SINKKULUUKKU
[q]ezzy, 18.8.2007 16:17:
---
Anata, 18.8.2007 14:44:
Kiinalainen horoskooppikirja väittää, että parhaiten sovin yhteen Hevosen ja Tiikerin kanssa.
---
On se Nurmijärvi vaan erikoinen paikka
[/q]
Paikassa ei oo mitään erikoista.*lmao*
Viirin kirppiksellä oli ihana mies, mutta sillä oli vaimo ja lapsi.*hmph*
[q]fine, 28.6.2007 18:11:
---
Anata, 28.6.2007 18:06:
Mukavaa olla sinkku. Pitkään aikaan ei ole tuntunut näin hyvältä.*sydän* Elän omanlaista elämää.
---
on se kivaa, mäkin rupesin syljeskelemään, kiroilemaan ja haisemaan :D
[/q]
Nyt kiroilen vähemmän kuin ennen. Kiroilin kuulemma kuin merimies... Niin paljon kiristi pinnaa.
[q]Kit^, 15.6.2007 20:30:
ihan ku mun otsassa lukis vapaa.. miehet ahistelee, eikä yhtää kiinnostais minkään maailman suhde tällä hetkellä..
usein se menee sillee, et sillon ku kaipais suhdetta tai säpinää ni sitä ei vaa löydy mistää ja sit ku ei sitä kaipaa ni sitä tulee joka suunnalta.. ihme juttu.
[/q]
Kun olin kihloissa kaikenlaiset tyypit oli kiinnostuneita minusta. Nyt on ristiriitaista; toisaalta haluaisin tavata jonkun, toisaalta en jaksaisi stressata kenestäkään. Toisaalta on yksinäinen olo myöskin.
[q]Lyylikki, 4.9.2009 14:48:
Oi mikä ihana ilta, voi tapahtua mitä vaan. Hän tapaa monta ystävää, mutta toivoo että tapais jonkun joka olis vielä enemmän
[/q]
*sydän* Samoissa tunnelmissa
---
---
---
Johan tätä on kateltu monta vuotta...
---
Joo, samma här...jotain 4. vuosi nyt menossa tjms.....nyt on haavat pikkuhiljaa nuoltu ja pitäisi ottaa askel uuteen suuntaan...
---
Joo, ihan sama juttu
---
Ei saisi oikeasti olla negatiivinen mutta kun tuntuu vaan siltä, ettäjotta hiukan pelottaa edes ajatella seurustelua kun on tässä 15 vuoden aikana joka jumalan suhde mennyt sitten niin päin mäntyä ettei mitään määrää. Ja tässä kohtaa voi vaan katsoa peiliin niin sieltä löytyy siihen syy. Arvaa vaan tuleeko sellainen olo, että "mitäs jos taas..." vaikka ei tarvisi tullakkaan....mulla taitaa olla toi luottamus omaan touhuun hiukan karikolla. Olis aika bueno pyytää joskus jotain kivaa tyttöä johkin mutta jos taas mennään lepikköön....
Itselläkin oli sellainen fiilis paskojen kokemusten takia. Mutta ei enää. En voi oikeastaan muuta kuin luottaa parempaa. Se vie eteenpäin. Ja tietenkin kahtella hissukseen ihmistä: mitä, millainen.
---
Se on se tunne, mitä ei koe itsekseen ollessa :)))
---
.. Ja sä oot joskus kokenut tän tunteen?
Mitä sille kävi?
---
Eikun se on vasta tulossa :)
---
Hmm.. Eikös sitä tunnetta odotellessa kuitenkin kannattaisi yrittää ottaa ilo irti niistä elämän muistakin asioista?
Musta ainakin tuntuu siltä, että jos teet jo sinkkuna elämästäsi iloisen ja onnellisen paikan niin vedät paremmin puoleesi niitä ihania ihmisiä, jotka haluaisivat tämän tunteen sinun kanssasi jakaa.
.. Eikä se odotteleminenkaan sen jälkeen enää tuntuisi niin kamalalta, vaikka ei tietäisikään tuleeko se oikea henkilö vastaan huomenna, ensi viikolla, ensi vuonna vaiko vasta seuraavassa elämässä :)
Kyllä minä sen tiiän. Joskus vaan yllättää se tylsyyden tunne. Yleisesti ottaen mennee hyvin elämässä. :))
---
---
.. Ja sä oot joskus kokenut tän tunteen?
Mitä sille kävi?
Eikun se on vasta tulossa :)
---
Miten, milloin täältä pääsee pois? Huomenna, ensi viikolla tai ensi vuonna? Entäs jos ei milloinkaan?
Ko on vaan niin tylsää kaikki se, mitä sinkkuus sisältää. Johan tätä on kateltu monta vuotta... Blaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!!
---
Anteeksi, mutta... mitä ihmettä?
Ainakin mulle sinkkuus sisältää about kaikki maailman mahdollisuudet - miten ihmeessä kaikki se mitä sinkkuus sisältää voisi täten olla tylsää?
Mitä sielä ei-sinkkuudessa sitten sun mielestäsi on, joka ei ole tylsää?
Olisi tosi jännä kuulla :)
---
Miten, milloin täältä pääsee pois?
