SINKKULUUKKU
Tuohon keskusteluun siitä, että jotkut täyttää tänä vuonna 18, eikä ole vielä seurustellut.. Mun mielestä siinä ei ole mitään omituista. Aika monet munkin kavereista oli siinä 18/19 v. kun rupes seurustelemaan ekan kerran..eikä se siitä ollut kiinni ettei niitä kiinnostais, ei vaan ollut sitä ennen löytynyt sopivaa ihmistä. Ja jotkut tuon ikäisistä kavereistani eivät vieläkään ole seurustelleet. Mun mielestä on paljon parempi odottaa sen verran että tapaa sellaisen josta oikeesti tykkää, eikä ruveta joskus tyyliin 13 vuotiaana seurustelemaan vaan pätemistarpeen takia. Enkä tiedä olenko jotenkin vanhanaikainen, mutta olin todella järkyttynyt kun kuulin junassa erään keskustelun, jossa eräs (hyvin)nuori pariskunta keskusteli 13 vuotiaasta kaveristaan, joka haluaa lapsen, ja jos ei sitä omalta poikakaveriltaan saa, hommaa sen jonkun muun kanssa..Mielestäni on parempi aloittaa seurustelut ja seksi (puhumattakaan lapsien hankkimisesta) silloin kun on edes jokseenkin kypsä sellaiseen.
[q]KooKie, 1.3.2009 12:12:
---
Janisa, 1.3.2009 12:09:
---
siveys, 1.3.2009 06:44:
04 KooKie (211)
15 Janisa (138)
---
Kiva, että pääsin tähänkin joukkoon iloiseen, sillä päätin vakaasti viime kesän tuntemattoman miehen tunnistettua mut sinkkuluukussa "ruikuttajaksi" lopettaa sinne kirjoittelun.
Mä mitään koskaan oon siellä ruikuttanu. Nautin jokaisesta sinkkuhetkestäni -hyvistä sekä huonoista täysillä, vaikkakin nyt olen ko. luukusta poistunut.
---
:D Hävisit!
[/q]
Sun nuoruuden innolles! ;)
[q]Dives:
kehitelkääs hei joku kaunis ja älykäs nainen..
[/q]
Mä luulen et tolla olis jo patentti jos joku olis koodannu sellaisen
Ilmoittaudun tänne 5½ vuoden jälkeen. Tuli kyllä ihan puskista tämäkin asia. Ei voi edes oikein käsittää koko hommaa. Itkettää vituttaa ja raivostuttaa samaan aikaan.
[q]siveys, 1.3.2009 06:44:
Sen siitä kai saa kun tulee sinkkuluukkubileistä kotiin selvinpäin:
Eri kirjoittajia yhteensä 1229, keskimääräinen postausten määrä 12,7.
01 hallucinogen (464)
02 Epailija (322)
03 domi (240)
04 KooKie (211)
05 Lyylikki (183)
06 siveys (180)
07 -xx- (173)
08 ezzy (173)
09 WiljamiDzay (171)
10 larzizi (165)
11 Avernian (153)
12 sapeli (150)
13 Syder (146)
14 Jutu (140)
15 Janisa (138)
16 Fyraett (133)
17 Dementation (131)
18 Freja (128)
19 Zeratul (128)
20 [Nuclear] (119)
Onko jotain erityistä mitä haluaisitte tietää? ;)
[/q]
Kiva, että pääsin tähänkin joukkoon iloiseen, sillä päätin vakaasti viime kesän tuntemattoman miehen tunnistettua mut sinkkuluukussa "ruikuttajaksi" lopettaa sinne kirjoittelun.
Mä mitään koskaan oon siellä ruikuttanu. Nautin jokaisesta sinkkuhetkestäni -hyvistä sekä huonoista täysillä, vaikkakin nyt olen ko. luukusta poistunut.
