SINKKULUUKKU
[q]haesul, 6.1.2008 00:42:
---
aada, 5.1.2008 21:51:
ääh, en j-a-k-s-a
a) etsiä ketään
b) pelata mitään
c) olla yksin
noi a ja b kohdat selittäneekin hyvin miksi muutosta ei ole tiedossa kohtaan c
RATKAISU: ehdotuksia otetaan vastaan
---
mennä suoraan asiaan? *hih**vink*
[/q]
Suosittelen kyllä tota. Toimii :D Ei voi valittaa.
Juu kyllähän sitä ennemmin on sinkkuna kun huonossa suhteessa. Eli ei sinkkuilu tyhmää ole vaikka itse sitä miellellään sen näkee vain välitilana. Vissiin ollut liikaa parisuhteessa, ettei osaa ajatella muuta vaihtoehtoa. Tiedä sitten...
minä täällä heiii... didii...
Ajattelin ilmoittaa: nyljen täällä olevat. *sydän*
Ei mulla muuta. Jatkakaa.
Tää on aika jännittävää tällä hetkellä
sinkkuus olosuhteiden takia ftw
Höh, menin ohi chmod:in 777-arvosta. :(
[q]Sir Dominique Trévisan, 16.10.2005 22:26:
---
AlexS, 16.10.2005 22:08:
---
Heh, tekosyitä. "On kiire, en ehdi/pysty tavata", "En ole selvinnyt vielä edellisestä" jne jne.
---
Noi on muuten hyviä siinä vaiheessa kun on tapailtu sellaset pari-kolme kuukautta, käyty leffassa, tehty kaikkee kivaa, ja sitten yhtäkkiä pamahtaa tollaset eteen.
[/q]
Siinä vaiheessa kyllä tosi kiva joo ku oot esitelly kyseisen henkilön jo sun rakkaana ja kehunu sen maasta taivaaseen miten hyvin menee ja miten ihana se on ja sitten yhtäkkiä se sanooki että "sori ku en oo päässy viel entisestä et en mä nyt pystykkää tähän". Eniten vituttaa se että itse et edes ollut aluksi niin kiinnostunut ja sitte ku olet jo rakastunut tai vähintään kovasti ihastunut tähän niin se lähteekin pois. Tosi siistiä.
täällä sitä sit taas ollaa pitkäst aikaa, saas kattoo mites lähtee sinkkuus vauhtiin.
Kainalosta tulee mieleen aina karvainen ja kostea, tymäkän tuoksuinen ihopoimu jonne en halua joutua :)
Mielikuvat rox!
[q]vala, 17.7.2009 23:15:
Mä luulin aluks et sä tarkotit mua tolla, mut nyt rupesin miettii ettet ehkä tarkottanutkaan?*hih*
[/q]
joo siis ihan tota youtube-pätkää meinasin, en sua :]
tähän mun pitikin kirjoittaa
[q]No eihän tässä muuten mitään, mutta kundin mukaan sitä ei saa kutsua poikaystäväksi ja esim. Facebookissa mulla lukee vielä relationship statuksena "single". Kuitenkin on ihan selkeästi sovittu hänen aloitteestaan jo aikoja sitten että muiden kanssa ei enää olla. Mutta ei sitä näköjään voi silti käyttäytyä niin kuin olisi parisuhteessa, ei se oo musta juuri kenellekään mitään puhunut edes siinä yhteydessä kun on puhunut kavereilleen muuttavansa Australiaan ens vuodeks. Kun ollaan yhdessä liikenteessä niin ei voi julkisella paikalla pitää kädestä ja bileissä käydessä on turha odotella et tulis paljon pusuja tai huomiota ylipäänsä.
On vähän WTF olo aina välillä. Mitä hittoa tässä nyt tapahtuu...? Vai onko kyse vaan tavallisesta suomalaisesta miehestä ja mä en vaan ton jenkeissä asumisen jälkeen enää muista miten ne käyttäytyy
[/q]
Jotkut ihmisistä ottaa kaiken minkä saa, kyse on sun tapauksessa siitä mitä olet valmis antamaan ja mihin olet valmis tyytymään. Eihän toi mikään ongelma ole jos se sulle on ok, mutta kyllä mulla ainakin alkaa hälytyskellot soimaan tosi lujaa ton tarinan perusteella...
Onko se mahdollisesti juuri eronnut ennen teidän tapaamista tai onko se mallia ikisinkku (ei ole paljoa seurustellut), se selittäis tollasen käytöksen! miehet käyttäyy tuolla lailla usein jos haluaa pitää vaihtoehdot auki siltä varalta jos vaikka jotain parempaa saattaa tulla vastaan, tai sitten eroamisen kohdalla tämä "laastari" ilmiö selittäisi myöskin käytöksen. Tuntuu hyvälle olla yhdessä, mutta ahdistaa ajatus että se olisi virallista ja ei muutenkaan ole valmis uuteen suhteeseen. Tietysti on myös mahdollista että sillä on useempi kattila tulessa samaan aikaan, silloinhan olis loogista olla hys hys ettei kärähdä mihinkään suuntaan tekemisistään...
Tai sitten se kuuluu siihen prosentin murto-osaan jotka vaan on erilaisia ja niillä on erilaiset tarpeet.
Mä en henkilökohtaisesti suostuisi moiseen, kokisin sen niin että toinen ei arvosta mua riittävästi ja ei ole tarpeeksi kiinnostunut jos kerta halutaa salailla se! Se on aluksi ihan jees kun tapaillaan, mutta kyllä tossa vaiheessa kun puhutaan yhteen muuttamisesta ja yhteisestä pidemmästä reissusta niin miettisin pariin kertaan! Mun mielestä muutenkin molemmin puolinen huomioiminen ja hellyyden (niin verbaalisen kuin fyysisenkin) saaminen on parisuhteessa tärkeetä ja haluun että kaikki tietää kenen kanssa olen ja että sekin on valinnut juuri mut!
