Mikä ärsyttää?
[q]Takyon, 13.5.2009 16:38:
---
Sillon kun soppis oli vielä kuvioissa niin hikisen tyypit ja musa oli ihan luksusta, mut nyt ne on kyl ihan kuolettavan tylsiä. Todella kankeeta dialogia ja tiettyjen sanojen yletöntä toistoa.
Onneks Zapasnik soittaa niitä toivebiisejä kun siellä tulee ihan helmiä vähän väliä.
[/q]
itselle ei soppis uponnu ainakaan loppuvaiheessa yhtään, mutta Zapasnik on ihan äijä! Pirun hienoo ett se pläjäyttää jotkut kunnon junkat aamulla, nastaa kuunnella dösässä työmatkalla :)
yhdestä pisteestä kiinni etten päässy suoraa haluaami kouluun..nyt varasija 5.
Puhutaan selvästikin eri kieltä mun poikaystävän kaa. Vittu.
Se etten koskaan kykene nukahtamaan parissa minuutissa. En voi mitenkään ymmärtää, miten se käy joiltain niin helposti.
Oon niin kateellinen sellaisen kyvyn omaaville ihmisille, että teki mieli perustaa oma topikki "Mistä olet kateellinen", mutta ajattelin, että sellainen on varmasti jo olemassa.
Tää kuuluis myös osastoon päivän :(
Vanhempien kanssa riitely tässä iässä ja
Edit: hymiökarsinta
uni ei tuu ja ois kasilta herätys:/
kuullostaa, viellä
[q]Avernian, 21.7.2007 11:07:
No meet käymään kaupassa ja nappaat sieltä jonkun hyvän näkösen miehen mukaas. Ei toi vaan voi olla ikinä ongelma naisille.
[/q]
Se on kato kun noi naiset vaatii noilta rakastajiltakin niin paljon, että se karsii 99% kiinnostuneista miehistä pois :D.
Kyllä mäkin oon aina valmis auttamaan kärsivää naista mutta sitten ne ei ookaan ihan niin puutteessa, että ne tarvitsis mun apua
Se, että tietyn kaverin kanssa sovitut tapaamiset eivät koskaan pidä. Eilen kyseli et voidaanko tänään päivällä lähteä yhdessä harrastamaan ja sanoin et mennään vaan. Sovittiin et soitellaan päivällä ja sit pistetään kamat kasaan. Nyt oon puolestapäivästä lähtien soittanut kolme kertaa ja pistänyt yhden tekstarin ilman vastausta. Samaan aikaan ei tarvitse kuitenkaan olla Sherlock huomatakseen, että kyllä siellä hereillä ollaan - tiettyyn webbipalveluun ollaan kirjauduttu tänään ennen puoltapäivää jo.
Vitun ärsyttävää. Meen sit itse harrastamaan. Haista jäbä paska.
Selkeet PMS:t....*igor*
No, kohta suihkuun ja kauppaan.
Ja onneks tulos kiva viikonloppu*hihu*
Unettomuus ja tuntikausien pyöriminen ja seinien tuijottelu+puhelimenräpläys *toktok* Taas....
Moraalisaarnaajat
Ärsyttää olla välikätenä toisten riidoissa. Selvittäisivät asiat keskenään*senkin*
tää päivä ei menny ihan putkeen ...
tää tietokone!!!!!!!!!!!! ARGH!!!!!!
Taasen Tour de francessa kärähtäneet polkijat, vinokurov kärähti justiinsa (oma suosikki ollu hetken aikaa). Tosin aika vähissä taitavat nuo puhtaat polkijat olla.
[q]Android, 25.7.2007 11:36:
---
10-, 24.7.2007 15:29:
pari kuukautta kestänyt pennittömyys, saamattomuus ja kesän hiljalleen hiipuminen*grr*
---
[size=15]Ei kai sinulla vain ole pitkät hiukset ?[/size]
[/q]
Valitettavasti ei. Hankkiuduin eroon tuosta tekosyystä heti kesän alussa, mutta en huomannut oleellista eroa hiuksien ja hiuksettomuuden välillä. Yhtä laiska ja rahaton, ellen jopa laiskempi ja rahattomampi, olen nykyään..*jeesus**nauru*
Tulevan viikon (lomaviikon) säät: suoraan ***seestä.
oharit
Päässä soiva Wham - Last Christmas