SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]vilna, 18.7.2008 09:32:
noh täällä nyt sitten ollaan, moi vaan kaikille!
[/q]

:o

moi

Liityn seuraan

Mitä yhteistä on miehillä ja sukkahousuilla? Ne joko tarraavat kiinni, juoksevat pakoon tai eivät ole sopivat haaroista.

[q]Zeratul, 21.3.2008 17:07:
---
siveys, 20.3.2008 00:52:
Kiitos rakkaat ystäväni, siitä että olette tänään sydämessäni.

*sydän*

---

Now how gay isn´t that.

Mut jos sä saat säälipalkinnon ni vaadin sit itelleni emo-palkintoa.

Homo. *sydän*
[/q]

Noh, ja sitten kun toinen avautuu ja herkistelee niin sitten isketään maan rakoon.

Jaanille *släp* & Antille

EDIT: pahus kun ei kaikki hymystelyt futaa..*toktok*

Olliboy = sinkku.

[q]UkeUke, 19.3.2010 11:10:
---
aada, 19.3.2010 09:43:
---
UkeUke, 19.3.2010 00:04:
Hah... Täällä taas, false alarm.. tytön ihastus meni sen siliän tien.. Työ naiset ootte tosi kummallisii*ding*

---

Sori, mutta pysyin lukemaan sen saman tien siitä edellisestä viestistä, niin se vaan menee...

---

No ja mitäs mää just sanoin... ootte tosi omituisii..
[/q]

Jos voin antaa jotain vinkkiä, niin siihen, että nainen rakastuu tarvitaan, että nainen kokee vähän epätoivoa. Ei siis saa olla liian hollilla, liian innokas. Sitten kun tämä epätoivo alkaa hiipiä ja jos nainen siis on oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä on valmis sitoutumaan. Kaikki muu selittely vain tarkoittaa, ettei häntä kiinnosta.

Vähän sama kuin että jos nainen on oikeasti kiinnostunut, niin hänellä on ihan muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta aikaa nähdä mies tämän ehtottamana aikana. Jos nainen epätoivoisesti haluaa nähdä miehen ja tämä tarjoaa siihen yhden vaihtoehdon, niin kyllähän se yleensä naiselle sopii.

[q]jadexsiy:
Auringolla on ihmeellinen vaikutus..
[/q]

Tää on taas sitä aikaa ku ainaski mä herään taas eloon (mitä viimesen 6 kuukauden aikana on tapahtunu? *talviuniltaheräil*)

[q]UkeUke, 19.3.2010 00:04:
Hah... Täällä taas, false alarm.. tytön ihastus meni sen siliän tien.. Työ naiset ootte tosi kummallisii*ding*
[/q]

Sori, mutta pysyin lukemaan sen saman tien siitä edellisestä viestistä, niin se vaan menee...

[q]aada, 19.3.2010 09:43:
---
UkeUke, 19.3.2010 00:04:

---

[/q]
No ja mitäs mää just sanoin... ootte tosi omituisii..

[q]toma, 21.8.2007 08:39:
---
pupuankka, 20.8.2007 11:45:
Olis oikeestaan tosi hienoa jos joku ilmoittautuisi joka on saanut tuollaisen kuvion toimimaan, mulla itselläni tuntuu olevan pään hajotus aika lähellä tuollaisen meiningin kanssa.

---

_o/

Minä itse asiassa seurustelen kahden naisen kanssa. Tai oikeammin: olen yksi kolmesta ihmisestä, jotka seurustelevat keskenään. Eli olemme kaikki kolme kukin toisiimme ja kaikki yhdessä intohimoisesti rakastuneita. *rautalank* :D Toistaiseksi tämä on ollut hienointa mitä minulle on tapahtunut, ja kaikkein syvällisin suhde.

Itse asiassa tarina menee kokonaisuudessaan niin, että rakastuin reilu vuosi sitten toiseen tytöistä, Kukkaan, jonka kanssa aloin pian seurustelemaan. Elämäni rakkaus, by far, ja tutut ovat hehkutusta saaneet varmaan korvat verille asti kuulla :) Noo, meillä meni edelleen kaikki ihan loistavasti kun hänen läheisin ystävänsä, voisi sanoa sielunkumppaninsa, oli tulossa lomalle Suomeen kesäkuun alussa. Hän oli ollut ulkomailla jo pidemmän aikaa, mutta yhteys hänen ja Kukan välillä oli kuitenkin jo niin syvä, että aika tai välimatka ei merkinnyt mitään. Minua puolestaan etukäteen vähän jännitti, että mitenköhän tulisin toimeen Natalian kanssa. :P

Tavattuani Natalian oli alusta lähtien kuitenkin selvää, että myös minulla ja hänellä on todella syvä yhteys. Asiasta kaikki kolme yhdessä keskusteltuamme tuli ilmi, että tytöt eivät pysty olemaan toisilleen mustasukkaisia (ainakaan kovin, kyllä pieniä ryppyjä on välillä joutunut siloittelemaan, mutta hyvin pieniä. :) Niinpä me (viikossa) rakastuimme suinpäin myös Natalian kanssa. Tytöt olivat siis tunteneet ja olleet rakastuneita toisiinsa monta vuotta pidempään kuin minä olin kumpaakaan tuntenut, mutta heidänkin suhteensä nousi uudelle tasolle tämän myötä. Siitä lähtien olimme kaikki kolme joka päivä niin henkisesti kuin fyysisestikin yhdessä, kunnes Natalia palasi ulkomaille tuossa muutama viikko sitten.