Meitäkin nimittäin on ketkä kyllä näyttää tunteensa niin julkisesti kuin kotonakin kun sen aika on. Mä en ainakaan edes malttaisi olla puhumatta siitä naisesta kavereilleni joka mun sydämen saa pompahtelemaan, saati sitten etten näyttäisi sitä julkisesti! -Sehän tavallaan vaan viestittää muille että tää on muuten mun, pitäkää sormet erossa!
Selvität vaan itselles mitä haluut, mutta sun tekstistä ainakin heijastuu että haluisit vähän enemmän kuin mitä on tarjolla! Jos se toinen susta oikeesti välittää, niin kyllä se noi sulle antaakin. Aika perusjuttuja kuitenkin vaadittaviksi parisuhteessa!
Toivottavasti sun juttu selvii ja selkeytyy, ja mielellään niin että sun ei tarvii tehdä kompromissejä tossa asiassa! -itse en tekisi!
tyhmä luukku:/
[q]julia, 16.2.2009 00:36:
No, on niitä kunnollisiakin kai jossain.
[/q]
en luottaisi siihen
hitsi vinha!
tiukka paketti siin kyl.
[q]Aeryn:
*huokaus!* keväällä tuntuu, että kaikki muut paitsi mä siirtyy tonne seukkaus luukun puolelle. Kai se vaan oon kestettävä, mutta se alkaa pikkuhiljaa jo ahdistamaan liiakseen.
[/q]
...*lohduttel*
Ei tässä vielä ole mitään kiirettä, hyvin ehtii jonkun löytää...*vink* Jos yhtään lohduttaa, niin et ole yksin.*hymy*
[q]plink, 6.5.2008 23:33:
ehkä hän sitten koki sen kommentin jotenkin erityisen syyllistävänä ja loukkaavana. mun luonne on vaan sellanen, että en aina pelkästään myötäile ja niele kaikkea vittuilua, vaan koen oikeudekseni välillä huomauttaa erinäisistä epäkohdista. ehkäpä siinä on sellanen syy, mikä estää monen naisen pariutumishalut mun kanssa. ;P
[/q]
Tosta naisen logiikasta... Kyseessä ei meiksin mielestä ole naisen logiikka, vaan sellasen tyypin logiikka, joka ei oikeen kykene pitämään kiinni sovituista asioista. Ja näitähän löytyy niin naisista kuin miehistäkin. Eipä hänellä olisi ollut syytä loukkaantua, jos hän tietäisi itse että on toiminut oikein (tai jos hänellä olisi sen verran boltseja, että osaisi myöntää tehneensä väärin ja pyytää sitä anteeksi). Ärsyttävää tollanen jokatapauksessa, ite oisin varmaan sanonu vielä suoremmat sanat kuin sinä. :P Itse kunkin on kuitenkin hyvä oppia käyttämään ns. minä-viestintää sinä-viestinnän sijaan, esim. ''Minusta tuntu aika helvetin ikävältä se, kun teit oharit.'' vs. ''Sä aina teet oharit, saakeli!''. Ensimmäisessä kerrot tunteistasi ja ajatuksistasi itsesi kautta, toisessa hyökkäät suoraan toista ihmistä vastaan. Sanonpa kuitenkin, että kukaan meistä ei ole täydellinen, ja kyllä mä ainakin välillä kommunikoin en-niin-rakentavasti, mutta aina on hyvä koittaa tsempata tässäkin asiassa.
Tästä päästäänkin siihen, että eipä kaikki naiset ole ns. sokerista tehty. Mä taidan olla itse vähän liikaakin ääripäästä siinä mielessä, että itse lauon kyllä etenkin parisuhteessa hyvinkin suoraan (välillä ehkä liiankin) jos mua jokin häiritsee, ja haluan näin tehtävän myös minulle. Jokainen meistä on veemäinen välillä, ja jokainen meistä mogailee ja omaa ärsyttäviä piirteitä. Se yleensä helpottaa tilannetta, kun noista asioista voi puhua ihan avoimesti ilman, että kummankaan tarvitsee epäillä etteikö toinen tykkäisi ja välittäisi (ts. molemmat ymmärtävät avoimen puheen puhdistavan voiman ja merkityksen). Niin kauan kuin on puhetta, on toivoa. Sitten jos ei enää koe mitään tarvetta puhumisellekaan, on peli aika menetetty.
Mutta juups, meitä on jälleen kerran moneen junaan. Jos joku ihminen todella kolahtaa, niin kaiken maailman ''esteet pariutumiselle'' saattaa karista alta aikayksikön. Toisaalta, harvoinpa sitä heti alkuun tietää sellaisista asioista, jotka toisessa ihmisessä saattaisivat muodostua ''esteiksi pariutumiselle'', jos niistä tietäisi etukäteen. :D Toisin sanoen, kyllä sitä välillä erinäisissä tilanteissa tulee pohdittua, että just nyt ei huvittais yhtään katella ton taliaivon pärstää, mutta on se vaan silti yks maailman rakkain pärstä, ja hyvät puolet päihittää huonot elämän vaakalaudalla. :)
Ja niin, tämähän ei kuitenkaan missään nimessä tarkoita sitä, etteivätkö jotkut ihmiset vaan yksinkertaisesti olisi yksineläjiä mielellään. Jotkut vaan ovat ja sillä sibuli. Puolensa kaikella, ja kukin punnitkoon ne tärkeät asiat itse.
(Ai mitennii taas täys OT *nauru*)