Mikä ärsyttää?
yks toinen foorumi on TAAS huoltokatkon alla joka kestää 1-2h.....
Vesisade:
Ei jaksa tehdä töitä kun sataa koko ajan.
Ei paljon kiinnosta ajaa Helsinkiin kuntelmaan Immortal kun sataa.
Koht menee varmaan sähkö poikki.
Työnjohto:
"Tehkää se noin, poistakaa toi..." Noh, tehdään sit kuten herra käskee mut nyt se menee ihan varmasti päin helvettiä. prkl.. aaargh.. 19 työpäivää viel, sit lomalle.
Ärsytyksen kohteita mun harjoittelusta:
Mä unohdin palauttaa tän xxx baarin narikkalapun, Voisitko sä palauttaa sen? Totta kai ja pepsodent [siis ootko sä nyt jumalauta ihan tosissas sitä mieltä että mä otan auton ja ajan keskustaan vain palauttaakseni narikkalapun joka on jäänyt räkälästä sun taskuun?]
Lähes yhtä palkitsevaa on se, kun ihminen kääntää naama norsunvitulla-ilmeensä kulmahampaat vilkkuen teennäiseksi hymyksi suoraan sun silmien edessä, osoittaakseen miten jalo hän voikaan olla tällaista maanmaatosta kohtaan.
Ruokatunnit ovat onneksi ruhtinaallisen tunnin pituisia, eli ehdin ruokatunnillani eka viedä jotkut ihmiset toiseen paikkaan syömään ja sit hakemaan toiset ihmiset toisesta ravintolasta. Tän hetkinen ruokalistani o että yhtenä päivänä takapenkillä jonkun röyhtäsy haisi kebabilta, yhtenä päivänä tais olla kiinalaista ja tänään olikin sitten ranskalaisia.
Onneksi mä käytän "kesälomani" ja mahdollisuuden tienata rahaa tähän hienouteen. Pitäisi kai ajatella positiivisesti, että muutama on jopa oppinut mun nimenkin. Täytyyhän niiden jotenkin mua kutsuu paikalle, kun niilllä on jotain tärkeää tehtävää mulle.
On sentään ollut muutama positiivinenki juttu noitten vastapainoksi.*joo*
Mikä vittu siinä oikein on ettei voi kiltisti täyttää niitä taulukoita vaan pitää rikkoa ne mailiin ja sit on tiedot miten sattuu ja VÄÄRIN. ÄAKJRSFHUETIUWERHIUWERH!!! AAARGH!
puhelimen akku. vaikka oon ladannut sitä vaikka kuinka kauan, ni ei tartte mennä ku vaiks röökille ja juoruu ni akku loppuu... prkl!!
ja näköjään sit luurissakin jotain vikaa, ku laittaa sit sen lataukseen ja koittaa aukasta ni se pysyy vaan pimeenä ja siihen tulee joku ihme vaalee raita siihen näyttöön!!
argh
hedari
et rakkaalla miehelläni on unirytmit ihan päin peetä... valvoo koko yön ja nukkuu päivät.. kun se vaikuttaa myös mun unen laatuun aika paljon.. tulee heräiltyy ainaki kerran ku toinen valvoo.. ja asuntona toimii yksiö ni ei voi mennä ees toisee huoneesee nukkuu
Mut silti rakastan!! *sydän*
http://www.novalux.fi/home/page.asp?sid=4318&mid=2&Id=147
Perkuleen perkule, tommosta lamppua katkaisijalla ei löydy mistään. Pitäisi saada keittiöön tommonen ja joka paikassa sanotaa vaan ei oo:ta, ei voi olla näin hankalaa yhen lampun löytäminen *ding*.
Lepääminen
Se on pakollista, mutta niin turhauttavaa.
ei löydy vuokra-asuntoa tampereelta, ei sitten millään. grrrr nnnngggh ärrinmurrin *grr**toktok*
[q]astaroth, 9.7.2007 22:12:
niistin äsken nenukkani ja taisi poksahta valtimo sieraimesta. verta tulee saavista kaataen, eikä meinaa millään tyrehtyä
[/q]
Ihh Jos mahollista ni pakkasesta pussi herneitä tai vastaavaa siihen nenänviereen ja lavuaarin viereen odottelemaan, mahd. wc-paperia tai pumpulia ehkä sinne auttamaan tyrehdyttämisessä... On ainaki toiminu suht hyvin mulla ja mulla on aika vuotoherkkä nenuli.
nukuin pommiin ja missasin tentin johon olin lukenu.. ärh. mut saipahan nukuttua..
Se ettei ole oikean kokoista kammen ulosvetäjää, jää siis kampikeskiö huoltamatta (ja sitten nuo headset-ohjainlaakerien takaisin laittaminen prkl).
