SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]cjet, 22.11.2006 07:50:
---
SyndroDome, 22.11.2006 00:02:

Joulupukilta oon vähän semmosta kivaa tyttöä toivonut, mutta en kyl hirveesti laske sen varaan..

---

Meni muuten just joulupukin toivelistalle kans. Toivottavasti en oo näiden niiden lahjavalmistelujen takii mitenkää myöhässä tms. Real-Doll. Se ei ainakaa oo vaikee. Mut voi olla pukille aika kallis.

Onpahan aamutuimaan taas ajatukset. No vois se pukki mulle ihan oikeenki lähettää..
[/q]
Real-Sheep

pska vtn stna
ihan sama oikeesti enää ei edes naiset kiinnosta
eikä miehetkään

jostain voi aina tulla haaveita mutta aina sitten tulee havereita. niin.

toisaalta joskus tuntuu olevan kaikki niin perseestä ja mukamas hirmu yksinäinen olo vaikka ei se niin ole.

mä taidan olla jo ihan luopunut toivosta, eikä oikeestaan edes masenna. vähän vaan pelottaa että musta tulee vaan kylmä paskiainen. toisaalta eipä sekään haittaa, eikä kyl mikään muukaan. ihan sama.

ha. tais löytyy se ovi. tai no katotaan vielä.. mut ainakin tänään(kin) oli ihan kivaa,
tai itseasiassa ilta. hymyä. nukkumaan ja huomenna uus päivä. ja tapaa taas kivoja ihmisiä uudestaan.
hiljaa hyvä tulee, vähän pelottaa mut ei se mittään.
[pieni]
voi paha. taidan kuulostaa aika siirappiselta.. [/pieni]*lmao*

[q]Avangion, 27.9.2006 20:07:
Ihan samaa mieltä, että mieluumin sinkku kuin huono suhde. Ei sitä voi ihan vain seurustelun takia alkaa seurustelemaan.

Mutta kyllä sinkkuilu alkaa hajottamaan. Varsinkin kun on erittäin läheisyyden haluinen ihminen...

Yksi tasa-arvoinen suhde ihanan, mukavan ja kivan tytön kanssa kiitos. Ottaisin pitkäaikaisen tai mieluummin sitäkin kestävämmän, kiitos. Saako mukaan? Ei ranskalaisia.
Joo en ymmärtänyt enää itsekään huumoriani.

TeMpPu
[/q]

hyvin sanottu

heh vai että vaatimuksia.
1. hyväsydämisyys, empatia ja välittäminen
2. kaunis mun mielestä

siinäpä ne. muuta ei keksi. noh tossa olis periaatteessa yks kriteerit täyttävä mut pelottaa. semmosta se elämä on. pitää katsoa ennemmin kuin katua. tai ehkä pitäis.

[q]JetZe, 21.9.2006 17:00:
ja vientiä on aina ku seurustelet,mutta kun sinkkudut,niin kaikki katoaa? :F

noh. itselleni ei tämä sinkkuus ole oikein kolahtanut,kohta 2 kk harjoitellut. ei ole helppoa ei.

but i guess that it's not supposed to be. :)
[/q]
ehei se ole helppoa ei. monta vuotta voi mennä kaikenlaisten säätöjen kans.
ja sit kun luulet että nyt mä löysin jotain siistiä niin voit olla varma että joudut takasin kouluun
mut se on elämää se..
ja se mikä ei tapa, sattuu ihan pirusti

kml: niin tuttua niin tuttua..

perkele että sitä osaa olla joskus yksinäinen.
eihän siinä - pitäis vaan jaksaa olla oma itsensä ja jatkaa elämää kun kyl se päivä paistaa vielä - vaikka välillä aina tuntuukin harmaalta.
mutta kun on vaan yksinäinen olo.

höh mikä sinkkukesä. näin taas mennään.
mutta ei pidä valitella, kyllähän tää yksinkin menee kunhan muistaa nauttia kesästä..

[q]wiwi, 13.7.2006 14:51:
---
osama, 13.7.2006 14:47

nyt ulos täältä ja ÄKKIÄ senkin petturi

---

Olen vilpittömästi pahoillani, mä yritin vastustella mutta jotenki mut vaan harhautettiin tähän. Ja naiset on muka kieroja! :D
[/q]
joku sais kyllä harhauttaa mutkin

[q]wiwi, 13.7.2006 14:32:
Tää sopis hyvin myös tonne O_o - topicciin, mutta; mä seurustelen.
...
[/q]
nyt ulos täältä ja ÄKKIÄ senkin petturi