---
No mie tiedän miksi sie täällä olet:
Rovaniemi, sie et tule täältä löytämään minkään muun tapaisia miehiä, kun taikajuomista pitäviä samaaneja
Ehkä löydät jonkun onnekkaan matkaajan, venäläisen miljonäärin kenties?
Etpä tiennyt. Enkä siedä venäläisiä miljönäärimatkaajia. Syy, miksi olen täällä on paljon tärkeämpi
Miten, milloin täältä pääsee pois? Huomenna, ensi viikolla tai ensi vuonna? Entäs jos ei milloinkaan?
Ko on vaan niin tylsää kaikki se, mitä sinkkuus sisältää. Johan tätä on kateltu monta vuotta... Blaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!!
[q]Meke, 19.9.2007 17:24:
---
Janisa, 18.9.2007 21:01:
Mua arsyttaa ettei oo ketaan kelle kitista!
Nimim. Huono paiva.
---
Yksin on vaikea tapella ja pussata...(kaipaa molempia juttuja suhteen ohella)
Onko sinkkuus edes enään muotia.
[/q]
Minä löydän vaan positiivisia puolia sinkkunaolemisesta. Nyt saan olla rauhassa pahalla tuulella, eikä sitä tartte kaataa kenenkään niskaan.
[q]aurinko, 22.6.2007 15:00:
Kyllä tää mun rakkauselämä on aina niin turhan traagista, että parempi on pysyä tässä luukussa.
[/q]
Aattelin juuri, että väärän tyypin kanssa se on turhan myrskyisää.*poks*
Kohta 24 vuotta täynnä sinkkuna. Mut ehkä se sieltä jostain sitten joskus löytyy :)
[q]Lene, 27.10.2005 00:18:
---
osama, 27.10.2005 00:16:
niin mä oon 163cm. et revi siitä. toista mittaa nyt on turha täällä huudella, kaljamahasta kun eroon pääsis niin olisin omaan ruumiiseeni tyytyväinen. paitsi jos naama ei olis näin ruma niin sit.
---
No mun vinkkelistähän toi on hyvä pituus, koska olen 10 cm lyhyempi.
[/q]
ja asut noin kaukana ;( mut joo oikeesti kivoja lyhyitä tyyppejä on vaikee löytää. ja ihan näin elämänkokemuksella voin sanoo että pitkät vie mua pidemmät.
[q]Lene, 26.10.2005 23:55:
---
osama, 26.10.2005 23:53:
mulle on jopa suoraan sanottu että sori sä oot liian lyhyt. yleensä heitän että mistäs sä tiedät kuin pitkä mä oon? *heh*
---
Onpa kyllä muakin pituuden takia syrjitty, että ei se vain miesten kohdalla se lyhyys ole "haittana"...
[/q]
niin mä oon 163cm. et revi siitä. toista mittaa nyt on turha täällä huudella, kaljamahasta kun eroon pääsis niin olisin omaan ruumiiseeni tyytyväinen. paitsi jos naama ei olis näin ruma niin sit.
[q]Avernian, 26.10.2005 22:13:
---
onni3mk, 26.10.2005 21:08:
Myönnettäköön myös, että vakavassa seurustelusuhteessa toivoisin miehen olevan mua pidempi, lyhyempien kanssa voi sitten tehdä kaikkea muuta mukavaa. Mutta pituus ei ole muutettavissa yhtä helposti kuin hiusten pituus, joten näitä ei voi mun mielestä verrata.
---
No mä puutuinkin vain tohon ihmisen pituuteen, koska hiusten pituus ja rintojen koko on semmoisia mistä jokaisella on oma mielipide ja mieltymys. Se, että miehen pitäisi olla pidempi, on sen sijaan jotain melkein universaalista. Ainakin meidän kulttuurissa niin vaikuttavat kaikki tuntevan.
[/q]
mulle on jopa suoraan sanottu että sori sä oot liian lyhyt. yleensä heitän että mistäs sä tiedät kuin pitkä mä oon? *heh*
piru tätä mun päätä. ihan skitso oon. tai tyhmä. pähkäilen liikaa asioita. vois vaan olla miettimättä turhia.
mutta ei.
entä jos ois tehny toisin niin sitten ehkä olis toisin. ja paskat lopeta nyt tollanen. tässä ollaan ja tästä eteenpäin.
ystävystyy, ihastuu ja rakastuu.
sitten ei natsaa toisen puolelta muu kuin ystävyys.
siinä sitten yrittää sinnitellä ja pitää etäisyyttä jota pitäis ehkä ottaa enemmän ettei sattuis niin paljoo.
mutta sitten aina miettii että entä jos oliskin tullu jotain jos ei oliskaan yrittäny pitää etäisyyttä.
ihan turhia mietin. tässä ollaan itekseen.
silmät auki nyt. mutta ne on niin rähmässä.
onpas tämä taas tyhmää.
lopeta nyt ja jatka.
[pieni](ja tiedän että puhun itsestäni monasti toisessa tai kolmannessa persoonassa)[/pieni]
kaikki ihmiset on kusipäisiä pettäjiä
[q]cjet, 22.11.2006 09:46:
---
osama, 22.11.2006 09:37:
Real-Sheep
---
jos nyt kuitenki pysyttäydytään vaa ihmisis..
[/q]
kai se pukille kelpaa?