SINKKULUUKKU
[q]Miltzu, 17.12.2009 07:41:
---
aada, 17.12.2009 00:52:
---
[/q]
Mä niin tykkään Miltzun postauksista, aika samankaltanen ajatusmalli kun itellä :)
(en lukenu kaikkia joten jos siellä jotain natsismia ts ilmenee ni saatan vähän perua puheitani:DD)
..Paljon olis asioita joita voisin aadalle sanoa, vängätä vastaan ja kertoa omia näkemyksiä, mutta ennestään tiedän jo sen verran ettei siitä tule mitään. Me ajatellaan niin eri tavalla, ainakin mitä tulee suhteiluun. Ja pariin muuhun asiaan, mutta ne ei kuulu tähän topikkiin :p
Mä haluaisin kumppanin, joka tois mulle juoman tiskiltä, ja jolle mä voisin hakea juoman tiskiltä Tai keittää kahvia aamulla. Tai päivällä. Tai jonka kanssa voitas yhdessä miettiä että mitäs me sitten ens viikolla syötäs, kun tuli rahat käytettyä ja kaapissa on aika tyhjää..
Ei paljoa kiinnosta paljonko toinen tienaa, onhan se hyvä tulla omillaan toimeen edes jotenkuten, mut en mä mitään elättäjää etsi, osaan maksaa ite omat menoni ;)
[q]ezzy, 16.12.2009 00:21:
Rimaa madaltamalla tapaa ainakin uusia ihmisiä, se ei ole koskaan huono asia imho :)
[/q]
Kuten sanoin aiemmin, mä en usko siihen että tekee listan jostain täydellisen puolison ominaisuuksista ja sitten sokeasti etsii ihmistä johon osuu ne kaikki. Tietysti on hyvä jos tunnistaa piirteitä mitä ei voi sietää ja välttelee ihmistä josta nämä löytyy (jos siis tietää ettei sen kanssa vaan voi oppia elämään).
Mutta kaikki tuollaiset ikä-, ammatti-, asuinpaikka- jne kriteerit on hirveän rajoittavia ja sulkee hyviä vaihtoehtoja ulos. Nämä ns. paperilla parhaat osumat on ainakin mulla osoittautuneet huonoimmiksi puolisokandidaateiksi, ja taas parasta on ollut tutustua erilaisiin ihmisiin ja nähdä erilaista elämää ja maailmaa kuin mitä se oma elämä on. Vaikka sitten vuositulot, ikä, ammatti, asuinpaikka tai perhesuhteet (yksinhuoltajuus tms) ei ole ollutkaan sitä mitä alunperin halusin.
No tietysti helppo sanoa nyt jälkikäteen että eipä silläkään ole kuuhun menty :) Mutta oon ainakin saanut tutustua hienoihin ihmisiin ja kokenut asioita mitä en muuten olisi kokenut. Ja mä oon siitä outo etten kadu menneitä suhteita, kaikista niistä oppii jotain ja jää hienoja muistoja. Ja tunne se on kipukin, I'd rather feel pain than nothing at all...
[q]siveys, 15.12.2009 21:42:
---
Freja, 15.12.2009 21:19:
Yksin sitä tulee aina vaan väistämättä mietittyä, että mikä itessä on vikana että on yksin eikä onni osu omalle kohdalleen
[size=4]Punkkuko laitto mut taas angstaan, nngh en tiiä.[/size]
---
Kävelit mua vastaan tänään asematunnelissa!
Menit vain niin nopeasati ohi, että en ehtinyt antamaan halia, jota olisit selkeästi tarvinnut :/
Ehkä vikana siis on se, että kävelet niin nopeasti? ;)
[/q]
:O ai kävelin vai? No perkele oisit juossu vaikka ees perään :(( Olin nii omis ajatuksis etten oikee nähny ees eteeni, kampis törmäilin ihmisiin :S
[q]aada, 15.12.2009 20:44:
Tässä listaa tärkeimmistä ominaisuuksista:
1. Lojaalius eli että on kaikessa lojaali minua kohtaan, kunnioittaa ja arvostaa minua
2. Itsenäisyys ja itsevarmuus eli että tietää kuka on, on sisältä eheä, tulee toimeen omillaan ja on varma itsestään (ei tarvitse muita kohottaakseen itseään)
3. Tavoitteellisuus eli tietää mitä haluaa elämältään
4. Miellyttävä ulkonäkö ja olemus, tähän liittyy kaikki ulkonäöstä, tyylistä, käytöstavoista ja eleistä lähtien
5. Samanlainen arvomaailma kuin itselläni
[/q]
Mitkä viisi kriteeriä saisi sinut olemaan olematta kiinnostunut, vaikka viisi tärkeintä kriteeriä täyttyisivätkin?
