SINKKULUUKKU
[q]aada, 22.2.2010 19:32:
---
Tätä olen itse asiassa viime aikoina suunnitellutkin - siis että alkaisin deittailemaan ihan urakalla. Mikäs sen parempaa kuin käydä ulkona eri ihmisten kanssa, pitää hauskaa ja nauttia olostaan (ja vielä jonkun muun piikkiin). Pitää vain odottaa hieman, että olosuhteet siihen olisivat hieman suotuisammat.
[/q]
Juu kyllähän niitä urpoja löytyy jotka maksavat kaiken.
Viimeisiä sivuja lukeneena sanoisin et Vampyrella ja siveys ovat oivaltaneet elämästä paljon enemmän kuin niin kovin moni muu. :)
[q]spaze, 22.2.2010 15:51:
Näin avioituneena jo vuosikymmenen ajan voisin sanoa että hauskat ajat on pidetty ja avioliitto maittaa, mutta tietyllä tavalla harmitteli sitä kun ei deittaillut enempi silloin kun ei ollut vielä niin vakiintunut.
Eli deittailkaa sydämenne kyllyydestä kyllä se aikanaan loppuu...
[/q]
Tätä olen itse asiassa viime aikoina suunnitellutkin - siis että alkaisin deittailemaan ihan urakalla. Mikäs sen parempaa kuin käydä ulkona eri ihmisten kanssa, pitää hauskaa ja nauttia olostaan (ja vielä jonkun muun piikkiin). Pitää vain odottaa hieman, että olosuhteet siihen olisivat hieman suotuisammat.
Kohta kuukausi sinkkuna, mikäs tässä ollessa. Ei ainakaan ole mikään kiire seuraavaa etsiä :)
Voi kai tänne siltikin ilmoittautua *ding*??
---
Olisi tietenkin mahtavaa saada mies, joka ymmärtää selvänäköisyyttäni, tapahtumien ennaltanäkemistä ja tietämistä, henkimaailman olentojen näkemistä ja aurojen näkemistä. Tähän asti ei ole tapahtunut näin. Viimeksi lähes järkytin erään tyypin :)
Shamanismi ja veganismi on osa elämääni.
---
Miten tuolla onnistuu peläsyttämään miehen? Pienestä säikkyi minusta, tai sit johtuu etten itse olen ihan peruserkki:)
Miten moni nainen ymmärtää ikäistäni (35v) elämäntapareivaajaa, joka fanittaa mangaa/animea (kerää kumpaakin plus graafisia novelleja), kerää musakkia hulluna. Ja vielä kiinnostunut noituudesta, gaialaisuudesta, yliluonnollisesta, viktoriaanisesta Lontoosta, Jack The Ripperistä ja japanin kulduurista? Ei muuten ole helppoa löytää ymmärtävää ihmistä
Hyvin taisin onnistua, koska tyyppi piti minua lähestulkoon hulluna. Kerroin mitä näin hänestä. :)
tyypin aura oli musta.
Ei ole helppo löytää oikeaa ihmistä, mutta ei kai ole tarkoitus löytää 100% samankaltaista ihmistä. Itse en voi kuin luottaa löytäväni rakkauden.
---
Kumppanin metsästyksestä...
Kun hakemalla haemme itsellemme kumppania, sitä "toista puolikasta" jotta tuntisimme olevamme kokonaisia, haemme yleensä egon määrittelemien ja hyväksymien piirteiden mukaista ihmistä, ja usein nämä hakukriteerit ovat suoraan sanottuna aika mahdottomia.
---
Ihan mielenkiinnosta.. Onko ihmisillä siis oikeasti yleisestikin ottaen jotain selkeitä kriteereitä etukäteen? Itselläni homma tuntuu toimivan enemmänkin sillain että on jotain heikkoja preferensseja, mutta ne ei muodosta mitään selkeitä rajoja vaan lähinnä ohjaa huomiota herkemmin tiettyihin suuntiin..
Yritän olla kohtaamieni ihmisten suhteen lähtökohtaisesti avoimella mielellä, mutta sitten matkan varrella (usein ikävän nopeastikin) poimin toisesta kaikenlaista ominaisuuksia, jotka herättää mun sisälläni varoituskelloja ja ikäviä tuntemuksia kunnes totean, että ei tää tyyppi nyt ehkä kuitenkaan oo semmonen jota mä haluaisin elämääni.. "I'm pretty fine without you, thank you!"
Dear Eki, olenko normaali?
Ps. Voisko joku kertoa mulle, että mikä toi ego on? Sillai että tämmönen vähän tyhmempikin ihminen tajuaa..