[q]Takyon, 20.9.2009 23:29:
http://imgs.xkcd.com/comics/frustration.png
Näin se vaan on :/
[/q]
Tossa tilanteessa pitää kutsua kaveri tai pari auttamaan.
Voin helpottaa, oon seurustellu tasan kerran :)
Ensimmäinen postaus on siltä vuodelta varmaa ku oon rekisteröityny klubbariin, viimeisin tänään. Yleensä seuraan tässä luukussa muiden ihmisten elämänmenoa koska minulla ei ole televisiota josta voisin katsoa salkkareita :D
Harmittaa et missas eile noi bileet, ois voinu pitkästä aikaa käydä ulkonakin.
[q]Sensuurikalastaja, 1.5.2009 12:35:
---
Horzi, 1.5.2009 12:33:
Tuli eilen vähän vappusimoissa avauduttua eräälle kaverille..
Se ei pitäny mua tunnevammasena vaikka sanoin sille että pidän itteeni semmosena, se sano vaan että oon ujo.
---
Juho on vasen, haluatko sä olla oikea? :D
[/q]
Ei saakeli kun tipahdin.
Hahaa, mä taas olen päässyt uuden kodin myötä ainaisen nettiparatiisin piiriin.. =) Joten nyt alkaa aktiivinen sinkkuluukku-kulutus..
oi, hassu laulu ihanaa. tämä piristi päivää!
No eipä näytä kauheesti muualtakaan löytyvän.. Paitsi ehkä junista =)
Vai oliko se lotto... no, ihan miten vaan...
Mua(kin) alkaa vähitellen sinkkuus tympäistä.. Sitä rupeaa kaipaamaan kaikkia seurusteluun liittyviä pikkuasioita.. Jopa sohvan nurkassa yhdessä nyhjöttäminen ja telkkarin katsominen alkaa tuntua äärimmäisen kutsuvalta... No, kaipa tää tilanne tästä vielä joku päivä korjaantuu. Toivottavasti..
Niin, olen kyllä cosmikin kanssa samaa mieltä että läheisyyden kaipuusta sitä ajautuu yhdenillanjuttuihin.. Ja niistä ei sitten loppujen lopuksi kuitenkaan ainakaan oikeanlaista läheisyyttä saa.. Tai no, ei kyllä ole mikään suosikkiharrastus noi yhdenillanjutut, mutta joo..
Jjjjuuuhh, mä olen ehdottomasti mukana sinkku-bingossa hauska idea..
Ai niin, voi ei.. eikös se oo jotain et jos ei heilaa helluntaina niin sit ei koko kesänä..? Voi itku, huonolta näyttää.. No, ei tollaisiin pidä uskoa. Aina on toivoa.. (vai onko?)
äh, mä pitäydyn edelleen sinkkuluukussa.. seukkausluukusta ei vielä tietoakaan =( vaikka kyllähän noita ihastuksia löytyy, itse asiassa 2-3, enkä oikein tiedä mitä tehdä.. yks just esim. vanha kaveri ja en edes ole varma olenko ihastunut vai kaipaanko vain jotain.. hmm, menee vähän sekavaks selitykseks.. mutta joo, seurassa edelleen =D
Mä itse tykkään enemmän suhteista kuin..hmm..siitä että on "väliaikaisheiloja" (olipas nyt hassu sana) vaikka viime aikoina on sellaisia vähän ollut :-/ vaikka hetken on kivaa niin helposti meinaa ahdistus hyökätä jälkeenpäin.. Välillä sitä kuitenkin vaan unohtaa ne periaatteet (siis mitkä..?? ;) jonnekin..
niih, voihan bileisiin lähteä ihan hyvin ilman miestäkin =) jos se antaa luvan :)
Niin, kyllä mäkin uskon että suhde voi toimia ihan hyvin vaikkei toinen biletyshenkinen olisikaan.. ja toisaalta, ei välttämättä toimi vaikka molemmat olisivat..