SINKKULUUKKU
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1948749
Taas näitä laatutekstejä.. "11 asiaa joita nainen ei kerro miehelle".
..ja onko vielä miehiä jotka ei noita(kaan) asioita tiedä?
Allekirjotan tekstin melkein kokonaan, mutta en mä mistään julkkiksista haaveile jos sängyssä olen jonkun kanssa :DDD
Mitäs täällä muille sinkuille kuuluu? On ollu aika hiljanen luukku.
[q]punos, 12.2.2010 20:54:
seuraavaa sinkkukautta en kyllä ainakaan pelkää enää yhtään, nyt juuri varattuksikin päätyneenä mua on yritetty kutsua kylään "vain pussailemaan" suoraan ulko-ovelta :D
[/q]
Pelkää?
[q]flatstick, 15.2.2010 01:25:
---
aada, 14.2.2010 18:20:
Sinkkuna edelleen ja hyvä niin. Kun miettii, niin olen todella tyytyväinen näin jälkeen päin, etten ole aloittanut mitään vakavaa tiettyjen ihmisten kanssa.
---
Kuten Jarkko sanoisi: "Meitsi diggaa". Kunnon pelinainen. Monta ukkoo sä kykenet pyörittää kerral? =)
[/q]
En olekaan koskaan nähnyt asiaa tällä tavalla...
[q]Tarsu, 14.2.2010 22:42:
---
Nauskiss, 14.2.2010 21:17:
---
Tarsu, 13.2.2010 11:10:
mä tulin klubbariin tsekkaan sinkkuluukun potentiaaliset kissit
---
Luin jotta potentiaaliset tissit.
Ajattelin että hohhoijaa... Sitten luin uudestaan.
---
hei, sähän oot kissi :)
kiss, kiss!!!
[/q]
Mä oon tai sit vaan toi mun nikki on. :D
No mutta mutta :D Onpas täällä jännät jutut :D
[q]aada, 14.2.2010 18:20:
Sinkkuna edelleen ja hyvä niin. Kun miettii, niin olen todella tyytyväinen näin jälkeen päin, etten ole aloittanut mitään vakavaa tiettyjen ihmisten kanssa.
[/q]
Kuten Jarkko sanoisi: "Meitsi diggaa". Kunnon pelinainen. Monta ukkoo sä kykenet pyörittää kerral? =)
[q]Tarsu, 13.2.2010 11:10:
[/q]
Sinkkuna edelleen ja hyvä niin. Kun miettii, niin olen todella tyytyväinen näin jälkeen päin, etten ole aloittanut mitään vakavaa tiettyjen ihmisten kanssa. Nyt en kyllä edes halua mitään sekoittamaan päätäni, viemään aikaani jne. kun pitää keskittyä ihan muihin, tärkeämpiin asioihin. Ehkä sitten taas kesän jälkeen voisi alkaa katsomaan jotain.
[q]Nauskiss, 14.2.2010 21:17:
---
Tarsu, 13.2.2010 11:10:
---
[/q]
tsiisus:
eihän peppuihmiset nyt mtn tisuja ala huuteleen, se ois jo röyhkeetä :D
hei, sähän oot kissi :)
kiss, kiss!!!
[q]mark hamilton, 30.1.2010 19:13:
Myöskin ne vittuli mulle mun tekno bileissä käymisestä ja aina uhosi kuinka paljon heillä on naisia ja mulla ei yhtään.. että anna mun kaikki vaan kestää.
[/q]
Spedejen mielipiteet kandee jättää omaan arvoonsa. Ei se määrä vaan laatu;) Yksi oikea on parempaa kuin sata väärää. Ja aika harva uhoaja on oikeasti sanojensa mittainen ja pystyy tarjoamaan naisille jotain uhoamisensa arvoista.
[q]Reivaaja, 21.12.2009 22:06:
---
Freja, 21.12.2009 21:44:
No en oikeestaan tiiä, kun se tässä just koomisinta onkin - ei sanota mitään. Mykkäkoulu / yhteydenpidon loppuminen / välttely. Sit pitäis aatella ettei itessä oo mitään vikaa?
