Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ärsyttää se, että on oikeastaan lähes pakko käydä opintojen ohella töissä, että rahat riittää. Olen kohta 7 vuotta opiskellut ja ollut töissä samaan aikaan, ja pikkasen alkaa kypsyttää. Pitää ruveta varmaan lottoamaan, jos se vaikka auttais...

Tietysti jos jossain vaiheessa sais jotain oman alan ilta/viikonlopputöitä, niin vois olla mukavampaa. Mutta on se vaan kurjaa lähteä sunnuntai-aamuna töihin :´(

Lupaukset joita ei kuitenkaan pidetä. *kivatsulle**släp**dissaa*

[q]bubbelgum, 31.10.2008 23:31:
---
alphamagic, 29.10.2008 13:40:
Olin taas aamulla kiireessä pakannu koululaukkuni siten että jätin avaimet kotiin. Kovin on kiva todeta se tuossa oven takana kintut ritstissä ja käydä metsästää huoltomiehen numeroo, odottaa sitä puoltuntii ja kaikesta kivasta maksaa viel 20 euroo - rahaahan on kun roskaa etenkin näin loppukuusta opiskelijabudjetilla!
Pitäs varmaan vähän skarpata noitten avaimien kaa

---

Muutaman kerran avaimet kotiin unohtaneena, ja huoltofirmalle maksettua 35e per oven avaus totesin että ikinä en enää niitä hemmetin avaimia aijo unohtaa kotiin.

Ratkasuna mulla toimii se että ovi on AINA takalukossa. Eli ulos asunnosta ei pääse ilman avainta. Siinä on vähän vaikee enää unohtaa niitä kotiin. ;)
[/q]

Meillä tuo lysti maksaa 80 egee ja maksu ainoastaan käteisellä... I*sydän*sato :)

[q]crissy, 30.3.2007 22:18:
---
satumetsä, 30.3.2007 22:16:
---
crissy, 30.3.2007 22:10:
sellanen "salamatkustaja" hengailee mukana

---

Usko pois, kyllä se himo siitä hellittää.. himo- nyt mulla tuli taas jotain kaksimielistä päähän Noh pistetään kännin piikkiin

---

edellisen kans oli sama homma et hiukoilin sitä MOVE-siiderii varmaan puol raskautta... sit ku laitokselta kotiuduin niin oli sellane oottaa jääkaapis.. mut se oli aika pahaa...
[/q]

Mun ei onneks tehnyt raskauden aikana mieli juoda. Tossa pari päivää sit tuli pieni siiderihimo (tyttö nyt reilut 3 viikkoa), ja maistoin yhden huikan siideriä, hyi kun oli pahaa. Niin pitkään ollut juomatta nyt alkoholia, että täytyy varmaan opetella uudestaan :D No eipä tässä vielä kiirettä ole. Joo, ihan ohi aiheen meni. Eipä mikään pahemmin taida ärsyttää...

en tunne teikäläistä paha kutsua :D

tykkimiehet naisissa

***** tyypit liikenteessä, jotka eivät kykene ajamaan 60 alueella 60 eikä 80 alueella 80. S****** ruuhkauttavat liikennettä. Ja puhuvat kännykkään samanaikaisesti. Ärsyttää suunnattomasti! *grr**igor*

Ärsyttää kun tunteet vaihtelee älytömän korkeelta älyttömän alas jatkuvasti. On sellanen itkunauru olo jatkuvasti. Oon vaan niin ilonen ja helpottunut, sekä surullinen ja pettynyt.

Ärsyttää myös jäädä rannalle ruikuttamaan, kun toinen jatkaa elämäänsä kuin mua ei siinä ois ollutkaan. Jotenkin helpotais ainakin tietää, että eron puiminen ja muu naurettava liibadaaba ois myös sille tärkeetä, mutta kun ei oo

Perkele kun ei ota nuo niska/hartiat parantuakseen. Sirdaludeja saa popsia ja 600 buranaa Kiitää tästä saa menneiden vuosien satojen metallikeikkojen moshpittejä ja muutenkin ylenpaattista pään heilutusta...Nooo, ehkäpä tuo fysioterapia auttaa..*ding*

Kokeiles ottaa pari 25mg ketoriinia (vahvempana saa vaan reseptillä). Mä ainakin saan popsia ibuprofeineja ja parasetamoolia ihan hirveitä annoksia, et auttaa ees vähän, mut toi ketoriini on auttanut tosi hyvin, eteenkin niska-hartia- ja pääkipuun!

