SINKKULUUKKU
[q]Christah, 10.5.2006 15:13:
---
Cjet, 10.5.2006 13:16:
---
[/q]
Ja sit viel semmonenkii puoli, että löytyy kyllä niitä naisiakin, jotka voi/ osaa erottaa seksin ja tunteet toisistaan..
Kuinka kauan näitä "miehet ajattelee näin ja naiset ajattelee näin" -juttuja oikein jaksetaan kylvää? En väitä, etteikö sukupuolten välillä ois eroja, mut kyllä ne erot on kutistumassa.. Roolijako ei oo niin selkee enää (hyvä niin)
edit; typot
Tuohon seksikeskusteluun täytyy tokaista että kaikessa on puolensa. Itsellä on tullut
elon aikana kaikilla noista tavoista harrasteltua (niinkun varmasti useimmilla) ja hyvä maku on jäänyt suuhun.
Vieraan ihmisen kanssa on seksissä aina omalaatuista jännitystä jota tutun ihmisen kanssa ei
ole. Silloin voi olla myös omalla tavalla vapaampi, koska toinen ei tunne sinua, eikä tiedä mitä odottaa. Hurjaa ja jännittävää, yksi maailman makeimmista jutuista.
Kaverin kanssa sektailussa taasen on rentoutta ja hauskuutta, enemmän kuin muissa koska ei ole mitään hurjia paineita, vaan seksiä seksin riemusta. Eniten ehkä tulee kokeiltua kaikkea uusia juttuja ja hauskaa, juuri kaveriseksin saralla.
Mielitiettynsä eli rakkaansa kanssa seksi on ainutlaatuista, silloin nautinnon antaminen kasvaa isommaksi nautinnoksi kuin nautinnon saaminen. Kaikki jotka tämän ovat kokeneet, tietävät että se on maailman kaunein asia, eipä sitä oikein muuten voi kuvailla.
Pointtini on se että ei pidä tuomita, vaikkei ymmärrä. Seksiä voi harrastaa yhtä hyvin ilman tunteita, kuin tunteiden kanssa. Seksi ja tunteet eivät liity mitenkään lähtökohtaisesti yhteen vaan kaksi (tai useampi*nauru*) ihmistä jotka sitä harrastavat, määrittävät tunteillaan sen että kuuluko siihen tunne vai ei. Tärkeintä on että itse tietää mikä itselle sopii. Se että seksissä ei ole tunnetta mukana, ei tee mielestäni sitä millään tavalla halvemmaksi. Mutta se että mukana on tunnetta voi parhaassa tapauksessa tehdä sen arvokkaammaksi. Mikään tapa ei ole huono.
ai niin...miehet osaa ja voi erottaa naisia paljon paremmin seksin ja tunteet.
Elämä on NIIN parempaa ja paljon muuta ilman SPR:tä
[q]sapeli, 8.5.2006 22:17:
Luin jotenki oudosti tän lauseen sillee että huomasin siitä ensivilasulla vaan ton alkupuolen
---
Cjet, 8.5.2006 12:10:
Ei, kyl seksi onkin mugavampaa, kun on kaksi ihmistä
---
[/q]
Hih.. Sinkkuluukussa kun ollaan niin ei ois ollu mikään ihme vaikka siel ois lukenutki sillee..
[q]terraluna, 8.5.2006 22:52:
---
..Sitä kautta oon oppinu jotenki näkemään uusia puolia tostakin jutusta. Esim. sen, ettei oo kylmiä paskiaisia, on vaan ihmisiä, jotka ei sovi toisilleen ja sit on ihmisiä jotka sopii. [/q]
En kyllä itse allekirjoita tuota. Tilanteittain on olemassa kylmiä paskiaisia, joiden motiiveissa ei ole kyse sopimisesta toiselle. On kyse saamisesta/saavuttamisesta tai vallasta/näyttämisestä tjsp. ja ei yhtään mistään muusta.
[size=9]Mutta tietenkin nämäkin ihmiset voivat toimia jossain tilanteessa eri motiivein, mutta niin voit tietysti sinä tai minäkin.[/size]*piis*
[q]iriil, 8.5.2006 20:45:
---
toma, 8.5.2006 10:12:
No ei kyl ainakaan kertaa-paria enempää pystykään oikein olemaan, mutta kyllä sellaisia suhteita on, että kumpikin välittää toisesta ja haluaa seksuaalisesti, mutta tietää (kenties asiaa yrittäneenä), etteivät sen suuremmat tunteet vaan natsaa. Mikä estäisi silloin heitä nauttimasta toisistaan? Tietenkään tämä ei toimi läheskään aina tai kaikkien kanssa, mutta ei siinä mitään mystistä imo ole. Balanssi vaan tosiaan on se vaikein asia, ja siksi tuollaisella on mielestäni parhaat mahdollisuudet toimia exien kanssa. Olettaen ettei ole saanut välejään ihan pilalle. :)
---
Juuri näin se meneekin. Tietää mitä saa jo valmiiksi ja kummallekkin selvä että kyseessä on vain seksi.
[/q]
Heheh.. pistän paremmaks. Luulen, ettei edes olis mitään kiinnostusta harrastaa seksiä sellaisen kanssa, jota kohtaan ei ole mitään tunteita. Ellei oo ollu todella kauan ilman (esim. 2 viikkoa *nauru*). Vaik tuskin ehkä sittenkään..
(nukkumaan..)
Tarkotin, että tunteet ja seksi on vaan niin käsi kädessä, ettei niitä voi erottaa.
