Mikä ärsyttää?
[q]mariq, 3.5.2008 22:44:
puhelin varastettiin
[/q]
Mulla jäi taksiin ma-ti aamuyöllä eikä oo kuulunu. *toktok*
toi perhanan ompelukone. . . ja toi tyhmän tuntunen ommeltavaks kangas
rahan vähyys on taatusti kesto-ärsytys.. =( ja oma laiskuus.. miehetkin toisinaan kyllä joo. tai pojat =) sinkkuuskin alkaa jo ärsyttää..*justjoo*
[q]Samu*:
Paras kaveri löysi itselleen naisen..
..Jo tossa heinäkuulla.
Mutta siitä lähtien se on nihkeillyt aivan järjettömän paljon :(
[/q]
Joo noin siinä käy, yks hyvä kaveri ollu jo poissa 2 vuotta, tosi harvoin lähtee minnekkää mukaa, sitku se ja sen muija tulee nii heti ymf, haluun kotii
Saako tähän laittaa *KAIKKI *grr**grr**grr* ?
Panfobia:[q]PoisoN:Mua ärsyttää ihan liikaa toi Seppälän uus mainos joka pyörii maikkarilla ihan koko ajan. *Rinta liivit tahtoisin!!!!!
Mietipä sitten niitä poloisia Seppälän työntekijöitä, jotka joutuu kuuntelemaan kyseistä biisiä työpaikallaan repeatilla... *ding*[/q]
Toi oli jo vanha juttu, mut nyt vasta huomasin. Ja pakko kertoa, kun olin tossa joulun alla seppälässä ja tuo mainoslaulu alkoi taas soida, niin myyjä soitti jonnekkin ja rääkyi että laittaisivat jotain muuta, et se ei kestä enää tai jotain ton suuntaista :) Mutta ärsytyksestä, tällä hetkellä ärsyttää työpaikka, jossa kukaan ei tunnu tietävän mistään mitään, ja töitä ei tällä hetkellä liiemmälti ole jne..
Enkö mä tyhmä oo jo oppinu, että jos odottaa liikaa jotain asiaa, se ei ainakaan tule tapahtumaan?
Ttu kaikki ärsyttää taas. Onneks pian voi jo mennä nukkumaan..
Hemmetin duunimeili, joka on alhaalla jo kolmatta tuntia!
Roger Roger:[q]Kirsikka:falafel-taikinan
Mikä hitto se on????[/q]
Jotain jauhetta johon sekotetaan vettä ja sit siit tulee falafel-taikinaa josta voi tehdä falafel-pullia. Kasvisruokaa näin lyhyesti =)
Ärsyttää kun on nälkä ja falafel-taikinan pitää seistä tunti!!!
Kaikki..*igor*
Maanantait menee kyllä aina yleensä ihan pepulleen.. Eli odotan kauhulla huomista! Ja ärsyttää..hmm.. k-20 bileet (tai niiden poket) joihin ei päästetä kilttejä ja viattomia 18-19 v. tyttösiä.. ja se että palkka tulee paria tuntia myöhemmin kuin sen olisi ollut kaikkien kannalta parasta tulla!!!
Ääärg.
Oli aamul taas nenä niin tukos, et voi jösses sentään. Ei päässy ees kouluu asti, ku sen takia iski viel sit _aivan_ järkyttävä päänsärky.
Nää on taas näitä ei mun aamuja
Valtion tuottavuusohjelma *hmph**eiei**poks**eikä**grr**dissaa**senkin**toktok*
Oi, miten saatoin unohtaa.. muakin ärsyttää suunnattomasti tunteet, ainakin välillä. Ainakin silloin kun ne kohdistuu johonkin mihin kaikkien edun mukaan olisi parasta että ne ei kohdistu.. tai päinvastoin..
oma laiskuus koulun suhteen.. se että töissä vuoroja perutaan ja rahat menee taas tiukille.. se että sähkölasku ja vakuutusmaksu ja kaikki mahdolliset tulee just samassa kuussa ja just silloin kun ei rahaa liikaa ole.. (eli ainaiset rahahuolet näin ylipäätään..)
[q]kirsch:
pyydä kavereita hankkiin sulle uus tarra vr:n korttiin..*joo*
t. nimimerkki keinoja kaihtamatta
[/q]
Tai pölli niiltä lukuvuositarra.
t. nimimerkki keinojen uhriksi joutunut
Hahhahahahahaaaa!
Edit: känässä kirotusvihreitä
Soitettu oudosta numerosta, ei löytynyt tietoja numerohausta, eikä vastannut kun soitin siihen. tyhmää
[q]Miinapiina, 31.7.2008 11:44:
no kaikki ei siitä helteestä välttis tykkää, ja jos töissä on noin kuuma ku crissyn duunipaikas, ni kyl mäki toivoisin et ilmat viilenis...
[/q]
Pointti oliki lähinnä siinä et valitus ei koskaan lopu, oli sää millanen tahansa. Ja itekin kuulun valittajiin, varsinki talvella, mut Suomen kesä on nii helvetin lyhyt et otan kyllä näistä hellepäivistä kaiken irti. Meilläki töissä on kuuma ku saunassa, mut onneks tuuletin vähän vilvottaa.
Päässä soiva Wham - Last Christmas