Mua ottaa päähän olla kipeenä jo kolmatta viikkoo... Kolmatta viikkoo kurkku kipee, toista viikkoo jo yskin, pari erillistä päivää täs ollu, et on ollu vähän kuumetta. Tosi raivostuttavaa!

jääkaappi on rikki lauantaina käytiin ruokaostoksilla ja sunnuntaina aamulla huomattiin et jääkaappi on lämmin ja pakastelokero sulanut ne sapuskat oli sit pilalla, vähemmän kiva. huoltomies sitä kävi kattomassa ja sano et tilaa täks päiväks korjaajan, mut mitä järkee on korjaa alkuperästä kaappia, jossa ovetkaan ei pysy kunnolla kiinni, kysyn vaan.

eilinen päivä oliki sit todella mielenkiintonen, ku piti vähän väliä ravata kaupassa ostamassa sapuskaa, ku ei niitä voinut mihkä säilöä, ja penskat tartti lämpimät sapuskat ja välipalat ja iltapalan kans

no tänään sit soitin isännöitsijälle, joka lupas soittaa sille huoltovastaavalle, et tilaa ihan uuden jääkaapin. noh, saas nähä koska seki tulee, ku tääl tapahtuu kaikki muutenki niiiiiin hitaasti

muoks: soitin sille huoltotyypille, ja kysyin et koskahan mahollisesti uus jääkaappi tulee, ni se vaan sano et ku firma x sen toimittaa ni ei tiiä et tuleeko tänään vai huomenna... et kyllä sen tänään tilaa.

no jep jep, kello on kohta puol 12 eikä se oo tehnyt asialle vielä mitään, ois vaikka aamusta soittanut mulle ja tiedustellut tilannetta, ja heti tilannut sen kaapin ni se ois voinut tänään jopa tullakin... huoh.. "kyllä sen tänään tilaan...."

[q]Super-Kerttu, 21.11.2006 09:52:
Se, kun kissat pitää koko yön omaa showtaan
[/q]

I know just how you feel!

tän vuoden formulat. ihan uskomatonta paskaa.

Oli tarkotus polkea pyöreesti 50 km lenkki tänään. Hommahan tietysti kaatui 10 km jälkeen keskellä ei mitään siihen kun etuvaihtajan vaijeri katkes

Note to myself: Aina varavaijeri ja -ketjut mukaan.

[q]Wolverine, 7.6.2009 16:39:
tän vuoden formulat. ihan uskomatonta paskaa.
[/q]

Sanopa muuta, parhaat unet saa kisalähetyksen ääressä. Zzzzzzzzzzzzz…

Akon feat Eminem - Smack that
Elastinen - Anna sen soida (mikä sen biisin virallinen nimi sitten onkaan)
Ja sitte noi jotkut suomalaiset "teinirokki" bändit

Alkaa pahasti ärsyttää kun noita biisejä soi esim. tossa meidän lähikaupassa.

Vattu, vihdoinkin kun saa raha-asioita kuntoon, sitä menee ihminen tilaamaan innoissaan ison kasan levyjä, kun vihdoinkin on rahaa. Ei se mitään, kun noita kerää niin tilaisuus tekee varkaan. Silmälasit menee uusiksi ja niihin halvimmillaan menee kahteen linssiin 240€. Piilaritkin oli "vain" 120€/6 kk

Kaikki paska tuntuu taas hyökyvän tädin niskaan sellaisella vauhdilla...

[q]John, 16.7.2006 01:26:
Entä kädenpuristus? Voiko sen jättää virallisissakin tapaamisissa pois, koska se on vain jonkun joskus mielivaltaisesti päättämä asia että niin kuuluu tehdä?*vink*
[/q]

Voi - jos sellaisen viestin haluaa lähettää. Ja tuossahan on sinänsä selkeä symboliikka taustalla, se on tervehdys jolla samalla on ilmaistu että tehdään yhteistyötä (eikä ole aseita piilossa ainakaan oikeassa kädessä). Ei siis täten mielivaltainen. Hatun päästä pois ottaminen nyt ei ilmaise mitään muuta kuin sen että sokeasti seuraa menneiden sukupolvien tottumuksia ja tapoja, kuin hekin seurasivat, tietämättä edes miksi.

edit: no, tehdään se myönnytys että toki molemmissa on kyse yhteisesti sovitusta tavasta, mutta on silti imo aivan eri asia tervehtiä toista ihmistä asiallisesti (eli antaen sen mielikuvan mitä molemmat odottavat) kuin pitää päällä niitä vaatteita mitä tekee mieli, varsinkin kun kyse on ventovieraiden mielipiteistä.

Oon todella nihkeä. Onko tää vanhenemista vai mikä taas päässä vippaa. Ei huvita lähteä minnekkään mitään nönnönnööö. Tätä on jatkunut jo kauan. Ahdistaako mua niin paljon; vissii.

Pitäisköhän lähteä sitten vaikka ostamaan koira, auto, tuulipuvut, tutit ja vaipat valmiiksi.
Eiku tosiaan, maanantaina töihin vaihtamaan vaippoja..

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O