Kai tapaan aina ne urpot, jotka ei vaan siis osaa sanoa mitään, ja luulee että on jotenkin helpompaa vaan jättää sanomatta? Aatella, et kyl se tosta unohtaa, kunhan tarpeeks kauan on hiljaa?
Mut todellisuudessa se just jättäny ne arvet. Jos toinen ei osaa edes sanoa mitään syytä miksi ei jutustamme tullutkaan mitään, tai ei vastaa enää edes "mitä kuuluu"-viesteihin, niin kyllähän sitä jää vaan miettimään, että jotain täytyy itsessä olla vikana, ettei toinen uskalla edes sanoa syytä..
Ikinä kun en ole myöskään kuullut niitä legendaarisia sanoja "se ei oo sussa, vaan mussa".
Auts?
---
Mä kyl voin sanoa kuuluvani tohon urpo-luokkaan.
Jos mulle tulee tilanne, että ajattelen toisen olevan kyvytön samaistumaan elämäntilanteeseeni, niin annan olla. Elämä on kuitenkin ollu sellasta hullunmyllyä, että hyvin harva sitä ymmärtää, vaikka useimmat ehkä niin väittääkin vedoten siihen, ettei se omakaan elämä ole helppoa ollut. En nyt tarkoita, että haluisin, että toinen kuuntelisi ja voivottelisi. En ole kertonut puoliakaan ihmisille niistä asioista mitä esimerkiksi täällä, mutta jos huomaan esimerkiksi toisen ymmärryksessä vikaa esim. yhteiskunnallisten normien välinpitämättömyyttä, tai henkistä jaksamista kohtaan, niin äkkilähtö on edessä.
Onhan se vika myös sussa, ei vaan välttämättä henkilökohtaisella tasolla, joten turha sitä on liiaksi miettiä. Paska jätkä, teh end.
[/q]
Jep. Paha sitä on alkaa toiselle perustelemaan, kun ei välttämättä halua kaikkea kertoa ja se ei oikeastaan liity siihen toiseen. Voi vaan olla, että se toinen tuo esiin sellaisia vanhoja juttuja, toimintamalleja tms. tietämättään pikemminkin kuin että auttaisi pääsemään niistä eroon. Ei tälle voi mitään, niin vain käy joskus.
[q]Freja, 21.12.2009 21:44:
---
aada, 21.12.2009 21:38:
Oletko muuten varma, ettei ne ihmiset ole ollut sulle rehellisiä (eli tiesi alusta alkaen, ettei se johda mihinkään) vai tuliko niille jotain muuta, esim. itseen liittyvää? Ainakin itselläni on käynyt niin, että olen ollut jonkun kanssa ihan tosissani, mutta en kuitenkaan itseni takia ole sillä hetkellä voinut jatkaa juttua. Tästä sitten toiselle on saattanut jäädä käsitys, etten ole ollut rehellinen tai että olen vain käyttänyt häntä hyväkseni.
---
No en oikeestaan tiiä, kun se tässä just koomisinta onkin - ei sanota mitään. Mykkäkoulu / yhteydenpidon loppuminen / välttely. Sit pitäis aatella ettei itessä oo mitään vikaa?
Kai tapaan aina ne urpot, jotka ei vaan siis osaa sanoa mitään, ja luulee että on jotenkin helpompaa vaan jättää sanomatta? Aatella, et kyl se tosta unohtaa, kunhan tarpeeks kauan on hiljaa?
Mut todellisuudessa se just jättäny ne arvet. Jos toinen ei osaa edes sanoa mitään syytä miksi ei jutustamme tullutkaan mitään, tai ei vastaa enää edes "mitä kuuluu"-viesteihin, niin kyllähän sitä jää vaan miettimään, että jotain täytyy itsessä olla vikana, ettei toinen uskalla edes sanoa syytä..
