Mikä ärsyttää?
Eräs YTV:n seutulinja ei kulkenu ainakaan tuntiin, eikä missään mainintaa asiasta. Kiitti **tusti vaan kun oli vielä kiire. *släp*
edit: Jaa ovat vissiin kolaroineet länsiväylän tukkoon...
Toi vitun pesukone ja se, kun en oo mikään ihmelapsi et osaisin ite sen korjata
et kännipäissään tulee kaikenlaisia tyhmiä mielitekoja, kuten tilata pizza (no okei syötiin kolmestaan) ravintolassa myöhään illalla
Sitte vois ehkä vähän ärsyttää (vaikka tekeekin hyvää välillä), ett ollaa oltu hereillä 10 asti, mutt mitään ei olla tehty, chillailtu vaa makkarissa telkkarin, kissojen ja tietotekniikan kanssa.
vitun moottoripyörät pitäs kieltää lailla. miten helvetissä niistä saadaan lähtemään niin helvetillinen meteli ja miksiköhän se sallitaan pyörille. autosta jos lähtis samanlainen mökä, niin ei varmasti menis leimalle. joskus vielä toteutan vanhan kunnon pyykkinarukikan.
[q]Ronie, 5.9.2006 11:11:
---
Hypnoosi, 5.9.2006 10:56:
...yks tytteli tunki kengänpohjaansa kokoajan mun polvelle Mun piti sit istua pari tuntia ihan oudossa asennossa, kun en kehdannut fiksuna mainita noin "mitättömästä" asiasta, loukkaamatta neitiä
---
Oisit nyt vaan pyytänyt häntä siirtämään sitä jalkaansa. Kyllä sitä pitää omat puolensa pitää.
[/q]
Okra Mitenkähän sen ilmaisis sitten ns. hienovaraisesti? Jalka v___n mun reviiriltä vaiko voisiko neiti ystävällisesti siirtää koipensa paremmille vesille tms.?
Oma rahanmeno ärsyttää. Kuukauden sisään mennyt varmaan 600 euroa levyihin ja niistä on noin puolet semmoisia, mitä en ihan pelkästään omaan käyttöön välttämättä olisi hankkinut. Ainakaan näin lyhyellä aikavälillä. Sitten, jos nyt ei vielä minnekään raflaan saa työnnettyä itseään dj:ksi, niin siinähän sitä ollaan... ja menihän sitä 168 euroa Sennheisereihin ja sitten vielä tuo levylaukku n. 50 euroa... niin ja pitäähän sitä käydä vielä ensi viikolla parturissa ottamassa raidat. Mitä sitä säästöillä tekisikään...
MAINOKSET nettisivuilla joista alkaa joku ihme pälpätys kun vahingossa vie kursorin niitten päälle. Ei se mitään mut kun tälläset mainokset on vielä ihan täyttä kuraa. Joo eiköhän sen saa kytkettyä pois päältäkin mut jotkut mainokset on aika hyviä, iso osa ei.
Ihmiset, joiden on pakko manipuloida toisia ihan vaan oman pahan olonsa takia ja joiden mielestä aivan samantekevää mitä muille tapahtuu sen johdosta kunhan sen oman pahan olonsa vaan saa pikaliimafiksattua sillä.
Cheers vaan.
[q]*Stella, 20.5.2007 19:45:
Vittu että välillä ärsyttää miehet. Jokainen aina jossain kohdassa laulaa sen saman laulun "mua ahdistaa, nyt tarviin omaa aikaa, ehkä parempi nähdä vähän harvemmin". Minkä takia mua ei ahdista yhtään??????? Olkoon saatana keskenään kaikki ja perustakoon ahdistujien kerhon ja ihmetelköön miks on keskenään vittu.
Ehkä huomiseks lepyn.
[/q]
hahah.. mäkin oon törmänny tähän elämäni aikana n+1 kertaa. Ihme porukkaa!
btw, hyvin sanottu *nauru**piis*
ei vieläkään anniskelupassin tulosta.. olis pitäny tulla jo viikko sit...
läpi meni! sähköpostilla tuli tieto.. nyt vaa venaillaan niit papereita...