-sateen takia peruuntuneet työvuorot(mitkä näkyy vähemmän mukavana asiana palkkakuitissa)
-sähläpupu, joka levitti just jyvänsä ympäri kämppää
-duunin pedovuoropäällikkö
-vitun intti
prkl.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?messageID=5962437&tstart=0
[q]Haluan pärjätä ITSE!
Olen 16v ja olen raskaana. Lapsen isä on 17v työtön joten hän ei voi avustaa meitä. Haluan oman asunnon ja haluan pärjätä ITSE! Mitä tukia minä saan? Saako sossussa toimentulotukea? Entäs Kelalta asumistukea? Pitääkö ylä-aste käydä loppuun vai voinko ruveta heti työttömäksi ja saada työttömyys korvauksia? Saako lapsilisä? Haluan pärjätä ITSE!
Ei nimimerkkiä[/q]
Vittu morjes! Nimimerkki "Ei nimimerkkiä" haluaa siis pärjätä IHAN ITSE yhteiskunnan kustannuksella. Tarkoittaako se nyt sitten sitä että ihan riittää että pankkitilille kilahtaa riittävästi rahaa kerran kuussa. Että ihanko itse meinasit tehdä ruokasi, pestä pyykkisi ja jopa ehkä hoitaa sen äpärälapsesikin!? Pitikö hankkiutua raskaaksi 16-vuotiaana jos ei edes tajua tiedustella ensisijaisesti Kelalta/sossusta näitä tukiasioita? Onko Suomessa liikkellä muutenkin joku epidemian lailla leviävä tyhmyys-virus?
*toktok*
Aika monikin asia tuntuu ärsyttävän just tänään *eikä*
- kesätyön etsiminen
- tyhmät / rasittavat kanssaihmiset *släp*
- keli
- etc.
Huono päivä vissiin
http://sieni.us/?id=21
just nyt näemmä vittu ihan kaikki. Vaihteeks.
Käytiin juhlistaa systerin kaverin polttareita eräässä erittäin kuuluisassa ja hyväksi kehutussa ravintelissa aivan ytimen tuntumassa.. Paikka oli mielettömän kuuma, ahdistava ja hikinen. Ruokaa saimme odottaa tunnin verran vaikkakin tuon kerroksen sali oli lähes tyhjä (ehkä ko. paikalla vain yksi keittiö, joka on paikan kokoon suhteutettuna vähän).
Ruoka, jonka tilasin, ei pitänyt olla tulista. Noh, ensitöikseni sain kaapia pihvin päältä pari senttiä pois erittäin vahvoja jalapeenosiipaleita. Pihviä sahatessani mietin miten sitkeä 20 euron pihvi voi olla.. Sitkeää, tuntui kuin olisi syönyt 200grammaa jänteitä. Puolet pihvistä jäi syömättä sen jalapeenotulisuuden ja sitkeyden vuoksi.. Ruokajuomaksi tilasimme pari kannullista sangriaa, hinta ehkä hieman yllätti mutta vielä enemmän hämmästystä toi makuaistimus siitä, että kyseessä ei todellakaan ollut mitään sangriaa. Ehkä kannut mehua olisi ollut lähempänä kuvaamaan tuota "janonsammuttajaa".
Pöytävälit ko. paikassa olivat ainakin siinä salissa niin ahtaat, että tarjoilija ei mahtunut pöytien väliin vaan ojensi ruoat pöydän päästä eteenpäin välitettäviksi.
Itse ajelin tuon fiaskon jälkeen kotosalle viettämään mukavaa loppuiltaa, joka nyt on osoittautunut kolmen pöytäseurueemme, itseni mukaanlukien, osalta edestakaiseksi vessassa ravaamiseksi. Eipä siitä sen enempää ja ko. paikka boikottiin mukavista myyjätyttösistä huolimatta.
Tämän kaiken kivan lisäksi kurkkua on särkenyt lähes viikon, ja päätin tuossa äsken sitten peilailla vähän kurkkuun, josko vuosien takainen ihana ystävämme angiina olisi jälleen palannut. Nielurisat on poistettu, mutta peilistä irvisti kovin lohduton näky. *toktok* *lääkärinaikaavarail*
Nii joo, ja huomen pitäs mennä loman jälkeen töihin.
prkl jonkusortin kielimuuri taas oli treeniaikojen infot menny väärin mulle päi ja olin sit aamulla 7.30 turhaa hallilla hoo moilasena et missä' kaikki muut on. kysyin eilen illalla et monelta AAMU harkat on ja ne oli ymmärtäny sit vissiin että "huomiset" ja vastannu vaa tyyliin 7.30 ja sielä ja sielä .. huoh.. ihanaa ku ei ymmärrä toisiaan viel :( oli kiva herää turhaa ihan vitun aikasin
Päässä soiva Wham - Last Christmas