Itse en kykene hahmottamaan omia kriteereitäni yhtään älykkyyttä lukuunottamatta. Mielummin itseäni älykkäämpi kuin tyhmempi subjektiivisella tasolla. Vaalea vai tumma? Joo. Tissit vai perse? Joo. Ruma vai kaunis? j.. Hehheh...
Mä näkisin itseni ihan yhtälailla introvertin, kuin ekstrovertin kanssa, mutten kyllä minkään seksisymbolin, vaikka oishan se tavallaan ihan kiva ajatus, että puolet maailman pojista on ejakuloinut tyttöystäväni kuvan päälle. (släp) Eli siis tahtomattaan seksikäs, joka mulle on yhtä kuin kaunis.
Eli siis kovin perinteiset kaunis, älykäs. Vaan kaikki on suhteellista. Huumorintajua tarvisi kanssa, joten ei tässä kovin erikoisia vaatimukset ole, vaikka ne korkealle onkin asetettu. Jos lähtisin miettimään tarkemmin, niin listalle ei tule loppua. Helpointa onkin itselleni vain todeta sytyttääkö, vaiko ei. Ei se oo sen kummempaa.
[q]aada
Omalla kohdallani monogamian seksikkys ei liity sen romantisoimiseen. Mielestäni monogamia valintana kertoo, että ihminen omaa sellaisia piirteitä, arvoja tms. joita arvostan (esim. päätöksentekokyky, sitoutuminen, tavoitteellisuus jne.) Lisäksi monogamian seksikkyys liittyy omalta osaltani siihen, että koen sen kautta itseni halutuksi ja ainutlaatuiseksi parisuhteessa. En niinkään näe muita naisia itsessään avoimen suhteen ongelmana, vaan pikemminkin sen, että he veisivät mieheni aikaa ja energiaa ja se olisi pois minulta.
[/q]
(Ei oo reiluu =( )
Minä päätin juuri että panen myös sinua tilanteen niin salliessa. Olen hyvin sitoutunut tähän tavoitteeseeni.
3/4. Riittääkö vai pitääkö mun suoltaa vielä Ranskaakin?
E: no nyt se natsas
[q]Cloud, 17.12.2009 18:25:
Montakohan sivua ihmiset vielä jaksaa vääntää aada vs muu maailma sotaa. Luuleeko ihmiset oikeasti saavansa toisen muuttamaan täällä mieltään tai näkökantaansa. Muutatteko te? Ihan näin mielenkiinnosta ot:na oli pakko kysyä kun on tylsää.
[/q]
Aika rauhallinenhan tää sota on ollut :) Mulle ainakin vaan ihan mielenkiintoista keskustelua ja uusiin ajatusmalleihin tutustumista. Hauskaa nähdä miten erilaisia ihmisiä on olemassa, jotenkin kauheen avartavaa. Tottakai kun ollaan eri mieltä asioista niin menee vähän ihmettelyks mutta ei oikeesti pahalla, vaan ihan aidosti mielenkiinnosta!
[q]aada, 15.12.2009 20:04:
Ehdot:
1. Hyvätuloinen
2. Miellyttävän näköinen
3. Asuu pääkaupunkiseudulla (ei Vantaalla tai muilla huonomaineisilla alueilla)
4. Mielellään yli 30-vuotias
[/q]
Ei jumalauta
Voiko ton tulkita niin että sä hylkäisit "unelmiesi miehen" jos se sattuis asumaan Vantaalla? Come on! No joo mä en oo pk-seudulta eli en voi tietää miten paskaa väkeä Vantaalla asuu mut silti...
BTW, asun itse Tampereella ja deittailen kundia joka asuu Kajaanissa. Ei ehkä ihan eka vaihtoehto mullakaan mut ei riittävän iso syy olla tapailemattakaan kun muuten on hyvä tyyppi. Eikä muuten täytä kovin montaa muutakaan kriteeriä mun "ihannemies"-listalla mut eipä sekään haittaa kun on vaan kivaa yhdessä.