Ikinä kun en ole myöskään kuullut niitä legendaarisia sanoja "se ei oo sussa, vaan mussa".
Auts?
[/q]
Olen kyllä itse aika pitkälti juuri tuollainen. Jotenkin jos näen, ettei jutusta tule mitään, en itse sillä hetkellä pysty mihinkään tms. niin pyrin kyllä vain katkaisemaan kaiken yhteyden kyseiseen ihmiseen. En jotenkin osaa olla kaverina, enkä sitten halua moikkailla, jutella tms. koska en halua herättää toiveita tai sitten olen jotenkin niin häpeissäni, etten kehtaa. Tämä ei kyllä liity siihen toiseen millään lailla, se on vain oma tapani toimia.
[q]Freja, 21.12.2009 21:12:
Ja ei, tästä mä en jousta. Mä en vaan hyväksy tätä millään muotoa. Mun mielestä ihmisillä pitäis olla tarpeeks munaa kertoa, että ei ole niin paljoa toisesta kiinnostunut että näkisi tulevaisuutta yhdessä.
Ähh en halu ees puhua enempää asiasta ku tulee vaan liikaa oma historia mieleen ja tää johtaa itkufiilikseen. Niin monilta sydänsuruilta olisin välttynyt, jos mulle oltais oltu rehellisiä. Ei tässä oikeen jaksa enää luottaa siihen, että pysyvä onni osuisi omalle kohdalleen.
Kun ees tietäis, mikä itessä on niin vikana, ettei mun kanssa halua kukaan seurustella.
[/q]
En itsekään hyväksy tuota. Enkä kyllä siksi varmaan voisikaan mihinkään suhteeseen ryhtyä, kun tiedän, etten tulisi asiasta suoraan kertomaan.
Oletko muuten varma, ettei ne ihmiset ole ollut sulle rehellisiä (eli tiesi alusta alkaen, ettei se johda mihinkään) vai tuliko niille jotain muuta, esim. itseen liittyvää? Ainakin itselläni on käynyt niin, että olen ollut jonkun kanssa ihan tosissani, mutta en kuitenkaan itseni takia ole sillä hetkellä voinut jatkaa juttua. Tästä sitten toiselle on saattanut jäädä käsitys, etten ole ollut rehellinen tai että olen vain käyttänyt häntä hyväkseni.
Tuskinpa sussa on mitään vikana. Itseäni suojaa tuollaisilta ajatuksilta ehkä se, että olen itse aina se joka lähtee karkuun. En silti ajattele, että kenessäkään toisessa olisi koskaan ollut mitään vikaa.
[q]Reivaaja, 21.12.2009 21:01:
Miksei, jos homman nimi on molemmille selvä.
[/q]
Mutta onko molemmille selvä? Itse ymmärtänyt aadan kirjoituksista, että ei ole.
[q]
Ja ihan oikeassa elämässä toi on ihan arkipäivää. Epä-aito rakkaus on ihan yhtä aitoa sille toiselle jos se sille riittää.
Sulle ei saa tehdä noin. Ei vaan saa.
[/q]
Kenellekään ei saisi tehdä noin, jos toisella on aitoja tunteita ja toinen antaa ymmärtää olevansa ihastunut ja osoittaa "etenemismahdollisuuden" merkkejä, vaikka todellisuudessa ei näitä näekään. Se on suoraa kusetusta toista kohtaan ja hemmetin väärin.
Ja ei, tästä mä en jousta. Mä en vaan hyväksy tätä millään muotoa. Mun mielestä ihmisillä pitäis olla tarpeeks munaa kertoa, että ei ole niin paljoa toisesta kiinnostunut että näkisi tulevaisuutta yhdessä.
Kerran eräs säätö mulle totesi, ettei kaipaa suhdetta tai muutakaan, mutta paneminen olis kivaa. Kaikki muut on antanut ymmärtää muuta.
