Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ihan pakko laittaa tähän että mua ärsyttää jos joku kutsuu Illumination-bileitä Illuiksi. Mun mielestä ei oo kun yhdet Illut ja ne on Illusions Productions.. *pilk.nus.*

mitä vittua, taas satanu lisää tota vitun lumen paskaa.

H1N1 :E pygee oleen paska olo SAATANA!

[q]crissy, 30.3.2007 22:18:
edellisen kans oli sama homma et hiukoilin sitä MOVE-siiderii varmaan puol raskautta... sit ku laitokselta kotiuduin niin oli sellane oottaa jääkaapis.. mut se oli aika pahaa...
[/q]

Aika paha muuten tommonen sidukkahimo, koska noi mielihalut on aika vahvoja. Joillainhan saattaa tulla himo syödä multaa tai hiiltä tms. en nyt muista johtuiko jostain vitamiinin puutteesta tms. mutta tätä himoa kutsutaan nimeltä "pica". Taitaa kuitenkin onneksi olla suht harvinaista.

Onnea kuitenkin sinne suunnalle

Aina toisinaan se, että onko joidenkin niin vaikeaa laittaa lapsensa vaatteisiin nimi?!
Mä en pysty mitenkään arpomaan, mikä kurahanska tms. on kenenkin. Enkä muista ulkoa, mikä vaate on kenenkin. Se on nimittäin erittäin hyvä asia, että se nimi löytyy niistä kuteista. Joo ja tietenkään sukkiin ei tarvitse alkaa nimiä kirjoittamaan, vaikka sehän helpottais ihan hitosti

Onhan siihen kikkoja, ettei sekota niitä vaatteita mutta usein menee silti jotain sekaisin. En tiedä miten edellisessä työpaikassa muistin, mitkä vaatteet lapsilla on päällä, nyt en muista yhtään mitään.

Plus se ärsyttää, että jotkut vanhemmat "unohtaa" aina ne vaihtovaatteet ja kurapuvut kotiin, vaikka tietävät, että ne pitäisi olla mukana. Ja tietävät kyllä, että se nimikin niissä ulkovaatteissa pitäis olla.

Onneksi suurin osa kirjoittaa nimen sekä tuo ne vaihtovaatteet ja kuravaatteet.

nyt se on sitten mullaki -flunssa- ja kerrassaan
mä en luovuta! finrexin kehiin ja lisää suomifilmejä ja paskaa ruokaa

se et lähen just töihin!!

se et ainaku löytäis jonkun kivan kämpän niin se on just menny*grr*

Tyhmä mikro ja tyhmä popparipussi; pussi ei mahdu täyttyessään pyörimään mikrossa, ja sit kaikki popparit kärähtää

Ja toi saakutan winamppi kun se ei ilmota itestään tuossa alapalkissa

Harrastuspaikan ovikoodi... Se näyttää toimivan täysin satunnaisesti, mulle ei vielä koskaan kertaakaan. Tänäänkin ~20 minuutin aikana ehdin melkoisen monta kymmentä kertaa naputella sitä koodia kaikilla eri tavoilla, mutta ei auennut ja piti odottaa, että joku tulee sieltä ulos. Onneksi tänään ei ollut mikään kauhea sää, vesisateessa sen oven kanssa on aina vielä mukavampi taistella *sydän*

Niin ja sit se tietenkin ottaa päähän, kun toiset näyttää taikasormineen menevän siitä ovesta heti sisään ja multa ei vaan onnistu *grr**nauru*

[q]Saara, 15.4.2005 22:08:
Ku toi Aidan ei kaada mulle giniä ja lantrinkia, en meinaan ite tiiä miten paljon laittaa mitäkin.

Auttakaa :DD
[/q]Pelkkää giniä, ei lantrinkia.

Ja muuten vastaan: Minä. Tosin en yhtä paljon kuin jotkut muut.

Zappikivet.

Samaan asiaan liittyen, mua ärsyttää, kun joku ilmoittaa ikänsä tyyliin "19wee"

tekemättömät työt..*ding*

[q]Specimen, 17.4.2005 10:58:
Meikää ärsyttää bileissä ne mömmönaamat, ketkä tulee, silmät takaraivoon sojottaen, tökkimään meikäläistä selkään ja kyselemään nipsuja ja napsuja. Vaikka minä nautin konemusiikista ja tykkään tanssia sen tahtiín, en minä tarvi siihen minkään mömmöjen vaikutusta.[/q]

Näytän joko A) niin kiltiltä tai B) idiootilta kun tanssin, että kukaan ei ole vielä tullut kysymään multa nipsuja. En valita*piis*

Se mikä mua nyt ärsyttää melkeinpä eniten, on että tuolla on upea keli, kiipeilykausi aluillaan, ja mulla on käsi rikki. Kun on muuten terve ja energisellä tuulella, tuntuu todella turhauttavalta kun ei pääse oman suosikki-urheilun pariin*uuh*

kun ei osaa lukea ajatuksia..*ding*

[q]Avernian, 18.4.2005 13:06:
---
Jutu, 18.4.2005 11:53:
Ihme ettei suunnittelijakin ole kohta disaineri

---

Ollut kuule jo pitkään.
[/q]

Voi ei. Vähän mä oon nyt out

Rumuus!

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O