SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Niih, jotenkin tällä hetkellä musta(kin?) tuntuu että olen ikuisesti tuomittu tähän topicciin.. pitäis ehkä itse yrittää enemmän tai jotain.. alkaa vähän tympäistä.

no, munkin mielestä alaikäisenä oli ehkä enemmän menoa.. tai no joo.. miten sen ottaa.. mutta eipä ainakaan täysi-ikäisyys ole mikään pelastus sinkkuuteen..

joo, kyllähän sitä (pelkkää) seksiä näköjään (!!) aika helposti saa, vaikken joku aika sitten olisi niin uskonutkaan, mutta ei se kuitenkaan ole ollenkaan sama asia kuin ah niin ihana(ko?) seurustelu.. ja loppujen lopuksi vain harmia seuraa..kai. pitäisi varmaan kyllä yrittää löytää joku vaki-kumppani ja lopettaa epämääräinen sekoilu..hmm.

Mä en ainakaan sitä oikeaa ole vielä tavannut, enkä itse tiedä pitäisikö sellaista olettaakkaan löytävänsä. Jollakin hetkellä joku voi tuntua juuri oikealta, ja jollakin hetkellä sitten taas joku toinen. Ihmiset muuttuvat yleensä kuitenkin niin paljon elämänsä aikana, että helposti sitten käy niin että tiet erkanevat. Vaikka toisaalta onhan niitä pitkään yhdessä olleita ja silti onnellisia parejakin paljon.. ja parempihan se on lähteä suhteeseen siltä pohjalta että kumppani tuntuu "siltä oikealta", koska ei ole reilua eikä kannattavaa jos ajattelee että kaipa sitä nyt voi olla jonkun aikaa yhdessä ennen kuin parempaa löytyy..

[q]pirpeli, 9.8.2006 13:17:
Silittely ja rapsuttelu, tekniikkalegot/pelit/vehkeet, jalkahieronta, hyvä ruoka, oman ajan antaminen, hyvä ja mielenkiintoinen seksi, oleiluköllöttely, hassuttelu, kylmä juoma, kirjojen ääneen luku, röyhtäily/piereskely, omien kavereidenkin tapaaminen, leffat, musa....<3

Anyone?
[/q]
No jo on pitkä lista, ei ihme ettei kukaan uros pysty täyttää sun toiveita :DD "omien kavereiden tapaaminen" toihan tarkoittais sitä et pitäs hommaa frendeiki :D

[q]astaroth, 9.8.2006 12:35:
---
hallucinogen, 9.8.2006 11:58:
Ja mainostaa viel, että himas on kaikki Babylon 5:n jaksot.

---

including deleted scenes, extra material and interviews
[/q]

ja memorabiliaa tilattuna ebay:stä. aluksia luonnollisessa koossaan (tekniikka-)legoista kasattuna jne x)

ILMOITTAUTUU.....

Tuli eilen vähän vappusimoissa avauduttua eräälle kaverille..

Se ei pitäny mua tunnevammasena vaikka sanoin sille että pidän itteeni semmosena, se sano vaan että oon ujo.

[q]Takyon, 20.9.2009 23:29:
http://imgs.xkcd.com/comics/frustration.png
Näin se vaan on :/
[/q]Voi kyllä ihan (peli)miehenä sanoo et ei ole noin vaikeaa. Kyllä ne auki saa suhteellisen helposti. :)

[q]hallucinogen, 9.8.2006 13:52:
---
Wolverine, 9.8.2006 13:48:
jos olisit nainen menisin sun kanssa samantien naimisiin.

---

Jep :D Toimiskohan naisiin paremmin jos ilmoittais et on kaikki sinkkuelämää, pelinaiset, kymppikerhot, syntiset sisaret yms sarjat ois koneella?
[/q]

veikkaan et olis aika toimiva.
sit jossei vieläkään natsaa niin "Puolustan naisten ja miesten välistä tasa-arvoa, hoidan oman osani kotiaskareista mukisematta ja osaan kokkaa."
jossei tolla natsaa naista niin on maailmankirjat sekasin.

IHana olla töissä puhelin työkaluna :D ku joskus soittaa naiset joiden kaa on niin älyttömän hauskaa flirttaa :D kunpa olisi oikeassa elämässä näin helppoa..
Mix ihmees me kaikki pelkäämme niin paljon tulla torjutuksi...*igor*

[q]Avernian, 6.11.2005 18:55:
"Jumalauta pysytään yhdessä tai joudutaan kirkonkiroukseen, kylillä pahan silmän alle ja saat vielä vaimo kirveestäkin!"

Ehkä ennenvanhasta ei tarvitse ottaa mallia.
[/q]
Ei tuosta ainakaan Kirveen käyttöön on varmastikin hyvänä avittajana, niin ennen kuin nykyään, alkomahooli. Mutta ehkä jostain hyvistä asioista?

Kirjoitin edellä: Miten kummassa ne ihmiset ennen vanhaan on tämän asian ratkaisseet... miksi pirussa maailman pitää muuttua näin nopeatempoiseksi... vai onko "vika" meissä itsessämme?

Voisin purkaa tähän hieman mitä asioita tarkoitin: Se että perheet eivät ole hajonneet niin helposti... lasten elämään turvallisuutta, varmuutta elämään ylipäätään. Maailman nopeatempoisuuteen on vaikuttanut teollistuminen ja tietokoneet ym. tietoliikenne. Olettehan huomanneeet kuinka ihanaa on välillä sulkea tämä aparaatti ja kännykkäkin ja painua metsään kävelylle? Meistä itsestämme voimme hakea vikaa ainakin silloin jos annamme tämän ympäröivän maailman liiaksi vaikuttaa itseemme tullen stressaantuneiksi ja huonovointisiksi.