[q]mariquita, 8.11.2005 19:59:
Nonni, nyt se sitte alko; tähän asti oon ollu ihan tyytyväinen olooni täällä (takana kymmenen sinkkukuukautta) mut nyt tuli hinku pois
[/q]

mulla oli hirvee hinku pois täältä pitkään. mut sit toisaalta se hinku meni ohi ja sit täältä pääs pois.
kummaa. ei näe metsää puilta. katsoo kauas vaikka kaikki on lähellä.
mut enpä nyt hehkuta vielä enempää,

sä saat kaiken mitä tarviit, aina pitäs kiittää
jakoon pistä omasi niin sulle vielä riittää
ja kun unelma toteutuu jatka silti työtä
samoin kuten sait sen voit menettää ajan myötä

[pieni] - mariska[/pieni]

[q]Rocca, 15.10.2005 12:07:
---
osama, 15.10.2005 11:43:
niin ei täältä poies pääse.
ja meitsi roikkuu yhen muijan perässä vaikka tietää ettei siitä tuu mitään ikinä. silti vaan ei ymmärrä. aina hajoo uudelleen ja uudelleen vaikka kuin yrittäis olla niinku ei olis mitään. kummallista. pöhkö minä kun kuvittelen että jos sittenkin. unoha jo koko juttu. elä sitten. itke lisää sitten taas ens viikolla niin. kai koska kuitenkin taas aion kuvitella että se tykkäis musta. ei se tykkää ei. en usko. usko jo. en. perkele. itke sitte ku oot noin tyhmä.

---

Tein just tän virheen, et anto ymmärtää mut ei ymmärtäny sitten jakaa sitä tilaa kanssa... sit päätin vaan yksin kertasesti etten lähetä mitään siihen tai ota yhteyttä... eipä oo kyseinen henkilökään... mut hemmetti ei tarvii roikottaa siin vieressä PRKL NAISET...
[/q]
en ymmärrä
ihminen, elä kiusaa itseäsi. *kimble*
^jos joku ton tajuaa niin huhhuh

ärrimurri. prkl. nyt alkaa tuttaa tämä meininki.

[q]Lyylikki, 12.8.2005 18:51:
Sinkku ystäväiset (miksei vakiintuneetkin, täällä kuitenkin hiipivät *vink*):

olemme muutamien ystävien kanssa käyneet noin viikon ajan keskustelua siitä, kuinka baarimikko on mahdollista iskeä, jos mahdollista ollenkaan. Kaveri meni ihastumaan yhteen rastapäähän, vilkkusilmään, joka tosiaan kuluttaa baarin lattiaa, siellä tiskin selvemmällä puolella. Kaveri sitten tyrkkäsi tälle kundille puhelinnumeronsa, mutta kuten arvata saattaa, ei baarimikko ole soittanut.

Sinällään kyseinen tapahtuma, ei kyseisen mimmin maailmaa juurikaan hetkauttanut, mutta sai aikaan vilkasta keskustelua. Yksi ystävä on sitä mieltä, että tilastojen valossa baarimikkoihin ei ole mitään saumaa. Toinen taas uskoo, että sinnikäs piiritys palkitaan.

Itse olen eniten sitä mieltä, että baarimikkoa ei isketä useamman promille humalassa ainakaan. Ja jotenkin omaperäinenkin olisi hyvä olla, sillä perstuntumalla sanottuna baarimikot taitavat saada noin seitsemäntoistasataa puhelinnumeroa ja miljoona "meilon jatkot"-kutsua vuodessa.

Itse baarissa työskentelevät tai muuten kokemusta omaavat. Miten on asian laita?
[/q]
jaha. yks kaveri iski baarimikon viestittelemällä kuittien välityksellä. kummallista. ehkä siis jotkut oikeesti kattoo minkälaisen harakanvarpaan laitat electronkuittiin

[q]Sand3, 11.11.2006 21:37:
vittu täällä taas yksin ei helvetti...
[/q]
niin, ja minä täällä taas yksin ei helvetti..
ei siitä tarvi nyt masentua, joskus sitä on yksin ja joskus ei.

lonely forever but happy for life!

[q]DjTaika, 24.8.2006 02:44:
---
---

jos joku voi niin kertokaa miten?

---

Kato moi...terkkuja J-kylään.
(Niin, sellaisistakin olen joskus kuullut, enkä tosiaan tiedä miten)
[/q]
niin moi vanha kamu.
sinkut ihan luukussa..
mutta eihän mistään voi nauttia jos toiset ei nauti.. ellei o tarpeeks pihalla! (ja tuskin silloinkaan on loppujen lopuks hirveen kivaa)

[q]-Santtu-, 16.8.2006 11:09:
Mul on samanlainen olo kun on varmaan hyljätyllä kesäkissalla. Yhtä hukassa. Pitäis varmaan hakea sellainen HESY:ltä niin voitais olla kohtalotoverit
[/q]
juu kannattaa, varsinkin jos annat pikkuiselle hyvän kodin.
hylätyt voi olla alkuun vähän outoja mutta ihan parhaita sitten myöhemmin..

tuo raitapaita on rescue ja lumikki exän tutun vahinkopentueesta
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=osama_&album_id=667311

O