Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Muutamat kusipäät foorumeissa, joilla on elämäntarkoituksena pilata joka ikinen keskustelu "minä tiedän-mun mielipide on ainoa oikea-minä nussin pilkkuja-ja myös pisteitä, jos et esitä mielipiteesees faktoja ja lähteitä" jutuilla..

Hirveen siistii vääntää töissä lähemmäs 60 tuntia viikossa ja sekavuoroja,
pää hajoo ja vitutuskäyrä nousee taivaisiin.
Ja sit mua pistää kummastuttaa et pakkoks sit on palkata jotain kädettömiä vajakkeja joilla ei ees maalaisjärkeä löydy oman nimen kirjottamiseen ja ihmetellä sit ku työt kaatuu niskaan ja joutuu korjailee muiden jälkiä.
viddu sanon mä.

[q]k1mm0, 29.5.2007 15:48:
---
H3li, 29.5.2007 14:15:
kai se on tuo tuleva viikonloppu joka vie fiilikset tähän hommaan.

---

sun viikonloppu *wrist*
[/q]

ahahahahahahah!!

sit oma ärsytys:

mä onnistuin tos taannoisella kotikäynnillä porukoiden luona flippaamaan niiden koneen. No mutsi ja ne ei tajuu sen päälle mitään enkä oikein mäkään siihen asiaan.
Mun mutsi kysy et josko voisin pyytää mun kaveria "pekkaa" et tulis kattomaan ku se kuitenki tajuaa paljonki koneista. Porukat tuntee "pekan" ihan hyvin ettei siinä ole ongelmaa.

No soitin "pekalle" et josko vois mennä sitä kattomaan ku se ei pelaa kunnolla. Se sopi pekalle ja ehdotti seuraavan viikon ti-iltaa ja se sopi myös mun vanhemmille.

No meni joku 1,5vkoo ja mun mutsi soitti ja sano ettei oo "pekkaa" näkyny ei kuulunu!! ei ollu laittanu viestiä ei ilmottanu ees mulle ettei pääse. No mulla het verenpaineet kohos ja laitoin viestiä "pekalle" ja kysyin et eikö ollutkaan päässyt?

"pekka" vastas et oli unohtanu ja ollu kipeenä ja tehny päättötyötä. Pahoitteli kovasti ja itse ehdotti toista pvää. Laitoin viestiin mutsin nron ja pyysin et josko sopis mun mutsin kans koska menee et ne on himas sit kans. "näin tehdään=D" oli "pekan" vastaus...

Tosta on aikaa sellanen 2vkoo ja eilen mutsille soitin nii ei ollu "pekka" ottanu edelleenkään yhteyttä ja ei ollu kuulunu mitään.

Mä oon ite nyt tosi vihanen tälle vitun "pekalle".. JOs vittu ei olis kerinny tai kiinnostanu nii vittujakaan tehä sitä nii miks vittu lupaa!!!!!!!!!! mä voisin ehkä niellä tän jos olisin ollu mä kysees mut porukat venaili monta viikkoo sitä et "pekka" ilmottas et tuleeko koska KUN NIIN OLI VITTU KERRAN LUVANNUKKI SAATANA!!!!!!!! No faijal oli palanu käpy ja soittanu sit toiselle tyypille ja nyt kone o kunnos..

pettymys tähän kaveriin on aika suuri.. ollaan joskus oltu parhaita kavereita.. sen tyttöystävä on mun lapsuudenkaveri mut nyt oikeesti meni järki.

mä en tiiä laittasko tulenkatkuisen viestin vai mitä.. luulis et hävettäs..

ja sit viel yks ihan härö ärsytys.. LAhdes ei koskaa ukkosta kunnolla...

Kun ei saa ajatuksia mitenkään selvään järjestykseen.