Freud on kertonut tästä egosta... Ego = aikuinen. Yksi selitys. Ota itse selvää enemmän :)
miäki huolisin nyt jonku tänne kuunteloimaan mellun huolet ja murheet ja halimaan oikeen toosi paljon
[q]WiljamiDzay, 11.10.2008 05:34:
---
Aurinkoneiti, 10.10.2008 16:27:
---
VaLa, 9.10.2008 20:33:
Mä en haluu olla sinkku*nyyh*
---
En minäkään. Tätä tilannetta ei niin vaan voi muuttaa.
---
Miks ei vois? Maailmassa on aika vähän staattisia tiloja kuitenkin...
[/q]
Tarkoitin, että tilannetta ei voi muuttaa, jos ei ole tavannut sitä oikeaa. Emmää nyt osaa/jaksa selvittää tuota.
[q]VaLa, 9.10.2008 20:33:
Mä en haluu olla sinkku*nyyh*
[/q]
En minäkään. Tätä tilannetta ei niin vaan voi muuttaa.
[q]vala, 10.10.2009 14:10:
Jotkut ovat hehkuttaneet täällä kuinka hienoa on olla sinkku. Mulla taas kaikki ihmiset "ympärillä" seurustelee, niin eihän niillä sitten tunnu aika olevan muille. Saa kyllä mennä ihan vapaasti, se on totta, mutta kunhan sen tekee sitten yksin. En mä kyllä edelleenkään näe mitään hienoa tässä*ding*
[/q]
En minäkään näe mitään hienoa olla sinkku. Pahinta on se, kun iskee kauhea hellyyden kaipuu. Ehkä tämä olotila menee taas ohi. Jos nyt mulla olisi rahaa, ottaisin uuden koiran.*uuh*
Kaupan kassajonossa teki mieli halata edessäni seisovaa miestä. Menin hämilleni, kun hän katsoi minua pakatessaan ostoksiaan...Voih, olisi ihanaa, jos olisi joku, jota voisi rakastaa. *sydän**sydän**sydän*
[q]resh, 13.3.2008 00:31:
---
Aurinkoneiti:
Ei oikein innosta täällä olo.*poks*
---
Anna uusien tuulien puhaltaa... muuta vaikka Helsinkiin
[/q]
Jos Hellsingistä löytyy alue,missä on paljon metsää ja luontoa, niin sitten voisin harkita takaisinmuuttoa. Eli ei taida onnistua.
[q]Ios, 25.2.2008 21:49:
---
Nitta,
Jostain luin että suhteen päättymisestä menee puolet suhteen keston ajasta ennen kuin oikeasti on toipunut erosta...
---
Toivon todella ettei tuo pidä paikkaansa, muutenhan tässä joutuu odottelemaan vuositolkulla...
Mutta joo, kyllähän se tietty aikansa ottaa toipuminen. Oikeastaan ihan hyvä fiilis tässä alkaa hiljalleen olla.
[/q]
Olen kohta vuoden verran toipuillu erosta. Kuvittelin, että tässähän menee hyvin. Pari päivää sitten iski kauhea raivo, joka jatkuu vieläkin. Tajusin, miten haaskasin aikaa ja vaivaa ihmiseen, joka ei olisi sitä ansainnut. Mutta kylhän tuonkin voi kääntää omaksi voitokseni.
[q]aada, 5.1.2008 21:51:
ääh, en j-a-k-s-a
a) etsiä ketään
b) pelata mitään
c) olla yksin
noi a ja b kohdat selittäneekin hyvin miksi muutosta ei ole tiedossa kohtaan c
RATKAISU: ehdotuksia otetaan vastaan
[/q]
Ehkä sinun kannattaa olla hetken iteksesi, koska et jaksa etsiä ketään ja pelata mitään.
Itellänikin oli tuollainen ristiriitainen tilanne. Kyl yksikseenkin selviää.(Koska on pakko selvitä.)
[q]Miika, 18.10.2007 15:21:
---
lunake, 18.10.2007 14:14:
Kyllä mä uskon miesten puheita, mutta riippuu vähän, että mistä asiasta ja milloin ne puhuu. Se, että "pokaa" baarista miehen joka tulee yöks, ilman seksiä ja höpöttelee mitä höpöttelee menee ohi korvien, koska...ei sitä heppua enään sen jälkeen nää! Nih! Ja kyllä, muakin panettaa ihan tasasin aikavälein, mutta ei, en halua seksiä heti "ensitreffeillä". Olen nihkeä ja ylpeä siitä!
