Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]xandra, 6.11.2006 17:08:
Se, että keski-ikäiset lapsilleen puhuessaan viittaavat muhun tätinä; "no nii, mee siinä tädin perässä". Miten ois vaikka ihan vaan tyttö..?
[/q]

Sä olet katsos lapsen silmissä jo nainen..täti, et enää tyttö *hih*. Niille tytöt on niiden ikäisiä.
No mutta joo, voishan ne äidit sanoa vaikka; "mee siinä naisen perässä" mutta se kuulostaa jotenkin hassulta

[q]pyhimys, 26.6.2007 17:15:
Kävelykadulla päivystävät Amnestyn "käännyttäjät". 20 metrin matkalla kolme kertaa piti sanoa tuolle "kiinnoistaisko ihmisoikeusasiat" jargonille, että ei kiitos. Ei paljon kiinnosta kuukausittain antaa rahaa vaan siksi, että joku organisaatio pysyisi pystyssä. Muutenkin tuo on aina oma taiteenlaji saada välteltyä noita kyselijöitä.
[/q]

Mulla on aina kiukkunen ilme, kun näen nuo tyypit. Ne ärsyttää suunnattomasti. Joten ne ei lähesty mua.

[q]gangsta, 24.11.2006 20:13:
Kirjotan tässä veljen nickillä ku en haluu paljastaa jätkälleni mitä tiedän. Eli siis: luin sen viestit tänään ja siellä oli mun HYVÄN kaverin tekstareita: "Ihana ajatella, mitä kerroit mulle eilen! Ehkä vielä joskus jotain.. =)" ja "Haluaisin tulla sun viereen nukkuu, mut tiedän ettei se käy.."

Mitä sanoa sille, kun tiedän et se raivostuu jos katon sen luurii ilman lupaa? Ja jos asiat on noin huonosti ni pitäiskö vaan jättää se... se on kuitenki meiän pojan isä.
[/q]

Miksi luet toisen viestejä? Aika törkeää toimintaa.

Mutta.. Törkeästi toimii sun mieskin ja ystäväsi. Jospa sanot miehellesi, että tiedät hänestä ja kaveristasi sen enempää selittämättä mistä tiedät.

olen jättänyt liikaa asioita viimetippaan ja nyt alkaa iskeä paniikki

[q]^Petunia, 18.7.2008 15:35:
tää tauti Stna!!
no onneks nyt eikä ens vknloppuna ku alkaa loma
MUT SILTI!! *toktok*
[/q]
*grr**dissaa**senkin**toktok**eiei*

Tää on taas niitä duunipäiviä ku tekis mieli kiivetä talon katolle ja huutaa kurkku suorana.

Se, että mun täytyy mennä koulun jälkeen vielä töihin, vaikka olen ihan naatti.

Pistä kone ajamaan ajoitettu tehtävä, vaikka hallmark levy lähtee täysille joka aamu klo 5.!!!!!

Se kun jengi ylpeilee !
TODELLA YLEISTÄ TÄSSÄ SKENESSÄ !

Vitun pellet !

Naapurin tuulikello

Oma saamattomuus miljoonissa eri asioissa

iMacin mighty mouse!!!!! vittu ton hiiren sais heittää seinään!!!!!!! toi rulla on ihan vitun perseestä!!!
nytkin rullaa vaan ylöspäin! saa olla jatkuvasti putsaamas..

[q]uni-cut, 12.12.2006 16:33:
No voi voi, jos et ois dokaillu ja toitotellu bilettämisestäs niin paljon ni oisit ehkä voinu pitää ne toistakymmentä eri työpaikkaa mistä sut on potkittu pois alkoholismin yms ongelmien takia.
[/q]

Tää nyt ei ole varsinaisesti sulle suunnattua mutta toi kirjoitus anto kimmokkeen.
Mua ärsyttää ihmisten tapa ajatella. Aivan kuin kaikki ihmisten ongelmat olisivat niiden itsensä aiheuttamia. Siitä täytyy vielä muistuttaa joka päivä, että omapa on virheesi, syytä itseäsi. Kenestä vaan voi tulla ongelmainen ikityötön alkoholisti. Ihmettelen, mikä oikeuttaa niiden ihmisten dissaukseen, joilla menee huonosti ja on ongelmia.

Mutta joo.. ihmiset on ihmisiä.

ärsyttävää... se että cd soittimesta loppuu akku just kun astut bussiin... joutuu kuuntelemaan junnujen kännykän soittoääni vertailuja yms.

[muokattu 26.1.2004 09:32]

maanantai*dissaa*

[q]crissy, 29.12.2006 22:07:
NO KÄÄK!!!!!!!!!!!*pökr* täytyy toivoo et ne mahtus.. tai ainaki oikeella puolella on alas ja ylös tullu ja mahtunu mut tää vasuri pukkaa aina vihotteleen muutaman päivän.. nyt ei taas vaivaa ku otin 4h sitte särkylääkkeen..

mä kuolisin siihen paikkaa ku joutusin operoitavaksi.. pelkään hulluna!!!
[/q]

Jos hammas on vaivannut useasti vuoden ajan.. kannattaa sinne lääkäriin mennä eikä odottaa ja toivoa, että jos se siitä itsestään paranisi. Se voi olla paljon ikävämpi hoitaa, mitä kauemmin pitkittää.

Kun soitat hammaslääkäriin, sano siinä puhelimessa, että sulla on tajuton hammaslääk.kammo.

Tarviin ajan lääkäriin NYT.. koko ajan varattua.. menee hermot. Vastatkaa jo.

Ihmiset joiden pitää aina pistää astetta paremmaksi

puhelin varastettiin

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O