[q]Miltzu, 15.12.2009 20:31:
---
aada, 15.12.2009 20:04:
---
Voiko ton tulkita niin että sä hylkäisit "unelmiesi miehen" jos se sattuis asumaan Vantaalla? Come on! No joo mä en oo pk-seudulta eli en voi tietää miten paskaa väkeä Vantaalla asuu mut silti...
[/q]
Samaa paskaväkeä kun muuallakin Suomessa :D
Mä en vaan tajua miten se asuinpaikka voi tollain vaikuttaa, ymmärrän jos toinen asuu Hangossa ja toinen Utsjoella, niin saattaa olla hankalaa treffailla..
Mutta että pk-seudulla, pitää jättää tiettyjä alueita pois?
Mikä on sitten "sallittu" alue?
voi perse,
mä tulin klubbariin tsekkaan sinkkuluukun potentiaaliset kissit
ja tääl pojat vaa juttelee liian pitkiä juttuja KESKENÄÄN - JEESUS :D
Hellä nallekarhu on taas yksin
[q]Jocular, 4.7.2006 23:22:
---
MaoTse, 4.7.2006 23:19:
---
domi, 4.7.2006 23:16:
Pidän myös matkailusta
---
Mä kans! Aletaax olee?
---
MÄKI! Kolmistaa?
[/q]
Kimppakiva on aina mukavaa
[q]mayah,
VITUT. Kukaan ei muka USKALLA edes tulla puhumaan, kun olen niin VITUN pelottava, ettei mulle voi puhua. PERKELE.
MÄ OON KIVA IHMINEN. Miks te ette tajuu sitä saatana?
[/q]
Piristy
[q]Maihku, 19.4.2005 21:50:
mitäsmitäs*vink* kukas se nainen on?
[/q]
Ihanainen nainen
Minä poistun ->
[q]Mikko Grönroos:
Ylitin itseni tänään, tein hyvän sopimuksen, mutta mulla ei ole ketään kenen kanssa jakaa tätä iloa. Puhumattakaan siitä, että olis joku jonka kanssa tehdä ruokaa.
[/q]
Toi muuten vituttaa oikeesti paljon. Sit tarvii postata kaikki hyvät uutiset tänne / irkkiin, ja vastaukseks saa vaan kiväkin_kiinnostaa.jpg:tä :/
[q]Takyon, 10.12.2009 18:40:
---
pululu, 10.12.2009 12:57:
---
Takyon, 1.12.2009 18:20:
On se nyt prkl kun tietää mitä haluis mut sit ei kuitenkaan tiedä mitä haluaa. Ja vaikka tietäiskin niin ei kykene >:/
---
Mut eikö se tieto, ettei kykene, tarkota sitä ettei ole valmis suhteeseen?
..tai kai se riippuu siitä, mikä sen kykenemättömyyden syy on.
---
Mun tapauksessa tuo tarkoittaa sitä että mä vaan olen täysin kykenemätön tekemään asioille mitään. Vaikka mun eteen tulis nainen joka mahdollisesti jaksais katsella mua pidempäänkin ja muutenkin täydellinen otus niin homma kaatuis siihen et mä en sais mitään aikaseksi asian eteen. Ja siis mä oikein jaksa uskoa että mun kohdalle edes osuis sellasta naista jonka kanssa homma toimis. Suoraan sanottuna mä en suurimman osan ajasta ymmärrä miks mun kaveritkaan jaksaa mua kattella ja kutsua erinäisiin tilaisuuksiin yms. Kaipa joku sit on minusta löytäny muutakin mielenkiintoista kuin maailman parhaat halit.
Aeh, sekavaa..
Olen nähnyt sinut bileissä. Mun mielestä sie oot mielenkiintoinen. Ja sinussa on pinnan alla jotakin mukavan positiivista. Sellaisen vaikutelman olen saanut.
[/q]
[q]-xx-, 1.1.2008 11:59:
---
irrrma, 1.1.2008 11:51:
Niin paras tunne olla täällä pitkästä aikaa!!
---
todellakin *sydän*
[/q]
Mä en kyllä taas jaksais. Haluis tämmösiä fiiliksiä
[q]Avernian, 3.5.2005 14:36:
*poistuu*
[/q]
:( Nyt tämä luukku on ihan pilalla, kun sen kovin sanansäilä lähtee. :P