Parannuskeinoja kellään?

[q]Sir Dominique Trévisan, 6.11.2005 19:14:
Todennäköisesti ennen ei tällasia ongelmia ollut näin suuressa mittakaavassa, nykyään ero tuntuu olevan trendi. Maailmassa muutenkin taidettiin ajatella erilailla, ja ei niin pienet asiat tuntuneet niin suurilta mitä tänään. Joskus jos katsoo esim. Suomi-filmin klassikoita ja katsoo miten siinä pariskunnat tai yleensä mies ja nainen puhuu toiselleen, niin aika eri tyylillä sitä ennen keskusteltiin :D

Pointti tais kadota, mut ajoin sitä takaa et ennen sellaset asiat, mistä nykyään erotaan, ei olleet niin määräävässä asemassa mitä nykyään, ja sitä sit jaksettiin vaikka kuolemaan asti yhessä :D
[/q]

Heitäpä jokin esimerkki noista eron syistä...?

Itse ajattelen että nykyään ihmiset eivät ole niin valmiita tekemään kompromisseja, sillä on niin "helppoa" löytää uusi. Tässäkin voidaan kuitenkin mennä ojasta allikkooon, ellei sisäistetä mitä haetaan.

Itselläni eroihin on yleensä liittynyt suunnaton ahdistus ja pelko siitä että en siinä suhteessa olisi voinut toteuttaa itseäni sellaisena kuin olen. Toki kulmat hioutuvat, mutta itseään ei pidä lähteä muuttamaan toisen vuoksi. (tästäkin varmaan löytyy keskustelua joitakin sivuja edempänä, mutten jaksa selata)

verratkaapa muuten näitä (en malttanut olla vertaamatta itse *nauru*):
[q]ja sitä sit jaksettiin vaikka kuolemaan asti yhessä[/q]
[q]"Jumalauta pysytään yhdessä tai joudutaan kirkonkiroukseen, kylillä pahan silmän alle ja saat vielä vaimo kirveestäkin!"[/q]

[q]Takyon, 20.9.2009 23:29:
Näin se vaan on :/
[/q]
Just viikko sitten ihmettelin yhden miekkosen kanssa miten se vaan voi olla miehille NIIN vaikeeta. Jos naiset pystyy avaamaan itse omansa yhdellä kädellä, niin kyllä pitäisi miestenkin pystyä.

Toki jos sattuu kohdalle joku erikoisempi lukitussysteemi, niin sittenhän sitä on ihan hukassa - se sallittakoon. Mutta kyllä perus hakaset pitäisi jokaiselta onnistua. Jopa yhdellä kädellä.

Ei vaan voi käsittää

http://www.iltasanomat.fi/naiset/uutinen.asp?id=1722957 onneksi Iltasanomat tarjoaa tähänkin ratkaisun

[q]Lauruska, 19.6.2006 14:47:
---

Hauska että joku ajattelee täysin päinvastoin kuin minä. Mä oon ihan sairaan onnellinen taas siitä että mulla on joku jota halia ja pussailla kun aurinko lämmittää, ja joku jonka kanssa katsoo auringonlaskua ja kävellä rannalla käsikädessä.
[/q]

nöf nöf nöf nööööf
neiti on hyvä ja huomaa, että tämä on Sinkkuluukku!! Täällä pitää intoilla, että sinkkukesä on päällä muuten rupee vituttaa.. et ei yhtään tulla pluritteleen tollasil halipusi tarinoilla auringonlaskussa!

( *nauru*)

..typot..

No en teknisesti ottaen kuulu kumpaankaan luukkuun

pöh... Ei pitäis lukee seukkausluukun juttuja... Rupee vaan vituttaa..
No ei tää sinkkuilu aina niiiin kamalaa ole... Eipähän tarvii selitella menojaan kellekkään..

Oon tässä miettinyt, että vaikka välillä toivoisin kovasti et olis oma kulta jota vois hellii ja ja joka hellis mua yms yhtä söpöä, mut silti, mul taitaa olla sitoutumis kammo, tai joku vastaava.
Tai siis aina kun joku poika näyttää olevan kiinnostunut musta, mua alkaa ahdistaa, ujostuttaa ja pelottaa. Iskee kamala epävarmuus.

Voi olla että se johtuu siitä, kun edellisen poikaystävän kanssa kävi aika ikävästi. Ei oikein uskalla enää luottaa ihmisiin... Nii, ja aika koville toi itseluottamus/arvostus/tunto joutui tuossa edellisessä suhteessa...

On se rankkaa...
Äh...
kiitos että sain avautua..

[q]Cjet, 19.6.2006 10:00:
---
Kyllä! Uh, mikä viikonloppu.. Mietin just aamusta, että varmaa ois ollu aika rankkaa v-sanaa luvassa viikonlopun takia, jos seukkais.. Olin nimittäin koko viikonlopun sen verran menossa mukana taas pitkästä aikaa, että moni ei varmasti jaksais katsoa mun touhuilua.. Sinkkukesä luojan kiitos, niin ei oo kukaan aina nii odottamas kotiin kaulimen kans. Loma Loma Looooma! *plur**jiihaa*
[/q]

Joo oli kyl sellanen vkloppu meikäläiselläkin (kiitos niin maan pirun hyvien bileiden), että joillakin olisi varmaan moisesta koko vklopun mittaisesta seikkailemisesta mennyt vähintääkin melooni nenään. Et kait tässä kesäisin ainakin hienoista rentun vikaa on havaittavissa

edit: niin ja voi kun olisikin loma

Sinkkuus roks!

saa hakea pois

O