Mikä ärsyttää?
Vituttaakuntästäsaatanankaupungistaonniinhelevatanvaikealöytääsopuhintastakämppääjokaoliseesjossainkunnossa!!!!
Ja joo, tulihan se talvi tänne pääkaupunkiseudullekin, vähän myöhässä tosin, tässä jo vähän muuta odoteltiin...
Toi Voittopotin insertti/mainos...VOI PERKELE!!
Soita numeroon ...NOLLASEITSEMÄNNOLLANOLLA..
edit:
sana "pärrä". aaargh!
oi vittu!!!!!!!!!!!!!!!!! Ihmisten sympatiavihaisuus rasittaaaa!!!!!!!!!!!!!!
aaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *ranteetaukiviiltel*
Silmätulehdus, ja tän kaiken muun paskan päälle*igor*.
Minä *toktok*
no tällä hetkellä se, että just selvis, että mulle on valehdeltu yhestä asiasta ja viel ihan kirkkain silmin päin naamaa!!
mikä vittu siin on, et asioita ei voi sanoo suoraan?? ja tässäkään asiassa ei oo kyse mistään niin vakavasta et ois tarttenut valehdella.
ensin keksitään juttu, ja sit ku siit myöhemmin kysyy ni valehdellaan lisää! argh, pistää vihaks!!!
muoks: ja nyt ku tajusin, mitkä tän kyseisen henkilön toimintatavat on, ni selittyy sit monta muutakin juttua, mistä oon ajatellut, että mulla on vaan liian vilkas mielikuvitus. kerrankin on oikeesti syytä olla luottamatta ja uskomatta ko henkilöön. hyvä tajuta vaan liian myöhään... monelta harmilta ois vältytty ku ois aikasemmin tajunnut.
[q]larzizi, 7.5.2007 09:56:
Typerästi parkkeeraavat Toistakymmentä mopoa on pakko parkkeerata sellaisten välien päähän toisista, että väliin ei uskalla enää tunkea, mutta jos ne parkkeerattaisiin fiksusti ja tiivistettäisiin välit, mahtuisi viereen vielä kymmenen mopoa.
Idiootit
[/q]
Jep. Samaa olen kironnut, mutta autojen kanssa. God why, miksi on pakko jättää jotain puolen auton mittaisia rakoja niiden autojen väliin?!? Luulis nyt, että sen ahterin saa pienemmästäkin tungettua ulos, jos kerta munkin takamus mahtuu vaikka kuinka pienestä rakosesta Heti kun ei oo ruutuja näkyvissä niin ihmiset kuvittelee omistavansa koko parkkipaikan ja laittaa sen auton miten sattuu. Stnan ajattelemattomat ja epäkohteliaat ihmiset. Odotan innolla sitä päivää kun autoista loppuu menovesi ja autot pitää hävittää. Hevosvaljakot ftw!
Ai niin, oli mulla toinenkin ärsytyksen aihe. Väsyttää ja kotona pitäis tehä kaikkea, ja sit pitäis mennä heinolaan hakemaan veli ja mennä mökille kaivamaan jotain hiton ojaa. Ei jaksa
Ice Age 3 enkku 2.0 äänenä eikä 5.1 alkuperäisessä dvdssä!
Tää hiton flunssa
[q]mayah, 10.5.2007 08:24:
Kun töissä tyypit delegoivat eteenpäin asioita, joiden tekeminen kestäisi vähemmän aikaa kuin niiden delegoiminen. Esimerkki tältä aamulta sähköpostissani:
"Maija, poistatko xxxxx kotisivuiltamme, olen ollut niin kiireinen, etten ole sitä ehtinyt tekemään. Oikein mukavaa torstaita!"
aka. kolme klikkausta: klik, klik ja klik.