Kukka lähtee (samaan paikkaan siis) ulkomaille syyskuussa, ja Natalia tulee takaisin vuodenvaihteessa. Silloin tavoitteenamme on kehittää hänen kanssaan omaa suhdettamme samaan pisteeseen, kuin se Kukan ja minun välillä nyt on. Kun Kukka palaa reilun vuoden päästä, tarkoitus olisi muuttaa kaikki kolme yhdessä asumaan. Rakkautemme symbolina jokaisella on jo sormus oikeassa nimettömässään (turha pitää vasemmassa, kun ei maamme lainsäädäntö kuitenkaan tunnusta tälläisiä liittoja, ja avioliittoperinne nyt anyway on ihan aikansa elänyt instituutio :)

Tälläinenkin on - näemmä - mahdollista, ja ainakin meille juuri se luonnollisin ja oikein juttu.
[/q]

ÖÖÖH! Olipahan kummallista luettavaa. Tuli mieleen mormonit tästä jutusta. Olen tällaisen suhteen konservatiivinen, joten toivottavasti läinsäädäntö ei ikinä hyväksy tuollaisia liittoja. Mutta koittakaa pärjätä.

Mielenrauha löytyi itsekseen olemiseen. Ihmisiä on tullut vastaan ohikulkijoina...Moi ja heippa, matka jatkuu etteenpäin

"I love women! Once you get married you can't say you love women anymore. You love a woman."

Eli tää on mun luukku edelleen ja mä rakastan naisia! ^__^

[q]UkeUke, 14.3.2010 16:07:
---
Druma, 14.3.2010 10:21:
Miksei sinkkuluukun ihmiset järjestä megaorgioita, et sais ees vähän.

---

good idea! Pääosin täällä taitaa tosin olla pelkkiä heteromiehiä, joten aika monen pitäis ruveta suuntautumaan eri sukupuoleen, jos haluis moiseen osallistua..
[/q]

Juuri ajattelinkin kirjoittaa, että kuinkahan moni nainen tuollaiseen osallistuisi...

[q]Kolera, 14.3.2010 11:13:
On täs nautittu jo itseni seurasta vajaa 30v et kai mä oon joku vitun guru sit ja elämäni huipulla =P
[/q]

et oo ainoo :D

Olipa kerran poika, joka juoskenteli siideriään baarin diskopuolella, kun ei parempaakaan ollut tarjolla. Poika spottasi mielestään kiinnostavan näköisen naaraan ja meni jopa juttelemaan hänelle. Naaras totesi, että ehkä hän oli kaikkien niiden tyrkkyjen keskellä kiintoisan näköinen siksi, että hän on naimisissa.

...mikä vain vahvistaa allek. teoriaa siitä, että jos ihminen on yli 30 ja vielä sinkku, niin sitten on henkilössä jotain todella pahasti vialla.

[q]thomas, 13.3.2010 14:50:
---
Optik, 13.3.2010 14:43:
Taas yksi niistä päivistä jolloin tän luukun vakioasukkaana olo suorastaan vituttaa..

---

agreed
[/q]

Olen täysin eri mieltä. En halua ketään todellakaan. Haluan elää vain itselleni ja tehdä omia juttujani. Sitten kun ne on hoidettu niin voisi katsoa uudestaan. Muutenkin olen huomannut, että mua alkaa aina ahdistamaan kauheasti jos joku on ihastunut tai kiinnostunut musta ja alan yleensä välttelemään kyseistä henkilöä. Jotenkin tulee sellainen olo, että on jos asiat etenisi niin olisi sitten liian sidottu siihen toiseen ja sen elämään vaikka ei ole varma haluaako sitä ja ylipäänsä samoja asioita kuin se toinen.

Oppikaa nauttimaan itsenne seurasta, niin sinkkuus saa uuden merkityksen. Kun lakkaa "pitämästä silmiä auki" alkaa todellinen nautiskelu. Sen jälkeen sitä ei enää huvitakkaan monogamia ja parisuhdeleikkiminen, kun voi saada elämästään niin paljon enemmänkin irti :)

[q]Druma, 14.3.2010 10:21:
[/q]
good idea! Pääosin täällä taitaa tosin olla pelkkiä heteromiehiä, joten aika monen pitäis ruveta suuntautumaan eri sukupuoleen, jos haluis moiseen osallistua..

[q]domi, 10.6.2006 14:43:
Osaan korjata myös pesukoneita!
[/q]

O