Kuntoilijat, yleisurheilijat, valmentajat, liikunnanopettajat sekä lapsukaiset jotka vaikeuttavat yliopiston kuntosalin ovaaliradan käyttöä joko:
A.) Vaihtamassa kuulumisia radalla
B.) Venyttelemässä koipia keskellä rataa
C.) Juoksemalla rataa vastakkaiseen suuntaan
D.) Istuttamalla lapsia keskellä rataa kun muut juoksevat ja sitten väistelevät lapsia
Rata on ikävän kapea paikoittain. Luulisi nyt kuitenkin, että ihmiset jotka käyttävät rataa itsekkin, olisivat huomaavaisempia. Ai niin, olen Virossa.
Siis voi jumalauta taas. Kämppis sai jonkun älynväläyksen ja päätti sit siirtää pyyhetelineen pöntön yläpuolelle suihkussa kun se oli aikaisemmin vastakkaisella puolella. Nyt se vittu on lähempänä suihkua ja yritä siinä nyt olla sit ees pöntöllä. Kiitti vitusti. Kun tivasin pariin kertaan, että, mikä vitun järki tossakin oli niin sai kaksi ihan vitun hyvää vastausta, "Koita siirtää takasin" ja "Ihmeellisiä ovat asiat". Vittu mikä aivopieru koko jätkä.
En taaskaan ole voinut edes yrittää tehdä mitään ajoissa ja kohta alkaa olla aika helevetillinen kiire. Argh, miks en ikinä opi? *toktok*
[q]mayah, 23.5.2007 21:16:
---
Freja, 23.5.2007 21:13:
---
mayah, 23.5.2007 21:10:
Ystäväni LämpöVesiIlmastointi-Insinööri Tero-setä kertoi minulle, että se on aivan yksi hevonperseen maku paljonko kerrostalossa sähköä koitat nipistää, kun mittarilukemat otetaan koko talon kulutuksesta (jos siis mittarilukemaa ei käydä katsomassa huoneistosta). Toki sähkön säästäminen pienentää sitä kokonaispottia, mutta itse ei koko laskua kontrolloi.
Näin kertoi Tero-setä ja koska hän on insinööri, hänen sanansa on totuus.
---
Siis MIT!? Eli ku naapurin urpoilla on kaikki masiinat viimesen päälle sun muuta ni mä joudun maksaan niide takia enemmän?
---
Näin minulle kertoi insinööri. En voi väittää vastaan, koska en ole niin viisas.
[/q]
Itsellekkin tuli joku kuukausi sitten tuommoinen pieni yllätys eli tasauslasku about 200 euroa. Omassa laskussa oli kyllä selvästi eritelty omat mittarilukemat ja kyllä ne meni ihan yks yhteen sen tasauslaskun kanssa. En tiedä oliko joku käynyt jossain välissä lukemassa mittareita vai ei. Ei ainakaan silloin, kun itse olin kotosalla... En kyllä itsekään usko, että ne mistään koko talon kulutuksesta sitä kyllä katsoo...
Ja tasauslaskuhan tulee, kun ne vertailee sinun todellista sähkönkulutusta verratuna siihen vuoden takaiseen arvioon. Kai ne hyvittääkin, jos on maksanut vuoden aikana liikaa...
muutamat asiat taas tänään...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705236145933_uu.shtml ja tollakaan ei oo si huumorintajua!!
Että kun tulee matkalta kotiin, niin netti ei toimi. Mikään ei oo ärsyttävämpää kun se, ettei voi lukea mitä Suomessa on tapahtunut ja miksi esimerkiksi kerrostalon rappukäytävä oli pohjakerroksessa täynnä vettä.
..Piti sitten herätä töihin että pääsee nettiin, vaikka ensin ajattelin ottaa vapaapäivän. Pyh.
Juhannus vituttaa ja juhannus-vituttaa.
Tällähetkellä melkopitkälti kaikki.
Ne järkkäreihin kiinni laitettavat linssit on sitten objektiiveja eivätkä objekteja, tytöt ja poijjaat.
Päässä soiva Wham - Last Christmas