[q]Ronie, 5.9.2006 12:08:
---
Hypnoosi, 5.9.2006 12:05:
---
Ronie, 5.9.2006 11:11:
---
Hypnoosi, 5.9.2006 10:56:
...yks tytteli tunki kengänpohjaansa kokoajan mun polvelle Mun piti sit istua pari tuntia ihan oudossa asennossa, kun en kehdannut fiksuna mainita noin "mitättömästä" asiasta, loukkaamatta neitiä

---

Oisit nyt vaan pyytänyt häntä siirtämään sitä jalkaansa. Kyllä sitä pitää omat puolensa pitää.

---

Okra Mitenkähän sen ilmaisis sitten ns. hienovaraisesti? Jalka v___n mun reviiriltä vaiko voisiko neiti ystävällisesti siirtää koipensa paremmille vesille tms.?

---

Hei haloo Ei voi oikeesti olla noin vaikeeta.
[/q]

On se vaan joskus..

Tästä pahuksen lämpötilan alentamisyrityksestäkään ei näytä tulevan yhtään mitään, ikkunat olleet auki koko päivän ja verhot alhaalla mutta lämpötila laskenut vain vaivaiset 0,3 astetta. Lämpötilaero ulkoilmaan nähden on noin 7 astetta ja siltikään noitten luukkujen aukipitäminen ei tuota tulosta.

Pirun subtrooppinen ilmasto.

Edit: ja pirun mukavaa mennä goisimaan valmiiksi hikoiltuun sänkyyn *igor**hikoil*.

Ihmiset, jotka etuilee esim. koulun ruokajonossa. Tai ihan missä vaan jonossa.

Junat

Typerät ihmiset, jotka eivät tiedä paskaakaan siitä mistä puhuvat, mutta kuitenkin yrittävät päteä.

Ymmärsin taas näköjään kaiken väärin

Ei yhtään mikään! :)

ehkä ei,itse olen aika herkkä ja mua viilattu useasti linssiin,satutettu..

Ystävät, joiden jatkuvan vitunmoisen uteliaisuuden tyydyttäminen mun asioistani tuntuu olevan tärkeämpää kuin mun hyvinvointini. Jos sanon ettei mua kiinnosta puhua jostain henkilökohtaisesta asiasta puhelimessa, niin miksi perkeleessä siitä pitää ruveta inttämään ja lopulta vetää herneitä nenään?

Ystävä: "No mites tän ja tän asian kanssa hei... Kerros mulle niistä."
Minä: "Se on vähän sellainen juttu, että puhun mieluummin siitä joku toinen kerta kasvotusten."
Ystävä: "Kyl sä nyt voit sanoa et kyllä vai ei."
Minä: "Mikset sä nyt vaan voi uskoa, että tää on mulle sellainen asia etten halua puhua siitä juuri nyt enkä puhelimitse?"
Ystävä: "No ei sit. Ei tarvi puhua MISTÄÄN. Moi!"
Minä: "..."

I HAVE RIGHTS TOO! ZOMG!

mummot ja ämmät lastenrattaissa pyörätiellä ku tuut miljoonaa rulliksilla alamäkee vastaan ja ku ne on niin vitun tyhmii ettei ne tajuu väistää ja joudut vetää autotielle vastaantulevien kaistalle.. *toktok*

se että mä voisin olla yhä tällä hetkellä rannalla kavereiden kanssa, mut ehei, mä lähden sieltä pois sen takia että mulle soitetaan töistä ja mä lupaudun mennmään istuun töihin puoleen yöhön asti. ja tripla palkkakaan ei just nyt lohduta.

Kipeenä pienessä kuumeessa, ja pakko lähtee töihin koska on ihan helvetillinen kiire ilta..

V***n kesätapahtumat...

Päätösten ja asioiden venyminen, venyminen, venyminen ja venyminen...

tyhmät ihmiset *toktok*

mä oon kyllä ihan vaatimalla vaatinu, että ne tunnit joiden ois pitäny tulla kyseisenä kuuna, tulee kans. Jos se on palkanlaskijan moka, niin ei sun tarvitse todellakaan kärsiä siitä, että rahat tulee kuukauden myöhässä! tosta vois alkaa tehdä jo valitusta johonkin suuntaan :s

oon monesti saanut viikon myöhässä, jos jotain on puuttunut.

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O