :(
---
Ei vaan kertakaikkiaan pysty ymmärtää naisten rakkautta laukkuihin :D.
[/q]

Tai kenkiin

Hengästyminen pakkasella.

Monennenkohan kerran sanon, että kämppis. Nyt toi idari ehdotti, että mä kävisin tankkaa sen auton kun se on kännissä ja kun sanoin, että en käy koska herään huomenna aikaiseen ja pitää hoitaa asioita ja mennä töihin. Niin alkaa valitus, että kun ei voi hoitaa asioita. Vittu minunko asia on tankkaa toisen auto. Niin ja yhteisissä tiloissa ihan vitunmoinen siivo ja ei ole kuin yksi henkilö jota kiittää siitä.

[q]epicuros, 26.6.2009 17:42:
---
Aurinkoneiti, 26.6.2009 17:18:
---
Syce, 26.6.2009 17:05:
Naapurien röökinpoltto partsilla... ei vittu voi hetkeksikään jättää partsinovea auki et koko kämppä haisee aivan paskalle! VITTU

---

Olen samaa mieltä. Arvaa vaan oonko manannut ketjupolttaja naapurit helvettiin.

---

Palkatkaa joku roteva hullun näköinen sälli käymään niiden oven takana mainitsemassa asiasta :D
[/q]

Hyvä idea !*nauru*

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O