P.S. Mun ei tartte valehdella itselleni koska viihdyn erinomaisesti sinkkuna.
---
Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!
Kannattaako sellasen tyypin seurassa ylipäätänsä olla, jonka höpötyksiä ei jaksa kuunnella? Itse lähtisin mielummin yksin kotiin kuin vieisin jonkun random hepun jota en enää tulisi näkemään. Oikean ystävän viereen on paljon mukavempi mennä nukkumaan, eikä tarvii aamulla arpoa hississä peilaamisen ja aamiaisen välillä ;)
Mä koen oman siviilisäätyni siten, että säpinää ois tosi kiva olla yhden kanssa. Sen yhden, jolle voisi syämensä vaikka luovuttaa. Vaikka siihen menisi aikaa. Kun se tapahtuu, tiedän etten silloin enää halua olla sinkku.
Siihen saakka tyydyn etsimiseen([pieni]sinkkuuteen[/pieni]), mikä tarkemmin ajateltuna on oikeastikin ihan kivaa.
[/q]
Tuttuja ajatuksia. Olen aatellu samallalailla kuin sinäkin.*hymy*
---
Mukavaa. Viihdyn. Ihan vaan muuten vaan on mahdollista olla onnellinen ja tyytyväinen.*hihu*
---
Yksi tykkää! :)
Itsekin viihdyn täällä edelleen aivan mainiosti, ehkäpä sen huonon kokemuksenkin takia tosin.
Juu, minullakin oli sellainen vähän aikaa sitten. Kruunasi kaiken aikaisemman. Oikein piste I:n päällä. Huvittavinta on todeta ensitapaamisen olleen varoittava. Ehkäpä nyt luotan itseeni :)
Mukavaa. Viihdyn. Ihan vaan muuten vaan on mahdollista olla onnellinen ja tyytyväinen.*hihu*
[q]keisha, 11.9.2007 04:45:
Mitä jos haluis olla sinkku, mutta ei kestä yksinäisyyttä? Onko parisuhtessa järkeä, jos toinen välittää musta enemmän kuin mä siitä? Pitäiskö vain olettaa et kyl se välittäminen tulee, ja aluks olinkin ihastunu, mut tuntuu et riidellään enemmän kuin hellitellään toisiamme. Ok, toi painaa duunia sellaseen tahtiin etten itekään jaksais, ja se vaikuttaa aika paljon yhteiseen aikaan. Tai sit et se nukahtaa sohvallle joka yö. Eipä paljoo mairittele kun ei halua edes vieren tulla nukkumaan. Tai no, onhan sitä itekin tullu tehtyä katoamistemppuja...
[/q]
Ykinäisyyden tunne parisuhteessa on karmaisevaa. Sellaista ei pitäis joutua tuntemaan. Oletteko jutelleet keskenänne? Oman kokemuksen myötä tuollaista ei jaksa kauan. Rakastatko oikeasti tyyppiä?
Olen huomannut, ettei itsekseenoleminen tunnu yksinäisyydeltä. Aluksi se tuntui pelottovalta. Mutta nyt tuntuu rauha.*hymy*
[q]Sand3, 5.9.2007 22:14:
jotenkin tuli nyt taas sellai helvetin yksinäinen olo. Nyt arvostais ihan helvetisti sitä kun joku tulis, sulkis syliinsä ja ruttais lujaa. Nyt tää sinkkuilu on enemmän kuin perseestä
[/q]
Olen huomannut ,että tuollaiset ikävät tunteet tulee ja menee. Nyt tuntuu taas hyvältä.*hymy**lohduttel*
[q]Juhgu, 21.8.2007 12:25:
---
Anata, 21.8.2007 10:51:
---
ÖÖÖH! Olipahan kummallista luettavaa. Tuli mieleen mormonit tästä jutusta. Olen tällaisen suhteen konservatiivinen, joten toivottavasti läinsäädäntö ei ikinä hyväksy tuollaisia liittoja. Mutta koittakaa pärjätä.
---
ÖÖÖH! Olet konservatiivinen, etkä pidä tuollaisesta, joten sinun mielestäsi lain pitäisi turvata, ettei kukaan voi harrastaa tuollaista? Vaikka olisivat siinä onnellisempia kuin ns. perinteisessä liitossa? Mitä se sinua liikuttaa kuinka erikoiset ihmissuhteet joillain muilla on?
[/q]
ÖÖÖHH!! Ilmaisin poikkeavan mielipiteeni, joka on sallittua. Ja mitä se sinua liikuttaa, mitä minä ajattelen???!!!