SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Pysyvä kiinnitys. Vitun harrastelijat säpinäluukkuinenne; tämä on ainoa oikea. Piste.

[q]Lyylikki, 3.4.2008 19:06:
Mä en yleensä olis, mutta tänään tää olis niinku sillain "Kissakurnau", jos joku kolli vähän tulis ja rapsuttelis leuan alta!

[/q]
Hah
tossa hetki sitten oli sellai olo kans ku kuuntelin Otis Reddingiä et nyt ei tarvittais enää ku mies ja liukkari.. ja sit lopulta totesin ettei sitä liukkariikaan tarvittais enää

[q]Certifier, 11.9.2007 20:07:
Tulkaa käymään Vaasassa niin saatte miestä*super**joo*
[/q]
Se tarkoittaa mua..*super**lmao*

Niin no kuten aiemmin jollekin sanoin, niin itsestähän se varmasti on kiinni tuleeko kukaan juttelemaan, eli pitäisi varmasti näyttää helposti lähestyttävältä eli hymyillä, pitää silmäpeliä jne.

Tykkään tälläisistä rooliasetelmista, tykkään esittää esim. vähän kiltimpää ja viattomampaa kuin oikeasti olenkaan. Ei se kuitenkaan tarkoita, että en olisi oma itseni, vaan tuon tavallaan tälläisen roolin kautta esille eri puolia itsestäni.

En mielelläni vastaa ikää tai muita henkilökohtaisia asioita koskeviin kysymyksiin.
[/q]

Kerrohan nyt sitten, et onko tämä roolin vetäminen tuottanut tulosta?

Edit. Pelkäätkö että tulet torjutuksi, jos teet itse aloitteen?

[q]Esa Perse 5000, 16.8.2007 19:33:

pannaax?
[/q]

no tiätty, nyt vai heti? =)))

Taidanpa elää vaan yksin tän turhan elämän(

tuhkaluukku?

paskaluukku

[q]MiMoSa, 27.5.2007 14:07:
---
Piider, 27.5.2007 04:42:
Eipä sitä heilaa löytynyt tänäkään helluntaina, joten sehän tarkoittaa automaattisesti sitä, että ei sitä kivaa tyttöä löytynyt tänäkään kesänä.

---

Ei kun se menee niin et jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena jono!*joo**tirsk*
[/q]
oih *sydän* juhannus tule jo !

Love sees no color.

Täällä on kyl välillä tylsät oltavat

ehkä mä kahden kuukauden jälkeen uskallan vaihtaa luukkua

Näin eilen levykaupassa yhden söpön tytön kuuntelemassa techno-levyjä. Se hymyili mulle.

Olisi pitänyt mennä juttelemaan sille

Nimenomaan.. Juhannus kunnon sausagefest-tyyliseen äijämäiseen ilotteluun. Ei sillä etteikö siinä tulisi hieman ikävä naiskauneutta.. Mut eipähän tarvitse katsella n+1 kaveripariskuntaa jotka onneksi ymmärtävät yleensä mennä kaksin/perheineen johonkin ;-)

Ja o/, "o hai" sinkkuluukku, ei tullu heilattua helluntaina joten..

,j

Vitut.
En oo menos!

Kaikkee sitä kans on liikenteessä
No, onneks tuli sekin asia selväks jo täs vaiheessa.

[q]en nyt aivan tota tarkoittanut mut joo toisaaltaan on mukavaa olla sinkku kun ei tarvitse elää kenenkään muun "ehdoilla"... mut onhan siinä seurustelussakin sellaisia asiota mitä kaipaa*uuh*
[/q]

No mut asiaa. On kyl välillä tosi jees, ettei tarvitse miettiä omaa menemistään tai tulemistaan kenenkään kantilta, ei ainakaan tarvitse stressata toisen näkemistä tai vaikkapa joululahjoja! Voi rauhassa lähteä lomalla kolmeksi viikoksi eteläiselle pallonpuoliskolle ilman huonoa omaatuntoa tai ikävää... puhumattakaan nyt surffaripoikien tiirailusta ;0)

"Life`s a bitch and then you marry a one"

vaikka välil vähän ehkä

---

Joo totta, ilman teitä olisi aika tylsää. No joskus osaatte olla kyllä niin *pahis*. Niinkö me miehetkin. Ei saa ottaa tosissaan.
[/q]

JUU EI ME TOSIKKOI olla*lmao*

No se kuulemma toimii!

vai...?

[q]martina, 8.12.2006 00:25:
mäkään en ihan käsitä... siis onko unikaveri joku sellainen jonka kanssa ollaan ihan vaan kavereita mut ollaan lähekkäin nukkuessa, vai siis mtähh?

musta on myös ihanaa käpertyä poikaystävän tms. kainaloon ja syleilyyn, varsinkin talvikylmällä., mutta en mä kyllä haluais et joku muu musta kiinni nappais yöllä. jos siinä vieressä joku kaveri tms sattuu nukkumaan, niin mieluiten oma peti tai tarpeeksi tilaa.
[/q]

Noh siis. Ei mulla ainakaa mitää ihme vakituista nukkukaverii ole. Se nyt vaan on sillai, et jos tartten yösijaa tai päädyn jatkoille tms. joidenkin näiden ihmisten luokse, niin ei ole mikään ongelma nukkua toisen vieressä, kivaa jopa :). Nämä, jotka mulla on nukkukavereina on sekalaista kansaa, kuitenkin lähinnä eksiä. Luultavasti sen takia, että ei tule helposti niin lähelle ihmisiä päästettyä ja näiden kanssa on helppo olla lähekkäin. Mutta siis, nykyään ihan ystäviä vain. Hellyydenkipeyttähän tossa tyydytetään.

Ja tohon mitä Anselmi sanoi... fuckbuddyt on jotenki niin, äh, kylmää hommaa. Harvemmin on tullu semmosel toiminnal enää nykyään lämmettyy

O