SINKKULUUKKU
Tänneppä tultiin 3 vuoden ja kahden kuukauden jälkeen. Oma fiilis on loistava, surettaa vaan toisen puolesta.
[q]FS, 11.4.2009 13:50:
mutta ihan mielenkiinnosta kysyn miksi suomessa on tälläinen tapa
[/q]
Suomalaisilta puuttuu usein kaksi keskeistä komponenttia, jotka ajaisivat tällaiseen toimintaan: yltiöromanttisuus ja anaaliretentiivisyys.
Feel good to be back
[q]Lauruska, 6.8.2006 20:06:
---
Oon nyt ehkä löytänyt yhden tosi sopivan!
[/q]
Onnea valitsemallanne tiellä. :))
Päivitys sosiaaliseen statukseen. Lupa ahdistella.
sinkkukesä
---
OT on foorumin suola
---
Pakkohan sillä on olla merkitystä jos antipatioistasi huolimatta olet valmis sanomaan sen ääneen.
Menin hämilleni. Mihin antipatioihin viittaat? Vai luitko kenties sarkasmia taijotainsentyyppistä sieltä, missä sitä ei ollut? Jolloin kylläkin joudun ehkä esittämään saman kysymyksen; oonko tietämättäni viestinyt antipatiaa?
---
25 vuotta… :)
---
Hang in there..! :')
That's how I roll.
Täällä taas... Ei mua kukaan vaan kovin montaa vuotta kestä
Hang in there..! :')
Mä en pääse täältä ikinä pois, vaikka niin kovasti haluaisin...
Woowoo, sinkkuiltu ollaan jo kolmisen vuotta ja tää on aivan perseestää :)!
Aamen! Aika samoissa mennään :(
...avatkaa luukun kansi mä tahron pois!
Sinkkuiluhan on taannoin ihan mukavaa, mut jumalauta kun se hellyydenkipeys iskee, niin sit se on menoa se.. Ehkä täst sinkkuudesta pääsen viel eroon, ehkä..
Aamen! Aika samoissa mennään :(
...avatkaa luukun kansi mä tahron pois!
Niin pitkään tullu oltua luukussa et välillä melkein unohtaa olevansa siellä...
Mikäs tää tämmönen "luukku" on? No katsellaan. Keskiluokkainen ja vapaa :)
---
---voisin koittaa rakentaa seksisuhteesta oikean seurustelu suhteen
Puoliks suunniteltu on puoliks tehty
---
Miksi?
..tai siis.. Miksi?
Jos suhde toimii sellaisena kuin se on, miksi siitä pitäis tehdä jotakin muuta, jotakin mikä potentiaalisesti ei enää toimisikaan. Ja jos se ei toimi sellaisena kuin se on, toimisiko se paremmin jonkinmuunlaisena? Ja jos se ei luonnostaan muotoudu toimivaksi, onko siitä mahdollista tehdä "väkisin" toimiva?
Toki seksisuhde voi muotoutua toimivaksi(kin) seurustelusuhteeksi, mutta en ole niinkään vakuuttunut siitä, että seksisuhteen voisi muuttaaa seurustelusuhteeksi, jos se ei luonnostaan siihen suuntaan taivu..
Kaikki on mahdollista, mutta sanonnan mukaan tangoon tarvitaan kaksi - ihmissuhdemuutoksia ei ole hyvintä/helpointa suunnitella/rakentaa yksinään
Hyvin suunnitteleminen on jo puoliksi tekemistä
[q]Lyylikki, 23.7.2009 12:23:
---
opmdevil, 23.7.2009 12:10:
Joo, se kassatyttö oli varattu.
---
Uskaltauduitko kysymään vai huomasitko ensi huuman hälvettyä sormuksen sormessa?
[/q]
Asiaa sivuten, meikäläinen on tasan kerran elämässään saanut nätille vakkari(mäkin)kassalle suun auki, en edes tiedä miten, kunhan juoksin sen perään kun sillä sattumalta työvuoro loppui. Ja tottakai, varattuhan sekin oli.
Vieläkin naurattaa koko homma, mutta jännällä tavalla samalla tuntuu hyvältä se, että sai suunsa auki
[q]Avernian:
http://ircquotes.bittivuoto.net/?16836
[/q]
Fucking nerds...!*lmao*
Ärsyttää, kun välillä tuntuu syntyvän pientä jutun poikasta. Sitten kun yrittää ruveta panostamaan asian eteen, niin neiti menettää kiinnostuksensa. Parhaimmassa tapauksessa se pokaa sitten jonkun mun kavereista...*hmph* Tosi mukavaa...*eiei*