[/q]
Niin, tai sitten kun pyydetään lähettämään sähköposti aina tiettyä asiaa koskien, niin kaverit soittaa suoraan mulle niin että mä saan sitten kirjoittaa sähköpostiin sen saman, mitä ne sanelee puhelimessa. Joskus miettinyt että jos tuottavaa työaikaa oikeasti laskettaisiin niin paljonkohan sitä tossakin menee, JA KENELTÄ hukkaan.
Harvion kyseessä on edes ns "kirjoitustaidoton" henkilö, useimmin ihan puhtaasti sellainen meininki, että delegoidaan kun ei itse viitsitä.
Sähköposteista puheenollen..
Ärsyttää kun jollain jää se CAPS LOCK päälle. Ja sitten kun jo otsikossa on 15 huutomerkkiä, puhumattakaan eri "tehostevärien" käytöstä.
[q]Lenita, 11.5.2007 12:59:
Ärsyttää ihan suunnattomasti yrittää muokata wordillä tehtyjä asiakirjoja, kun tekijällä ei oo ollut hajuakaan miten ohjelmaa oikeesti kuuluis käyttää.
On kyllä aika mielenkiintoisia viritelmiä *eikä*
[/q]
Osaako joku _oikeasti_ vai käyttää wordia? IMO koko roska on niin saatanasta että eipä ihme jos tulee purkkavirityksiä vastaan :P
-M
IHMISET!*senkin* lyhyesti ja ytimekkäästi ihmiset! hävettää usein kuulua samaan lajiin..
unohdin labratakin kotiin, eikä millään jaksas lähtee hakemaan! Lisäks se on pesty eli pakko silittää (ihan koppura) *toktok*
[size=8]ELISA VITTU SAATANAN PASKAYHTIÖ PERKELE![/size]
[q]Aurinkoneiti, 26.6.2009 17:18:
---
Syce, 26.6.2009 17:05:
Naapurien röökinpoltto partsilla... ei vittu voi hetkeksikään jättää partsinovea auki et koko kämppä haisee aivan paskalle! VITTU
---
Olen samaa mieltä. Arvaa vaan oonko manannut ketjupolttaja naapurit helvettiin.
[/q]
Palkatkaa joku roteva hullun näköinen sälli käymään niiden oven takana mainitsemassa asiasta :D
[q]ezzy, 13.5.2007 07:30:
Siksi, koska ajattelemattomat ihmiset kolhii autoja jos ne on ihan vierivieressä (itsellä oli auto talven seisonnassa omassa pihassa ja molemmat kyljet täynnä ovenjälkiä...mietin tässä josko laittais molemmille naapureille vaikka tonnin laskut menemään)
Vituttaa yleensäkin, kun parkiruudut eivät vaikuta noudattavan mitään standardeja jokusissa mestoissa. Tehty jollekin vitun tojota yariksille...
[/q]
No juu, onhan tuo tietenkin ikävää. En vaan tajua ihmisiä jotka ei voi yhtään katsoa, että mitä siellä toisella puolella on ennen kuin avaa sen oven sepposenselälleen :(.
Ja noita pieniä parkkiruutuja näyttää suosivan parkkitalot. Sen takia mä en ajakaan koskaan niihin kun tiedän että siinä kävis huonosti.
Tuli just mieleen, että tossa parisen kuukautta sitten oli yks sankari jättänyt autonsa poikittain mun auton taakse ja jos olis ollut yhtään isompi auto (peugeot 206) niin siihenhän oltais jääty kaverin kanssa venailemaan sitä idiootti joka ei osaa parkkeerata autoaan oikein. Eli siis siinä mun auton edessä oli koroke mistä ei sillä autolla olis paljoa menty ellei olis halunnut keräillä etukatteita/mitälie pihalta ja molemmilla puolilla oli auto joten toi kääntyminen teki vähän tiukkaa . Teki kyllä mieli pamauttaa kunnolla sen auton kylkeen pakilla, mutta olis tullut omaankin autoon jälkiä :((
ÄRSYTTÄÄ KUN UKRAINA EI VOITTANUT EUROVIISUJA hihihih
Päässä soiva Wham - Last Christmas