*pieni yritys pitää kaikki kylmät pelimiehet kaukana musta* heh
kinkkuil.*possu*
voiks tännekki laittaa silleen up up ? *nauru**täh**justjoo*
[q]Cjet, 6.5.2006 10:44:
Siit on hyvä lähtee liikenteeseen. ÄRRRRRRkele..
[/q]
No on vähän aihettakin... Tällä elämän osa-alueella kun näyttää tulevan vaan paskaa niskaan.
Taitaa olla terveet elämäntavat omaavat henkilöt melko vähissä... Mutta itsestäni, et ikinä en ole käyttänyt/kokeillut, enkä tule käyttämään/kokeilemaan.
Mut mä oonki muuten tällänen hullu puussa kasvanu peikko, joka omaa jokseenkin kieron ajattelutavan
[q]zeuzz, 24.4.2006 15:51:
ääh!
kaikki hyvät on jo varattuja ja loput käyttää pirii :(
[/q]
Tekis mieli sanoa, että totta puhut, mutta tiedän pari tyyppiä jotka ei sovi tohon. Esim. itseni Ikinä en ole mitään käyttänyt enkä käytä. Ja sen kyllä huomaa
Näköjään hirveen suurella todennäköisyydellä saadaan tää luukku joskus tyhjäks kun kaikki on niin ronkeleita ettei kukaan kelpaa kenellekkään *sydän*
Oon mukana!
Moi.
[q]fine, 2.5.2006 15:19:
moi, nimeni on anton. olen single
[/q]
7 vai peräti 12 tuumaa? *kuolaa**tirsk*
[q]Aurinkoneiti, 14.8.2009 18:40:
Kaupan kassajonossa teki mieli halata edessäni seisovaa miestä. Menin hämilleni, kun hän katsoi minua pakatessaan ostoksiaan...Voih, olisi ihanaa, jos olisi joku, jota voisi rakastaa. *sydän**sydän**sydän*
[/q]
uuh tuollaset arkielämän pikkupiristykset on ihan huippuja kaupungilla kävellessä bongaa aina välillä (tänään:D) kauniita ihmisiä joille puolivahingossa hymyilee ja joskus sielt tulee jopa hymyjä takasin niist jää niin hyvä fiilis :)
Mä uskon että odottavan aika palkitaan. En tahdo mitään "kaverisuhdetta" jossa toiselle ennemmin tai myöhemmin tulee paha mieli kun toinen löytääkin oikean rakkaan. Eli jos on vain kaveri niin sitten on parempi nukkua omassa sängyssä, kuten kaverit tekee. Se kun harvoin jää vain nukkumiseksi, unessa tulee ainakin mulla helposti hämmentävään tilanteeseen ajava refleksi.. [size=9](poisluetaan kerta kun ystävän avovaimo jäi yöksi, ja eräs toinen)[/size] Haaveissa on hyvä elää ja siihen tottuu! Itse haaveilen omasta kullasta mielummin yksin kuin väkisin jonkun toisen kanssa. Jos en voi antaa kaikkeani rehellisesti, niin jätetään sitten kaveruudeksi ja toimitaan sen mukaan.
Mitä tohon starailuun tulee niin toivon ettet pidä mua "kiksutähtenä". En oo soittanu yksissäkään isoissa bailuissa, enkä tehnyt levyä, joten en ole sitä jos niin satuitte luulemaan. Sori, terv. pikkutekijä. Musiikinteko on mun "junarataharrastus", jonka tosin voi jakaa, mutta nyt olen tullut kellarista ylös omana itsenäni kuten allekirjotan oman nimeni. Kiksu on kivaa musiikkia, ja onhan se plussaa jos et juokse kyynisyyden kouristuksissa pakoon nättiä melodiaa. Mutta musiikki on ihan oma juttunsa erikseen..
Miksiköhän kirjottelen tänne? No oon kyllästynyt haaveilemaan ja haluan löytää sen johon ihastua oikeasti! Se ei tapahdu helposti, joten ensisijaisesti hyvää pyöräily- ja juttuseuraa ilman sen kummempia odotuksia. Miten on?
[q]Cjet, 2.5.2006 21:53
No et oo joo ainoo. Vaikka selkeesti oot kyl tosi tarkka.. Ollaankohan me jotenki pinnallisia ihmisiä ku mikään ei kelpaa?
[/q]
Nää. Ei kai ihastumisessa/rakastumisessa yleensäkään ole kyse mistään järjellä perusteltavista jutuista. Raivostuttavinta on joutua selittämään jollekin, miksei kiinnostus nyt vaan herää.
Eli tässä asiassa on oikeuskin olla.
Edit: Harvemmin mun kohdalla kuitenkaan joku pieni asia ainakaan yksinään lopettaa kiinnostusta. Enemmänkin on kyse siitä, ettei muuten vain ole "sitä jotain" (yök) niin ne olemattomatkin asiat häiritsee.
[q]Miika,
...
Nainen! Oletko vapaa, huumeeton ja elämänmyönteinen, ehkä savuton ja tykkäät liikunnasta? Viskaa mailia jos kiinnostaa lähteä vaikka fillaroimaan johonkin, kevyesti rullaillen keskuspuistoon tai kaupunkiin, Kaivariin jätskille.. miten vain! ...
-Miika
[/q]
Harmi etten oo nainen. Mä oon aina halunnu oman kiksustaran.
Siirrytäänpä kolmen vuoden jälkeen takaisin tänne. Nyt pitäisi taas opetella elämään villinä ja vapaana, onneksi kesä edessä niin saas nähä mitä käy.