SINKKULUUKKU

Back to häröily O

niin ei täältä poies pääse.
ja meitsi roikkuu yhen muijan perässä vaikka tietää ettei siitä tuu mitään ikinä. silti vaan ei ymmärrä. aina hajoo uudelleen ja uudelleen vaikka kuin yrittäis olla niinku ei olis mitään. kummallista. pöhkö minä kun kuvittelen että jos sittenkin. unoha jo koko juttu. elä sitten. itke lisää sitten taas ens viikolla niin. kai koska kuitenkin taas aion kuvitella että se tykkäis musta. ei se tykkää ei. en usko. usko jo. en. perkele. itke sitte ku oot noin tyhmä.

juu kyllä niitä löytyy jotka täyttää mun kriteerit mut en mä niille kelpaa. tai tältä vaan tuntuu just nyt. kai se sieltä joskus kävelee vastaan elämän aikana, pitää kädestä kiinni eikä sit päästä irti.
ihquplur olo aurinko paistaa

takaisin kouluun. täällä taas

edelleen täällä.
aina sama meininki.
edelleenkin näin:
ei saa mitä haluaa, eikä halua mitä saa.

hmm mitähän muut sinkut kaipailee eniten?

mulla tulee välillä semmosia oloja että olispa täällä joku höpöttämässä illalla ja aamulla kaikesta maan ja taivaan välillä. näinä hetkinä kämppä tuntuu niin tyhjältä vaikka kissat koittaakin parantaa mun oloa olemalla läheisiä. ja mun ruoanlaitto on kyl kärsinyt sinkkuudesta pahasti - ei sitä viitsi pelkästään itselleen kokata mitään hienompia ruokia, ja jälkiruokia sitäkin vähemmän. sit varmaan yleinen läheisyydenpuute on välillä ihan hirveä, sitä söpöilyä ja silittelyä kaipaan.

mutta kaipa sitä jatketaan samalla linjalla - tutustutaan ihmisiin ja koitetaan löytää hyvä ystävä jakamaan elämää, ei ruveta mihinkään suhteeseen jos sitä ei oikeasti halua. tyhmintä mitä ihminen voi tehdä on olla jonkun kanssa jottei tarvitse olla yksin.

jaha.
tää mun kämppä on aika luukku.
ja mä oon sinkku.
tää on kait sit sinkkuluukku

[q]osama, 25.10.2005 10:46:
mä meen treffeille katotaan rupeeko *sydän* vai
[/q]
treffit tuli, treffit meni
eiköhän niitä tuu lisää.. joskus

[q]Lene, 28.4.2005 16:55:
Target 1 selected.
Se hymy. Kun vain näkisi sen vielä jossain - useimminkin.
[/q]
no just se helevetin hymy. sitä ei saa mielestä. eikä sitä nenää. saatikka korvia sitten. jatkavat täydellisellä kaarella kasvojen linjaa. prkl.
hehheh täällä sitä vaan hengaillaan ja jatketaan kauniiden katsomista välimatkan päästä.

edit : niin kuin moni muu kattoo korvia? oonks mä outo

[q]Ninka, 18.4.2005 11:18:
---
>>zero, 18.4.2005 11:13:

Nii kylhän se parempi oliskin kysyy suoraa, se vaan et kun kysees on ystävä/tuttu niin jos toista ei kiinnostakaa ni siin sit menee samal se ystävyyskin. Ja siintä et ku ei vaan uskalla kysyy suoraa vaikka kuinka haluais.

---

ei nyt sentään aina
[/q]
no mutta mä tällä hetkellä yritän olla yhden tytön ystävä johon tutustuin puol vuotta sitten..
hmm. yritän selittää.
rakastuin vaikka en halunnut, se kun ei kysele vaan se tulee.
sit se ei o kiinnostunu musta muuta ku ystävänä.
rakastan sitä tyyppiä myös ystävänä mut toisaalta satutan itteeni kokoajan
on vaan sillai et ei tiedä mitä tekis
jokapäiväkokoajan muuttuu mieli
ärsyttää. rakastuminen on perseestä
noh koitetaan kestää tippa linssissä ystävinä

[size=7]henkkoht asioiden puiminen yleisesti netissä ei ole kovin kiva juttu. jäitä hattuun.[/size]
hitto tätä elämän menoa, vaihtelee fiilikset vähän liian usein.
välillä on niinku hyvä meininki ihan itsekseen ja välillä sit ihan perseestä kaikki.
sit kun vielä seuraakin olis näinä mennä vuosina kyllä ollut tarjolla mutta minulle kelpaa just ne joille en itse kelpaa. ainakin viimeiset 4 vuotta ja 4 tytsyä..
äh osaanpa taas kuulostaa katkeralta vaikka mulla oikeesti on asiat hyvin. pitää vaan jaksaa tarpoa ja pitää silmät viikonloppuisin auki.

[q]DjTaika, 24.8.2006 02:18:
---
Morrowe, 23.8.2006 12:23:
---
joo ja her pleasure first *nyökyttel*

---

Tottavittukai. Mun on ainakin hankala ajatella miten kukaan kundi voi nauttia ellei näe mimmin ekstaattista ilmettä kasvoilla, silmien kimallusta, kuule kuiskauksen (tai huudon, jos niikseen tulee...) taivaallisia säveliä, tunne hengityksen lämpöä iholla, elämänlähdettä huulilla...no ehkä joku voi.
Mä en.
[/q]
jos joku voi niin kertokaa miten?

sinkkuluukussa 666/2 sivua.

[q]_RixU_, 9.11.2006 07:20:
tääon kyllä vähäsen pöhlö luukku sanon miä
[/q]
pöhlöä on joo. mutta mikäpä ei olis

mä meen treffeille katotaan rupeeko *sydän* vai

en kyl tiiä kumpaa kaipaa enemmän. seksiä vai läheisyyttä
ehkäpä just sitä seuraa kaikkeen

sinkut luukuttaa täysillä!
taas ilta meni "sinkkuillessa" eikä edes puh.numeroa jäänyt käteen (puhelimeen siis)

[size=1]edit: vaikka ihan kiva tytsy oli :)[/size]

ei täältä lähe kulumallakaan

taitaa tytöt olla tarpeessa kun noin kärttysiä ovat

[q]Zapa
Ei kannata mennä naimisiin koska jokainen avioliitto päättyy 100% varmuudella, joko eroon tai vanhuksen kuolemaan
[/q]
ei kannata mennä naimisiin jos ei siitä ole verotuksellista tai muuta hyötyä

ihastuminen on kamalaa, ainakin minun mielestä.

[q]Jago,
mieluummin sinkku kuin huonossa suhteessa, mutta mieluummin hyvässä suhteessa kuin sinkku
[/q]
mieluummin hyvä pano kuin huono orkku, ja mieluummin hyvä runkku kuin huono pano

O