SINKKULUUKKU
[q][zuho], 10.3.2005 04:32:
[/q]
[q]J Raninen, 24.2.2010 09:42:
Veikkaan silti, että suurin osa on, kuten muissakin huutokaupoissa, silkkaa kenellekään kelpaamatonta hylkytavaraa.
[/q]
No sieltäpä löytyi yksi Mr. Positive
*piis**nauru*
[q]Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä
[/q]
*täh**ding*
Mitä tehdä?
Olin Tabu Bar: / Groove Bar:issa, ja Tabun puolella 2 muijaa yritti hypätä kaulaan roikkuun tanssilattialla. Groove Bar:issa, 1 kpl tuli laulaan mulle räppiä ja tuli "ihoon kiinni". Kun lähdin pois ks. mestasta niin asematunnelissa joku muija otti musta kiinni ja huusi "tunnussana"..
Mä en vaan uskalla lähteä näihin naisten juttuhin. Eli miten päsisin eroon peloistani? En siis vaan luota niihiin.. ja hankiudun eroon niistä tahallaan..
Rakkaus han on sanatonta.. joten puhua ei kait tarvii..
Viddu mitä edes takas veivaamista!!!*eiei*
[q]Nauskiss, 8.11.2005 22:21:
- kiltti, eli KILTTI, eli siis todellakin [iso]K I L T T I ![/iso]
[/q]
Mä en taas voi sietää jos on liian kiltti, siis jos on sellanen lammas jonka saa tekemään ihan mitä vaan ja jolla ei ole mitään kunnianhimoa.
Mutta turha mun on listaa postaa, koska en kuitenkaan oo yhdessä paikassa/maassa tarpeeks kauaa :D
[q]Nauskiss, 8.11.2005 23:07:
---
Villiruusu, 8.11.2005 23:00:
---
Nauskiss, 8.11.2005 22:21:
- kiltti, eli KILTTI, eli siis todellakin [iso]K I L T T I ![/iso]
---
Mä en taas voi sietää jos on liian kiltti, siis jos on sellanen lammas jonka saa tekemään ihan mitä vaan ja jolla ei ole mitään kunnianhimoa.
---
Hah, mutku mullakaan ei oo paljon mitään kunnianhimoa... Sitäpaitsi mulla ei oo lainkaan tarvetta pistää ketään tekemään mitään - jokainen saa valita tekemisensä täysin vapaasti, en yritä ohjailla.
[/q]
Ei kyse olekaan siitä, että haluaisin ohjailla, mutta jotkut miehet vaan ovat olleet liian lampaita mun makuun, vaikka muuten olisivatkin olleet ihan kivoja..
Täällä ilmottautuu taas(?) yksi epätoivoinen sinkku..
Luovutetaan seuraavalle sinkkuluukkuun saapujalle:
4 vuotta käytetty tontti Sinkkuluukusta.
Tontti on kylmä, karu ja kivikkoinen. Maaperässä ei kasva mikään itämisvaihetta pidemmälle. Ilmastollisesti kuuluu iäti jatkuvan matalapaineen alueeseen.
Kulkuyhteyksiä ei ole, uusi asukas pudotetaan tontin sijaintikohdalle korkealta ja kovaa.
Toivotan onnea uudelle omistajalle. You'll gonna need it.
F**K THIS, I'M OUTTA HERE!
Mä otan tontin haltuuni! Lupaan pitää siitä hyvää huolta!
[q]Syder:
Itselläni lähinnä tuon seurustelun aloittamista rajoittaa tunne siitä ettei ole mitään annettavaa seuraavalle kumppanille ku edellisessä suhteessa pisti kaiken pelii ja mönkäähän se meni.
Mitä useammin seurustelee ni sitä vähemmän annettavaa on aina sille seuraavalle imo. tai ainakin näin minun kohdalla
[/q]
wou wou wou.. ihan ku minnee oisin sanonu ton. kolahti aika hyvästi..tai siis pahasti.
Luovutetaan seuraavalle sinkkuluukkuun saapujalle:
4 vuotta käytetty tontti Sinkkuluukusta.
Tontti on kylmä, karu ja kivikkoinen. Maaperässä ei kasva mikään itämisvaihetta pidemmälle. Ilmastollisesti kuuluu iäti jatkuvan matalapaineen alueeseen.
Kulkuyhteyksiä ei ole, uusi asukas pudotetaan tontin sijaintikohdalle korkealta ja kovaa.
Toivotan onnea uudelle omistajalle. You'll gonna need it.
F**K THIS, I'M OUTTA HERE!
[q]Piider, 26.5.2007 16:30:
---
Pistää kyllä joka kerta suun virneeseen kun näkee tän pätkän. Olen alkanut vähän epäilemään, että minunkin sisällä asuu pieni "Pate".
[/q]
Ei helvetti tää oli hyvä.
:D
[q]AlexS, 29.5.2007 17:56:
---
Mark Hamilton, 27.5.2007 21:18:
Kannattaako etsiä baaresita vai netistä?
---
Nettikahviloista
[/q]
..joissa on A-oikeudet.
Rehellisesti todettakoon, että oli elämässä sitten minkälaisia suhteita/ avosuhteita/ epäsuhteita vaan, niin kyllä mä taidan loppujen lopuksi ihan sovinnolla pitää itseni tällä puolella ja tällä "leimalla" vielä jonkun aikaa :)(:
[q]U n i k, 22.9.2006 00:01:
"Nauru on tärkeä asia kahden ihmisen suhteessa. Ja itku. Ikävystyminen alkaa jos toinen puuttuu."
[/q]
Pitää varmasti paikkansa. Tää laittoi ajattelemaan.
Kiitos.
onpa täällä kivaa! :)
*like*
[q]hallucinogen,
Millainen auto oli kyseessä? Jos se on Aston Martin niin musta saat miehen :D
[/q]
Haha :D
Onhan se nätti kyllä.
Pitää miettii ;)
tää on melkeinpä yhtä kiva luukku kuin mun kotini.
en varmaan ikinä lähe pois.
Seukkaaminen on kyl kaukaa katsottunakin tosi hankalan näköistä puuhaa.
Laskeskelin tossa et.. Oon viimetteeks seurustellu 19vuotiaana :D
wuhuu.
ompas siitä aikaa :(
aika noloa! kelatkaa! JÄÄN VARMAA IKISINKUKS JA VANHAKSPIIAKS
ja sitä paitsi oon sitä mieltä että Piia on kiva nimi
ja sopis mulle paremmin.
[q]onni3mk, 20.11.2005 13:38:
Eka ollaan niin ystäviä ja puhutaan ja kaikkee, sit mennään vähän pidemmälle ja sit loppuu se ystävyyskin
[/q]
tää on kyl nii ihme hommaa.
oon huomannu ihan saman.