Se on oma moka, jos sitten sattuu ihastumaan toiseen liikaa ja kuvittelemaan liikoja vaikka toinen on kertonut, ettei enempiä tahdo.
Se, että ihastuu toiseen hurjasti, ja tämä osapuoli antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut, ja yhtäkkiä vaan selviää ettei hän muuta halunnutkaan, on vaan ihan väärin.
Ähh en halu ees puhua enempää asiasta ku tulee vaan liikaa oma historia mieleen ja tää johtaa itkufiilikseen. Niin monilta sydänsuruilta olisin välttynyt, jos mulle oltais oltu rehellisiä. Ei tässä oikeen jaksa enää luottaa siihen, että pysyvä onni osuisi omalle kohdalleen.
Kun ees tietäis, mikä itessä on niin vikana, ettei mun kanssa halua kukaan seurustella.
[q]Squeeky, 21.12.2009 20:12:
---
epicuros, 21.12.2009 20:09:
---
aada, 21.12.2009 19:45:
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?
---
Pidä vaan huoli siitä, että hän on tietoinen sun mielipiteestä niin vältyt turhilta konflikteilta.
---
Ei se tosiaan väärin ole, mutta pidä perkele huolta että toinen tosiaan ymmärtää asian. Älä anna ymmärtää, vaan sano ihan suoraan asian todellinen laita. Se on perseestä sille toiselle sitten myöhemmin kuulla, että ei koskaan olisi kiinnostanutkaan.
[/q]
Joo kun en tosiaan ole mikään paras ilmaisemaan tälläisiä asioita suoraan, kun muutenkin mielummin annan ymmärtää ja vihjailen kun puhun suoraan. Se ei tosiaan ole aina johtanut mihinkään kauniiseen lopputulokseen.
[q]Reivaaja, 21.12.2009 20:12:
---
aada, 21.12.2009 20:06:
Itse olen aina ajatellut, että tämä on hyvin väärin, tavallaan tuhlata toisen aikaa. Siten en oikein tiedä pystyisinkö edes siihen. Oikeastaan ensimmäistä kertaa edes mietin tälläistä vaihtoehtoa olla jonkun kanssa vähän aikaa tavallaan vain huvin vuoksi. Toisaalta vähän pelottaa sekin, että entä jos en sitten loppupeleissä pystykään siitä toisesta enää irtautumaan?
Outoa, en yleensä ikinä mene näin paljon tunteideni mukaan tai edes ajattele meneväni / toteuttavani niitä todellisuudessa. Haluan kuitenkin oikeasti enemmän järkeen perustuvaa suhdetta.
---
Sit se on yksiselitteisesti väärin.
E: Ei nää jutut oo niin vaikeita, joten turha niistä on tehdä vaikeita. Sydämensä seuraaminen on maailman luonnollisin asia.
[/q]
Joo, tähän alan kallistua itsekin. Kuitenkin kun olen ihastunut, niin se on sellaista viatonta ja välitän kuitenkin siitä ihmisestä jo sen verran, etten halua aiheuttaa hänelle mitään pahaa ja tosiaan tiedän, että tulisin niin tekemään..
Olen todella huono käymään mitään keskusteluja tai kertomaan missä mennään. Mielestäni se pilaa koko jutun, enkä siksi sitä halua tehdä. Joten ehkä on parempi sitten, etten tee mitään, ellen ole itse varma.
Aiempien kokemusten perusteella kyllä tiedän melkeinpä heti jos haluan jonkun kanssa tosissaan elää, eikä siten mitään ahdistusta ole siitä, että kohtelen toista huonosti, kun olen itse tosissani mukana. Nyt ahdistaa koko ajan, kun tunteitten perusteella olisi kiva tutustua, mutta tiedän järkisyistä, että kohtelisin sitä toista loppupeleissä huonosti, mitä en kuitenkaan haluaisi.
[q]aada, 21.12.2009 19:45:
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?
[/q]
Ei tulee täältäkin.
