SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]

Täällä toimii kyllä väliaikaismajoituskin :)
[/q]

Nooh.. tätä olotilaa on jatkunut jo pidempään joten vakinaisempikin majoitus passaa *vink**hihu*

Mökkihöperyyttä tämä sinkkuus ainakin meikäläisen kohdalla tuottaa. Vähän huolestuttavaa sinällään, kun rauhallinen koti-ilta punaviiniglögin kera maistuu paremmin kuin ulos ihmisten ilmoille lähteminen...

[q]opmdevil, 19.7.2009 00:29:
Olen hirmuisen ihastunut yhteen baarityttöön. Voi voi voi minua. No niin, nyt minä lähden baariin ja todennäköisesti yritän jutella hänen kanssaan jotain kehittävää, tyyliin:

Se: "Mitäs sulle saisi olla."
Mä: "Olut"
Se: "Se on sitten 5.20."
Mä: "Tossa. Pannaan visalle."
Se: "Ok, ja kuittaus tohon".
[/q]

Ent se kassatyttö?

[q]Toykio:
Sinkkuilu on ollut tässä kevään tunnelmoinissa tosi jees! Mutta sitten on ollut toiveet tässä yllä yksien deittien suhteen tosi korkeella koko viikon ja sitten on käynytkin tosi tunkkaisesti, ettei mitään kutsuja ”kahveile” ookkaan tapahtunut ..nyyh, sitten saikin fiilistellä eilen tapsan keikalla ”fuck this shit”.. vaikka eihän nämä asiat niin vakavia ole!*vink*[/q]
Niin...voi sitä myös kauniimpikin sukupuoli kutsua kahville ihan rohkeesti vaan.

[q]Cassu:
Ei kauaa siitä onnesta saanu nauttia, naiset on vaan niin vaikeita...no ainakin tää yksi tapaus....mut nyt ei oo enää murheita taas tästä ihmisestä, kunnes......seuraavaan kertaan....ääh...ei enää koskaan ikinä....musta taitaa tulla ikisinkku, kiitos naisien....
[/q]
voivoi teitä nuoria*lohduttel**nauru*

" I don't want to get too close. You see this isn't where my head is, If u knew me, I´m not like this. But I just found someone special , and that's really something special.. If you knew me. Nice to meet you anyway, I believe your very fine, but I haven't got the time, 'Cause I've just found someone special.. ..I don't mean to be strange , but my life just took a change, 'Cause I just found someone special, And that's really something special. " *Gavin DeGraw*

..mun sinkkuilut taitaa siis jäädä tähän..*tanssittel**sydän*

edit: just joo... mitäköhän vitt** mä ajattelin?! ettäkö minä seurustelisin..?! ehei, en vain pysty siihen..*toktok* se oli just niin hankalaa kuin muistelinkin!

Kerranki mä annoin itteni ihastua varauksetta yhteen ihmiseen. Ja kuinka siinä kävi?

Ja tän jälkee pitäs taas pystyä luottaa ihmisiin, niinku sydämeen ei ois ikinä sattunu Tunne-elämä on syvältä *igor**igor*

Täällä on oltu jo 20 vuotta. Löytyykö ketään minut ajallisesti päihittänyttä?
*eikä*

[q]martina:
*ilmottautuu*
[/q]

Tervetuloa vaan

bläääh.

[q]Lene:
---
Pygmi:
tuoKin on kuultu ennenKin mutta kuitenkin..
---
Jaa mun suusta vai muiden? Jos tarkoitit, että muiden niin silloin se ei pidäkään paikkaansa.
[/q]
muiden nimenomaan. ehkä sun on sitten aika tehdä poikkeus ^-^

hmmm.... vieläkin täällä... enkä valita

Olis ollu juhannuksena vientiä, mutta kun minä en enää huoli ketä tahansa.

[q]Mikko Grönroos:
---
Shaznay:
Sitä tuskin käy joten oon tääl pitkään

---

18 -vuotias nätti tyttö - kuulostaa kyllä aika toivottomalta :(

[/q]

Joo katokku mä tyydyn vaan siihen yhteen. Parhaaseen. Ainoaan. *sydän*
Suht toivotonta kylläkin

[q]kilobitti:
veikkaan että kevät saa vauhtia tähän luukkuun*vink*
[/q]

siltä vaikuttaa....*joo*
miespuolisilla hormonit selvästi alkanu jo nyt hyrräämään ja mitä se sit on kun mennään enemmän kesää kohden.... APUUVAAA!!

Nyt alkaa jo pikku hiljaa kilisee päässä tää juttu jo *eiei*tahtoo jtn säpinää elämään

[q]Mark Hamilton:
Voisko sinkuudessa olla syynä se että kaikki luulee saavansa jotain sellaista mitä eivät saa.
[/q]

toi on varmaan aika totta... luulavat ansaitsevansa jotain parempaa

oonkohan maki tommonen

edit : jos kevat ei tuo vipinaa tahan luukkuun ni ei sit mikaan

ei tuol mikää kevät oo, 11 astetta pakkasta

[q]Cride:
joo ei missään tapauksessa sellanenkaan, tämmöset tyypit rupee ahdistaa...okei jotain minä-minä ja sinä-sinä väliltä. Menee vaikeeks *täh*
[/q]

Olisko sinä-minä (=me)-tyyppi sitten kova sana

*edit: tai oikeestaan toi me-tyyppi kuulostaa siltä, että kaikki pitäs tehdä yhdessä, ei nyt ihan niinkään...sinä-minä-tyyppi olisi kai sitten parempi termi...

O