Mikä ärsyttää?
[q]UnityF:
Ne on mokannu en minä.
[/q]
Siis tämmösten tilanteiden takia pitäs aina käydä siellä paikan päällä täyttelemässä ne kaavakkeet jonkun tätin ohjauksessa ja ottaa vielä kirjallisena ja allekirjotettuna todistus siitä, että juuri SE akka on sua neuvonut väärin tai puhunut paskaa joko välinpitämättömyyttään tai ammattitaidottomuuttaan.
Nuo valitukset kun tuntuu aina hukkuvan jonnekin byrokratian syövereihin ja sitten vastaukseksi tulee "voi voi".
edit: siis mahdollisesti neuvonut väärin.. on ne kai joskus oikeassakin
!!!Tällä hetkellä kaikki!!!
[q]e-will
--koko teksti--[/q]
<3 OOT IHANA :D
[q]Annakins, 23.6.2009 23:10:
---
sunbeam, 23.6.2009 22:19:
ÄRSYTTÄÄ!!!! En löytdä passia ja ens la pitäis lähteä damiin. tarkoittaa että nyt pitää yrittää järjestää aikaa ja rahaa hommata uusi passi mikä on yhtä pitkään voimassa kun edellistä oli vielä jäljellä...*eiei**poks**grr*
---
Hollanti kuuluu Schengen-alueeseen eli voit käyttää matkustusasiakirjana myös virallista henkilöllisyystodistusta.
[/q]
Tää olikin jo tiedossa, mutta enhän minä reppana edes sellaista omista ja hinnaltaankaan ei ollut kovin paljon passia halvempi, joten päädyin kuitenkin siihen!*ding*
Kiitos kuitenkin huomioinnista, ei olisi ollut mitenkään epätavallista että en olisi tiennyt kyseistä Chengen-judanssia!
[q]innae:
AKE. Enpä ollut saanut ajoneuvovero-lappua, tänään tuli sitten maksuhuomautus ja ilmoitus että ajoneuvo on ajokiellossa kunnes maksettu. Vittu mutta vituttaa.
[/q]
Aika hiljastapa niiden on sun ajamisia estää... tietty kannattaa olla pikimiten yhteydessä
[iso]INTTI!!!!![/iso]*kivatsulle**grr*
rumat ihmiset
neiti negatiivari
Theres something VERY wrong about that...
Toi kissan rääpäle *sydän* ku vaihoin eilen sänkyy satiinilakanat ni jouduin ottaa ne heti tänää pois ku kisu ei osan olla repimättä niit.. jos olisin ne jättän sänkyy ni niist ei olis ollu kyl mitää jälel ku seuraavaks olisin lakanat vaihtan..
olisin niin halun pitkäst aikaa nukkuu satiinilakanois.. ni joku pieni kissanpentu senki ilon mult kieltää...*uuh*
tuo dna:n mainos tuossa oikealla puolella.
miksi mulla on alkanu näkymään mainokset firefoxissa vaikka
ne ei ole koskaan aiemmin näkyneet klubituksella, tai muuallakaan
ja mikä oudointa niin välillä se mainos näkyy ja välillä ei o__Ó
Minä.Menee liikaa energiaa itsensä kestämisessä.*hmph*
[q]zenny:
... ku kisu ei osan olla repimättä niit.. jos olisin ne jättän sänkyy ni niist ei olis ollu kyl mitää jälel ku seuraavaks olisin lakanat vaihtan..
[/q]
Noi.
Ja ihan älyttömän moni muukin asia just nyt.
KAIKKI
Tällä hetkellä ärsyttää useat pienet asiat,
kiukuttaa, vituttaa, ärsyttää
Ja eniten ärsyttää etten edes keksi hyvää syytä sille,
miksi oikeesti olen näin huonolla tuulella
Jalankulkijat pyörätiellä
Kämpässä ihan stanan kuuma! 27 astetta
Selvittämättömät asiat.
Semmosest sika ääliö mulkut jätkät ku ei osaa olla niinkuin kuuluu ja esittää niin vitun pellee ja haukkuu omaa muijaa ja haukkuu muita muijia ympärillä ja sitten koittaa vielä heruttaa niiltä jos vaikka sais...tohon väliin oli pakko mennä tietenki puolustaa muijia sitten ni eiks se ala mulle raapii vielä päätä...ja koittaa tapella...MUT eipä kiinnostanu tapella semmosen pellen kanssa niin siirtysin pois ja haistatin vitut...*kivatsulle**grr**dissaa**eiei**hmph* huomaa taas kummosia juntteja on jokapuolella ketä esittää kovaa ja isoo ku on xxl vaatteet päällä mutta sieltä sisältä löytyy hiiren voimat...*grr**ding*
Mind mapin teko
Päässä soiva Wham - Last Christmas