Pidä vaan huoli siitä, että hän on tietoinen sun mielipiteestä niin vältyt turhilta konflikteilta. Tai jos et välty niin etpähän ole tilivelvollinen teoistasi ja saa herra katsoa peiliin. En tiedä kuinka moni mies pystyy käsittelee sellaisen asian järjellä siinä vaiheessa, jos / kun ajan kanssa on ruvennut kiintymään suhun ja tuntee enemmän. Mut onnea joka tapauksessa :)
[q]Mikcore, 21.12.2009 19:58:
---
aada, 21.12.2009 19:45:
---
No sanalla sanoen ei.
Toisaalta ei kai siinä mitään menetä jos on jotain
mukavaa ajanvietettä, varsinkaan jos parempaa ei ole näköpiirissä :)
[/q]
Itse olen aina ajatellut, että tämä on hyvin väärin, tavallaan tuhlata toisen aikaa. Siten en oikein tiedä pystyisinkö edes siihen. Oikeastaan ensimmäistä kertaa edes mietin tälläistä vaihtoehtoa olla jonkun kanssa vähän aikaa tavallaan vain huvin vuoksi. Toisaalta vähän pelottaa sekin, että entä jos en sitten loppupeleissä pystykään siitä toisesta enää irtautumaan?
Outoa, en yleensä ikinä mene näin paljon tunteideni mukaan tai edes ajattele meneväni / toteuttavani niitä todellisuudessa. Haluan kuitenkin oikeasti enemmän järkeen perustuvaa suhdetta.
Aikamoista keskustelua.
Haluan, että voin päivä toisensa jälkeen todeta: ''Tuollainen sinä olet, tuollaisia asioita sinä olet tehnyt ja jättänyt tekemättä ja kaikesta en niinkään pidä, mutta silti minä valitsen sinut elämääni joka päivä juuri sellaisenaan.'' Ja tätä samaa toivon itsellenikin.
Ihana! <3 Epätäydellisenä rakastetuksi tuleminen = juuri sitä itseään *sydän*
[q]Vampyrella, 18.12.2009 23:56:
Välillä on ihan oikeasti jokin syy siihen, ettei voi eikä pysty tekemään jotakin, ja siitä on oikeus kertoa ja oikeus tulla myös kuulluksi. Kenenkään ei tarvitse olla räsynukke, ellei itse sitä halua, kuten sinä aiemmin ilmaisit haluavasi.
[/q]
Joo, välillä on ihan oikeita syitä siihen ettei toiselle oikein pysty antamaan läheisyyttä ja kumppanuutta vaikka oikeastaan kovasti haluaisiki. En sit tiedä teistä muista, mutta niiden "oikeiden syiden" lisäksi mulla itselleni on aika ajoin laiskiaisen seksivietti muutenkin (ilman mitään sen kummempaa syytä kuin että olen puuhastellut kaikkea muuta kunnes "olen väsynyt") - olen kausittain huomattavasti enemmän mukavuuden- kuin läheisyydenhaluinen enkä millään viitsisi vaivautua fyysiseen kanssakäymiseen mikäli kuuntelisin puhtaasti nuppiani ja viestisin siellä ensimmäisenä tapahtuvan reaktion pihalle.
Jos sitä sit niinku oikeasti eläisi ton mukaan parisuhteessa, niin kyllä mä uskon että asettaisin silloin itseni aika dominoivaan asemaan kumppaniini nähden ja aiheuttaisin suhteeseen ihan tarpeettomia ryppyjä. Niinpä koitan vetää itsestäni "no ehdottomasti"-kortin pihalle aina kuin mahdollista "ei kyl millään jaksa"-kortin sijaan ja jälkeenpäin oon käytännössä aina ollut itsekin tyytyväinen että suostuin jättämään nukkumisen tai sohvalla levyttämisen vähemmälle.
Jos ei pysty niin ei pysty - se on ihan reggae. Mut jos pystyy niin melkeinpä kantsis kyllä kaikkien kannalta.